Keskohan kauppaa sellaista tehostarttia jossa on tuo välitys, mainoksessa lukee vaan että varmista sopivuus myyjältä. Oon meinannut hommata sellaisen tuohon meidän 590:iin joka on muuten myös huono lähtemään kylmästä käyntiin, ajettukin vasta 3500h. Startti vie laiskasti vaikka antais apuvirtaa, mutta niin vie 275:ssakin ja se hörähtää silti tosi helposti aina, sillä jo 7400h takana.
Nostalgista suorastaan
590 oli ja meni, tehostartin ostin ja se oli parempi ku vanha, mutta ei se tuosta hyvää käynnistyjää tehnyt silti, parani toki jonkun verran. Sama tartti pyörittää nykyään tuota 275:sta jossa nyt n. 1000h enempi kuin tuossa edellä mainittu ja edelleen loistava käynnistyjä.
Sellaista on kuulunut että nämä jälkeenpäin turbotetut on huonoja lähtemään siksi, että syötön lisäyksen sivuvaikutuksena tulee syötön alkuhetken aikaistuminen ja se heikentää kylmäkäynnistyvyyttä. Tämä selittänee myös eron 236 ja 248 välillä, kun 248:ssa tietysti ruokinta suuremmalla jo alunperin.
Lohkon korkeutta myös ehdotettu eli puristuksissa heittoja. Meillä oli joskus kaksi samanikäistä 575:sta samaan aikaan talossa ja toinen selvästi huonompi käynnistyjä.
Ja vielä se että CAV:n pumpussa ei mitään kunnon kylmästarttiapua ole kuten pakkosyöttöä yms.