Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Onko 20 -sarjalaisen voimanulosotolle tehtävissä mitään säätöä? Alkaa tuntua aika vammaiselta kun akseli pamahtaa kerrasta pyörimään. Paalaimessa ja paalisilppurissa ketjut huutaa hoosianna ja tärähtää aika ikävästi. Mielestäni vanhemmassa satasarjalaisessa ei noin törkeästi akseli napsahda liikkeelle.. 
Kerran on huollossa putsattu paikat perästä eikä huoltomiehen mukaan (yllättäen) ole koneessa mitään vikaa.
Huoltomies ei tiiä mistään. Pehmeästi lähtee pyörimään jos kunnossa.
Kysymys kuuluu riittääkö pyörän kokoon 650/65/38, 4 kirstys ketjua..?? Vai miten se kannattaa tehdä..?
8 ketjua!
Eikös noissa suuremmissa ole Deeren oma jenkeissä rakennettu vaihteisto, toisin kuin se paska pienempien mallien autopowr?
Kyllä se jenkki on varmaan tosi hyvä kun 6920 Autopowr on mitattu 362 hv ja hienosti pelittää
Paljonkahan 6920 sestä saa kutiteltua?
362hv 2450Nm mitattu tapilta.
Pakat tykkää nuista tehoista
Mutta onhan se mukavaa.. Vaatii varmasti sievää ajoa, että pysyy jotenkin kasassa
Tarpeeks voimaa ja vääntöä niin kaikki työt käy sievästi
Paljonkahan 6920 sestä saa kutiteltua?
362hv 2450Nm mitattu tapilta.
Ihmeen alhaiseksi muuten jääny noitten peurojen väännöt. Esim. tuo yks 6830. 238,6hp tapilta voimaa ja vääntö vaan 1666nm?
Käyränhän saa ohjelmoitua semmoseks ku isäntä haluaa.
nimim.1792Nm
Mitä enempi sen parempi.2426Nm.
Sen 151 käppyröistä en tiedä kun ei ollu oma kone. t161 max teho tapilta 157,6hp näyttää tulleen 1008voa r/min ja max vääntö 1313nm 766voa r/min.
Uudet arvot tapilta 197.6hp@997 voa r/min ja 1790nm@452voa r/min. Sietää nykyisellään ihan kivasti vedätystä.
Ihmeen alhaiseksi muuten jääny noitten peurojen väännöt. Esim. tuo yks 6830. 238,6hp tapilta voimaa ja vääntö vaan 1666nm?
Lumitöihin hyvät lukemat
Kaikki innokkaat emännät tai miksei isännätkin raivaamaan peltoa.muutaman hehtaarin vois ehtiä vielä jyrsimään