onko
ei kovin kummonen summa, vaan kauanko kone pois töistä ehkä kovinkin kiireisenä aikana
>>>No kuinkas äkkiä sen "legendavalumöltin" laatikko pemistetään yksinkimmin, kun pää-akselin laakerit tai synkrot hirttää kiinni
.Onhan siitä jotain tuntiurakkaakin olemassa, kauanko siinä saa mennä, mutta äkkiä arvioisin että vähintään 10 tuntia purkua ja analysointia ja vähän enempi kokoonpanoa ja osan aikaa tarvitaan kahta miestä hommis ja kolmas painaa selekäsuorana
Suolahteen varaosatiskiin nojailemaan, joka sekin ottaa yhden puolipäivää
. Näistä rungollisista vehkeistä se laatikko on paljon helpompi ottaa ja laittaa pakettiin, verrattuna vanhanaikaisiin. NIIN siihen peruskysymykseen; Paljonko se lisävuorokausi/det sitten maksaa:Persaukiselle se on pankrotti
ja kone rahoitusyhtiölle
Vakavaraiselle tulo vain siirtyy, sen ajan eteenpäin, mitä kone pelistä pois, mutta eipä tule kulujakaan ajosta. EI kai kenenkään traktorinajo ja kone ole korvaamaton. Vain hautausmaat on täynnä korvaamattomia miehiä
ainahan ne on highteknology miehet kylillä elvistelemässä uutuuksillaan mutta vanha moneenkertaan koeteltu tekniikka on monesti arvossa arvaamattomassa
[/quote]
[/quote]onko sillä nyt niin väliä minkämerkkinen kone seisoo remontin takia, aina se on hankalaa ja mitä pitempään sen kalliimpi. semmosen kuvan oon antanu aivoihini syntyä että jonnikan keppiloota huomattavasti kestävämpi ku raputon, korjaa toki jos oon väärässä