Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69

Viestit - retku

5500 tuntia, voit säädättää suuttimet 956 paineisiin on niin vähä ajettu kun alkaa olemaan lähes 10000 tunteja niin pitää jättää noin 15 baaria pienemmälle että pumppu jaksaa avata ja ei joudu niin koville,kantapään kautta opittu tosiasia.Ajoitus vähä aikaistuu muttei mitään merkitystä.

***no 10000h on traktorin moottorille vasta sisäänajo...tai ainakin valtrassa näin.
eikä pumppukaan tommosista tunneista ole moksiskaan(bossi).
mutta hyvä niitä suuttimia on testailla. 3000h välein taitaa olla tarkistus bossin kärillä.
en usko että olis samalla pumpulla. kyllä noiden pikku 56:sten voimansiirtoja on hajoillu. 12 ja 1455 on sitte pirun lujia...
-------

olisko 12 ja 1455 rivipumpulla?
-------

soita esim. hp-dieseliin, siellä osaavat neuvoa että mitä suutinta kannattaa laittaa.
siihen löyty nyt yhdeltä masinistit.com sivun jäseneltä pumppu mutta jos se ei ala toimimaan niin sitte vois värkätä sen uudemman pumpun. ei viittis hävittää tuota raktoria ku se on niin riski tuollain nelivetosena. ja tuossa raktorissa on 1102sen moottori kiinni mutta omalla pumpulla tuo raktori

***mullaki on neliveto, 1100 tosin. hieman heikossa hapessa. rakentelen takaveto 900:sta ja neliveto 1100:sta yhden toimivan.

1100 ollu nuoruusvuosinaan loviisanydinvoimalan pohjaa tasamassa... ydinräjähdystä odotellessa...
kyllä se tämän ikäisissä vehkeissä vaihtuu moottorit. tuohon on vaihdettu moottori sen kun vanhasta myllystä tuli kiertokanki kyljestä läpi
 Mitään vaihdu. Ny jo kanki mäjelle.Meillä vanhimmat -52,-59, ja 2 kpl -62 aina vaan samat kiukaat.Betonimyllyä ei vaan saa neljänkympin ikään kun sulaa yhdeksi klimpiks koko värkki. TT:Kanki Kovana maailman tappiin asti. :D

***etkös sää joku aika sitte kirjotellu että 1.5bar oli liikaa massikalle... 1.5barista se ilo vasta alkaa...
tuossa on pumppu siinä kytkimen yläpuolella ja tuota pumppua ei ole parikymmeneen vuoteen tehty ja uudemman pumpun jos laittaa niin korkkaa tiivisteet nostolaitteilta kun paineen rajoitus venttiilit on pumpussa itsessään ja uudemmassa ei ole. vltralta toisen laisen pumpun ja letkut, putket ja paineen rajoitus venttiilit paketin semmoseen 1105 euron hintaan että ei ihan sen hintasta pumppua en ole etsimässä tuohon vekottimeen. jos jollain pyörii nurkissa tuommoisen pumppu niin voisin ostaa sellaisen.

***ne alkuperäset pumput on loppunu maailmasta jo 10v sitte. et löydä.

laita tämmönen uudempi 411cs moottori ni saat samalla uudemman pumpun:

http://videos.streetfire.net/video/7f1e9d1f-0013-432f-a718-9a0100bf3a93.htm


Alakankaalla ei Vallut kestänyt nykyään vaihtaa uuden Jonnun joka toinen vuosi  ;D

Ei siis jontikkakaan kestä, kun noin usein vaihtaa...   ;D


***tais moottori ja vaihteisto hajota edellisetä 7920:stä....
joo. 411A on moottorin tyyppi. ellei sitte oo vaihettu uudempaan beehen.

voihan tässäkin olla jo se kaikoispumppu jakopäässä?...siis muutamas kymmenes vuodessa on voinu moottori vaihtua vaikka mihin...
laatikko kestää voimaa muttei vauhtia. tuo ylentävä hitrac tappaa sen,etenkin jos huonot öölit. nykysillä ööleillä saattas jopa kestääkkin.
tehoa tuommosista saa ja voi ottaa reiska 200hv. "mettän takana" tuommonen on, yli 200hv voimaa.
http://www.thedieselpageforums.com/tdpforum/media/6.5nova/6.2tractor_320x240.wmv?bcsi_scan_02FB68C07715A050=1 Tämä ei ryömi.

Oliskohan millään liikaa vaadittu et yritetettäs kestää aiheessa, tai edes sen vieressä. Jotenkin on alkanut nakertamaan tämä asiallisten kysymysten viduiks laitto...

Samaa mieltä. Joka aiheessa täyttä paskaa mukana. Onko liikaa vaadittu että traktorit ja koneet osiossa pysyttäis asiassa?

***soon lyäny piänsä maailman yleisimpään perkinssiin jos on bossin pumppu!...jo pienenä. nyt se yrittää todistella ittelleen kuinka hyvä se on vaikka naapurin valtra menee aina mäes ohi.
--------------

portaattomaa tuollanen jd ainakin menee hilijaa. ollu vaan jonkinmoisia kestävyys ongelmia niissä isoissakin portaattomissa. mekaaninen laatikko on luja.

nettikoneessa siisti myynnissä! koneremontti vaan tehty jo 1000h:ssa ?
Onkohan kärrin geometriassa sitten jokin perustavanlaatuinen ongelma jos kärri on erikoisen kaatumisherkkä ? Ittellä Hakin 92 kaksipalkki metsävaunu ja en pidä sen huojakkuutta edes kuormain rungon päällä ongelmana, vaikkakin helposti sekin tyhjänä kaatuu jos pääsee huomio huonossa paikassa herpaantumaan. Toki vähänkin jos kuormaa saa pohjalle kyytiin ja varsinkin 4.5 metristä, niin sitten ei vähällä kaadu.

Mut ainahan se on pienempi paha jos kärri kaatuu eikä vie koko traktoria mukanaan...

***tuo patu on iso,korkeella tolpalla ja painava. vaikuttaa asiaan paljon vrt matala maataloushakki.
pitäs mb-traciin hommata se pömpeli katolle. mitenkä lie pelittää? pää jäässä ja munat hiessä?...no ehkä parempi kuitenkin noin päin?
8400+cranab fc53 pysyy hyvin pystyssä ilman tukijalkoja. keulassa paksusta plootusta tehty 150l öljysäiliö ja rexin pumppu. muuta lisäpainoa ei ole eikä tarvi.

eli tuppeen vaan.
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: 61000km
: 02.12.07 - klo:15:12
mikä traktori ja mitkä kärryt?
mun käsittääkseni 926 isommalla perällä, siis alennuksilla. voimansiirto ja voimanotto muuten samoja 916 alkaen. oliko jopa niin että ne ekat on ihan mekaanisella rivipumpulla?

ojala tai vanhan palstan nimim. kalisa saattas muistaa/tietää
fendt 824 60-90l/100km.
Sivuja: 1 ... 65 66 [67] 68 69