-kyllähän hydraulijousitus parempi on.ainakin oikein rakennettuna
-pakko-ohjaus teknisempi,mutta parempi käytössä(peräänlaitossa väh voimistelua enämpi)
Tarkoitus on että rehunteon alussa kärry laitetaan perään ja lopuksi pois, elikkä ei jokavälissä kytkentäongelmia. Veturiksi Valtra T170
[/quote]
-no sitten pakko-ohjaus,jso ei tekn.taso/hinta hirvitä
[/quote]
Olis tarkoitus tehdä akselit kuorma-auton osista. Keskimmäinen taka-akseli, perämurikka poistettuna. Etummainen ja takimmainen etunavoista rakentamalla. Puomin alle sylinteri jokä liikuttaa akseleiden päällä olevaa pitkittäistankoa, josta liike siirtyy etummaiselle ja takimmaiselle raidetangoille. Hydraulipiirin molemmille puolille tulee paineakut. Saa nähdä toimiiko?
On tullut tehtyä aikoinan lietekärry jossa mekaninen häntäohjaus, toteutettu kuorma-auton etuakseleilla ja lehtijousilla. (Renkaana Venäläiset mammutit)
Vetovarsissa oleva rauta ohjaa puomin päällä olevaa tankoa, josta liike siirtyy pitkittäistangon kautta raidetangolle. On edelleenkin käytössä, ikää lähes 10 vuotta. Eikä maksanut paljon. Yksi napa jouduttu vaihtamaan kun meni laakeri. Joutuu lujille kun on isot renkaat.