Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Mitas
: 08.09.16 - klo:19:56
Laitappa yv rengas tarpeistasi
Tässäkin olisi aika halpa 14 mottinen (tai no 13,8) puolalainen:
http://www.mascus.fi/maatalous/kaytetyt-kuivalannan-levittimet/metal-fach-rozrzutnik-obornika-n-272-2/clbhgcce.html
Maanantaina näytös haapajärvellä, kuonan kylällä. Opasteet tieltä 27, näytös alkaa kello 10.00.
Kuulemma kakka lentää jo nyt kuin ruskea sateenkaari
Siis kyllä periaatteessa paaleilla saadaan sama täyttöaste, mutta siinä vaiheessa kun paalit ei ole vielä silppuuntuneet niin tahtovat tehdä "mällejä" ja rehua pursuaa herkästi yli siinä vaiheessa. Itse olen ajatellut että täyttöaste ei saisi olla yli 70%
Paalithan on muutenkin kaikista vaativin materiaali apevaunuille käsiteltäväksi. Yhden maahantuojan koulutuksessa tuli käytyä ja siellä tuumasivat juuri samaa mitä bäkkäri mainitsi. Ruuvien koko ja muotoilu ei toiminut pohjoisen jäisillä paaleilla. Täyttöasteellakin on merkitystä, mutta paaleilla täyttöaste jää väkisinkin pienemmäksi mitä siilorehulla... Paalirehulla ei tarvi käyttää vastateriä pystyruuvivaunussa.
Tuollaisista yksityisien poloisten tuomista nevahööd-merkeistä pysyisin erossa, vaikka saisi paljonkin halvemmalla kuin tunnetumman merkkisen ruokintavaunun.
Anteeksi vain, Hannu Lepola, Haapajärvelle.
Tai jos alennus on sen verta kova että voi ostaa kolme vaunua ja jää vielä osiin vähän fyffee?onhan tuo nevahöödvaunu ollut agritechnikassakin esillä, tänne pohjoiseen kotimaahamme suomeen tulee koneet ja tieto vähän jälkijunassa... valitettavasti.
Aatelin että yks on korjattavana, yksi oottaa korjausta ja yksi on töissä.tumpeloilta tuokin onnistuu, kyse on seosrehuvaunusta eikä murskeasemasta..
No aatelin että homma toimii jouhevasti ja ei tarvii varaosahuollon kanssa stressata näitten marginaalimerkien kohdalla.
Tässä on sellainen paradoksi, että toimiva varaosahuoltohan kertoo siitä että koneet ovat huonoja ja osia menee jatkuvasti
Apevaunu hajoaa jos siltä vaaditaan jotain mihin sitä ei ole tarkoitettu, tai sitten se vaan kuluu olemattomiin. Se on vähän kuin äes, toisella se sama äes kestää 20 vuotta ja toinen saa piikit suoriksi ekana keväänä
Tuollaisista yksityisien poloisten tuomista nevahööd-merkeistä pysyisin erossa, vaikka saisi paljonkin halvemmalla kuin tunnetumman merkkisen ruokintavaunun.
Anteeksi vain, Hannu Lepola, Haapajärvelle.
Tai jos alennus on sen verta kova että voi ostaa kolme vaunua ja jää vielä osiin vähän fyffee?onhan tuo nevahöödvaunu ollut agritechnikassakin esillä, tänne pohjoiseen kotimaahamme suomeen tulee koneet ja tieto vähän jälkijunassa... valitettavasti.
Aatelin että yks on korjattavana, yksi oottaa korjausta ja yksi on töissä.tumpeloilta tuokin onnistuu, kyse on seosrehuvaunusta eikä murskeasemasta..
No aatelin että homma toimii jouhevasti ja ei tarvii varaosahuollon kanssa stressata näitten marginaalimerkien kohdalla.
Tuollaisista yksityisien poloisten tuomista nevahööd-merkeistä pysyisin erossa, vaikka saisi paljonkin halvemmalla kuin tunnetumman merkkisen ruokintavaunun.
Anteeksi vain, Hannu Lepola, Haapajärvelle.
Tai jos alennus on sen verta kova että voi ostaa kolme vaunua ja jää vielä osiin vähän fyffee?onhan tuo nevahöödvaunu ollut agritechnikassakin esillä, tänne pohjoiseen kotimaahamme suomeen tulee koneet ja tieto vähän jälkijunassa... valitettavasti.
Aatelin että yks on korjattavana, yksi oottaa korjausta ja yksi on töissä.
Tuollaisista yksityisien poloisten tuomista nevahööd-merkeistä pysyisin erossa, vaikka saisi paljonkin halvemmalla kuin tunnetumman merkkisen ruokintavaunun.
Anteeksi vain, Hannu Lepola, Haapajärvelle.
Tai jos alennus on sen verta kova että voi ostaa kolme vaunua ja jää vielä osiin vähän fyffee?
Jos valmetti on myynnissä, siinä on aina liikaa hintaa. Ihan oikeastikin.
Omasta mielestä, jos valmetti on myynnissä, ei sitä kannata ostaa.
Vanhoissa Valmeteissa on se hyvä puoli, että niissä ei ole juurikaan piilovikoja. Kaikki viat näkyvät ja kuuluvat yleensä selvästi ja kauas