Mulla on kaksi SE-mallista konetta ollu ja molempien kanssa on saanut takuta, vaikka pitäisi olla kestävää perustekniikkaa. Ensimmäinen oli juuri 6610 ja siinä oli jatkuvasti ongelmia hydrauliikan paineiden kanssa. Kaikenmoista sille tehtiin, mutta sitten vasta parani, kun se lähti talosta. Nykyinen kuormaajakone on 6420 -05 ja siinä on ollut vikoja enemmän kuin tarpeeksi. Suunnanvaihdon vaijeri katkee kerran vuodessa, suuttimet alkaa vuotaa säännöllisesti polttoainetta, siirtopumppu on vaihdettu, ajokytkimen rungossa oli halkeama ja lakkasi liikkumasta, prioriteettiventtiili vaihdettiin viimeksi, kun hydrauliikka alkoi takuta, ilmastoinnin kenno pitäisi vaihtaa... Tunteja on vasta 4000.
Runsaasti "kehuttu" autopower on sen sijaan mennyt täysin ilman vikoja, vaikka luulisi olevan toisin päin. Seuraava kuormaajakone on ilman muuta premium, jos merkki säilyy.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.