Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
onko jollain tämmösen massikan kytkimen ilmaus ohjetta? ja joo vika löytyi uralle kuluneesta pakasta.
paine akku on tutkittu seliittyy piiriin ja on kunnossa. sen kunnon näkee myös siitä että mittarissa palaa joitakin valoja sammutuksen jälkeen muutamia sekuntteja kunnes akun paine on laskenut pikku hiljaa nollaan.
nyt vikaa selvitetty lisää. nykimistä ei tapahdu normaalissa käytössä oikeastaan ollenkaan muutoin kuin silloin kun kytkin poljin on normaalia pitempään pohjassa esim risteykseen tultaessa ja silloin jos polkaisee kaksi nopeaa polkaisua peräkkäin "pumppaa" tällöin pakan paine putoaa täysin nollaan ja nykäisee liikkeelle lähtiessä. jos taas tälläisen pitemmän polkemisen jälkeen käytät kytkintä ylhäällä pari sekunttia ja painat normaalisti uudestaan niin ei mitään ongelmia. ideoita?
eli maseyssä otsikon mukainen vika poljin ja työsylinteri tuntuisi liikkuvan oikein. mitähän ns työsylinterin solenoidien pitäisi näyttää kytkin tä käyttäessä toiseen tulee kokoajan 12v ja toinen on nollassa. mittapisteestä mitattaessa paine muuttuu nätisti polkimen asennon mukaan 0-12bar.
Oho viestimeni väärään ketjuun. jos jollain tietoa asiasta voi silti kommentoida
Ohjaako tämä sähköboksi näissä 61 sarjan massikoissa myös kytkintä? ongelmana on jotta massikan kytkin ottaa kiinni pienellä viiveellä täysin. kytkimen "työsylinterin" kyljessä olevan mittauspisteen mukaan paine kytkimellä kuitenkin nousisi nätisti polkimen asennon mukaan.