Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2

Viestit - hönö

Esim.siikalatvan laitehuolto korjaa noita boxeja. 1 kpl vastaavilla oireilla,
Tietysti voisit kokeilla ottaa pois sen releen. Jos sulake kestää vika on releen jälkeen, jos ei sitten ennen relettä. Jos jälkimmäinen niin sitten b-pilarin yläpäästä liitin x24 auki. Jos sulake kestää niin sitten on jo helpompaa.
Katolla oleva isohko rele on viiverele.Sen perästä lähtee muistaakseni tuplakeltainen, joista toinen menee sisävalolle ja toinen kynnysvalolle. Koneessa on kait sukkulalamput sisävalossa ? Kynnysvalon  johdossa on liitin vaihdekeppien juuressa joten siitä irti tai releeltä johdot poikki ja mittauksia kumpi menee maihin. Muista ottaa lamput pois niin pään pitäisi olla "ilmassa".
Jos ei ala löytyä niin voisit kokeilla niin että otat sulakkeen ja puhaltimen liittimen irti. Kytket yleismittarin johtoon kiinni ja toinen pää maadoitukseen ja piippari päälle. Sitten heiluttelet johtoja järjestelmällisesti edeten. Kun ääni kuuluu niin olet lähellä  ;) Saat rajattua aluetta esim. välit sulake - puhaltimen kytkin, puhaltimen kytkin- moottori
valojen osalta vika voisi olla ohjaamon etuseinässä olevassa liittimessä. Puhallin vika on luultavasti katolla. Poikkipalkin päällä makaavan puhaltimelle menevän johdinsarjan kuori on kulunut rikki, ihan siinä maadoituspisteen vieressä.
tuossa koneessa ei ole yläajovalojen johtosarjaa valmiina vaan siihen on laitettava erillinen lisäsarja.
Kasvintuotanto / Vs: Elevaattori
: 31.08.13 - klo:22:07
28930 kg puitikosteaa ohraa 20 min 10sek
siihen asti kun säiliö tulee täyteen ja sitten alkaa meteli... emäntä tyhjää säiliötä sangolla ja isäntää huutaa puhelimeen
claassin huoltomiehelle. Sampon pikku kolinat ei juuri siinä vaiheessa haittaa 8)
Pistäppä tosiaan sinne 4 xenonia...Max 2 kpl ja nekin eri sulakkeiden taakse !!! tai alat etsia asentajaa joka vetää uudet sähköt
siinä vasemmalla on 2 kpl releitä, toinen ohjaa etutyövaloja ja toinen takatyövaloja. voit vaihtaa ne keskenään jolloin mahdollinen viallinen rele paljastuu. etummainen on 1 ja keskimmäinen 2. Katso myös näkyykö vihreässä tai keltaisesssa 2,5 m2 johdoissa kuumenemis merkkejä. Jos näkyy niin piiirikortissa alapinnalla voi olla piireissä katkos. Näkyy kyllä silmällä selkeästi. Kortti kiinni kannessa 4 ruuvilla nurkista.
jos takatyövalojen sulakkeet suuremmat kuin 15a niin sitten johdot voi olla sökönä. Voit myös kokeilla toisella releellä sulaketaulusta, olikohan k1 vai k2.
hämmästelen samaa asiaa- ja kun vielä kuulin että että avero ei ole ainut vihreä uutuus jossa on manuaalinen säiliön tyhjennys nykyään. Mutta siitähän ei saa hiihkua täällä sanaakaan. Pirujako sillä pellin vahvuudella on merkitystä kun kone toimii kuin junan vessa.
f5 tai f6 sulake palanut. ei pitäisi palaa toisenpuolen parkki lainkaan. polttamisen syy vois olla se pistorasia
jos vaihdat uudet päät vaihda samalla myös johtosarja ja tilaa siihen kuuluvat kiinnitys osat. Ne napit hajoaa kumminkin pian kun ne asennetaan eri asentoon kuin 1-mallissa. Siihen tulee semmonen tukipalikka, saat sitten myöhemminkin auki ilman väkivaltaa...
Kasvintuotanto / Vs: puinti taksa
: 16.09.09 - klo:20:20
paljonko merkkaatte kynätunteja noilla taksoilla ? :o
Sivuja: [1] 2