jaa,,, ot sitte samaa mieltä. Mää en ole koskaan näitä linkkejä avannut mitä tänne on laitettu esille. Eemeli persu ym. Osaan ihan itse etsiä niitä juttuja joita on tarve katsoa. Ja maastulli on luettavissa ihan diginä sekä muutama muukin lehti. Hesarikin. Näkisin että saan ilman linkkejä han uutisia tarpeeksi.