Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6

Viestit - Eerop

video: http://youtu.be/SguYPQsghwc

40s kohdalta näkyy aika reilusti sinistä savua pöläyttävän, ei ainakaan 10th ajetut NH tai Fiatit tuolla lailla savuttele, mustaa ne änkää polkastessa


Mutta kuten ovat todenneet: Koe ajoimme traktorin ja traktori toimi käyttö tunteihin nähden todella hyvin.
Moottorin käyntiääni on terve ja moottori ei savuta eikä huohota.

Sokeitako ovat?
Käyppä ajamassa uudella avensiksella niin ei ole vaikea ymmärtää miksi muut merkit myy niin hyvin.


Siemensin suuttimet se ainoa ongelma polttoainepuolella.

Alkupään 2.0tdi:ssä kansi ongelmaa, pitkittäisissä moottoreissa olevissa tasapaino/öljypumpunkäyttöakseli särkyy ja kone porsii kokonaan mutta näitäkin on ketjuvetoisella öljypumpulla, joka kestää.

Pumppusuuttimet täristävät kannen kappaleiksi paljon ajetuissa.

DSG olisi saanut jäädä keksimättä
Eri männät kuuluu olevan myös 130:stä suuremmissa
Voit unohtaa suoraan nuo viimeisimmät T5 portterit, etsi suoraan T4 2.5tdi 111kw AHY/AXG moottorilla. Siitä saa aika kivuttomasti sen 250hv ja kestää erilailla kun tuo uudempi mehumaija.

Tuommoinen syncrona olisi poikaa


Vanhempi jakajapumpullinen on paljon luotettavampi kun tuo uudempi pumppari.


Miksi sitä pitäs Nissani foorumille käydä kyselemässä? On olemassa myös FFP.fi jossa on vähän enemmän volkkari porukkaa.

Uudemmissa 1,8 t on kai ollut ongelmia imusiivilän tukkeutumisen kanssa joka aiheuttaa ongelmia öljynkierrolle. Mut kannattaa tutustua aiheeseen paremmin, että onko joku yksilövika. Moni taitaa B6 korisia pitää parempina kuin uudempia A4 malleja.

1.8t:tä vaivaa tosiaan tuo imusihdin tukkeutuminen, ongelma tulee vain jos ajetaan yli 15tkm samoilla öljyillä, olipa vuosimalli mikä tahansa.

Tukivarsia saa vahvistettuja jotka on sitten kestäneet jo paremmin.

2.0tdi uskaltaa ostaa ainakin BKD moottorikoodilla olevan. Löytyy octavian,golfin,A3, jetan ja touranin keulalta ainakin.

Tuohon Fin-Turbon hybridi ahdin ja Artulta softa niin liikkuu kivasti(n.200hv ja 400nm) ja vakio kytkin/vauhtipyörä kestää paremmin kun vakiossa
Soralla pelkästään, hiekoitus sepeliä kaupungilta ajettu keväällä aina tuota varten. Viimeiseen 10 vuoteen ei ole koneella ajettu enää kun kerran, ei muuten joka koneen perään sovi kun pitää nostolaitteen nostaa oikeasti korkealle että pystyy yleensäkkään ajamaan tuon kanssa ettei ryystä maahan.

Etukuormaajalla kaha täyteen ja rassilla heiluteltiin penskana että sora valui putken mukana hyvin siellä, taidettiin joskus takakuormaajallakin ammentaa vierellä ajaessa
Saattas löytyä tuommonen pirttisen jyry ylimääräisenä jos jotain kiinnostaa. Ei ole kangaskietojaa ollut ikinä meillä ja 15 vuotta pysyneet kuivina pellot.

100-90 fiiatti painotettuna ei vetänyt tuota tiukimmissa paikoissa, apuna käytettiin täydellä lastilla ollutta 909 lokomoa. Sen jälkeen rupesi erilailla sujumaan.

Tarjota saa aurasta

Eräänä myrskyisenä tuiskuyönä lenkkiä oli parisataa kilometriä takana niin ilmansuodatin jäätyi --> rupes punavanne tykkään polttoaineesta

Kyllä siinä on samalla tykänny hyvää ahtimen painelaakerikin, yleensä hetkessä tulee ihan helvetin moinen päittäisvälys ja ahdin onkin laakista vainaa. On voinu samalla vähän öjykin maistua. Tuommoisten suodattimien tukkeutumisten takia tullut vaihdeltua tänä talvena todella monta ahdinta joten tarkkana tuollaisten kanssa
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: A93
: 25.10.12 - klo:17:29
Missähän moottori mallissa mahtaa olla tuo käynnin tasaus?

Jokusen volkkarin jakajan purkaneena ja kasanneena ei tuommoista siellä ole, pumppareissa sitten löytyy tuo ja paljon muuta.

Ainakin vw 1.4tdi käy nätisti eikä täritele mitenkään vedon aikana eikä matalilla kierroksilla ajettaessa, vauhtipyörällä poistetaan näistä näistä sitä tärinää painottamalla se epätasapainoon. Näin ainakin nämä vw:n 3 mukiset

Hukkaporttiin voit jättää koskematta, vakiona ahtoja 1.5bar nuo schwitzerit ei kestä sitäkään kunnolla.

Itsellä tuollaiseen passaavaa uutta hyllyssä aina johtuen huonosta kestosta
Mistäs johtuu että vanhat takamoottori transportterit ostetaan suomesta ulkomaille(ruotsi, saksa) jos vähänkään ehjä ja siisti, nelivetona maksavat vielä tuhansia kyseisistä autoista kun taas hiacesta saat muutaman satasen
Luotto putka, jep

 ;D

Kokeilkaa vaikka heti


Omia kokemuksia en tähän kirjoita mutta halukkaille voin yv:nä laittaa
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: Ad blue
: 14.05.12 - klo:06:48
Ainakin scaniassa jäätyy ureatankki talvella ja jäätyneenä ei kuluta yhtään, ajotietokoneessakin paistaa pakkasen merkki ja kukutusnäyttö näyttää 0

Eikä vikatiloja tule tuon jäätymisen takia
Turbot kannattaa huoltaa ennakkoon eikä sitten kun akseli katkeaa. Eipä naurata paljoa jos moottori ruopeaa käymään öljyllä kesken töiden, ei sammu sitten enää millään.

Kohtuullisen vähän ajetuistakin mennyt moottoreita tuon takia

Huollon yhteydessä voikin sitten vaihdattaa siipeä suuremmaksi yms.
Vanhemmat jakajapumpulliset tdi:t ylivoimaisesti kestävempiä sen ajan henkilöautojen moottoreita(1993-2004).

1.9 90hv:sta 291hv repäisseenä tuo on kokemukseen perustuva, nykyisessä 2.5:ssa vain 245hv ja ajettu vasta 350tkm


Tuo T5 mallin 2.5 transportteri olisi pitänyt kieltää maahantuojan toimesta, semmonen viritelmä on että ei kyllä muut osaa samanlaista sötöstä tehdä, ratas jakopää jossa öljytilassa vesipumppu yms.

Volvoja taksista jääneinä, ennätys 2.5tdi:llä 980tkm ilman moottorin avaamista, ei mahtaisi japanilaiset kestää samanlaista


Avensis -08 2l d4d 112tkm ja moottori vaihtoon, -11 2l d4d, 80tkm kytkin ja vauhtipyörä, samalla etuapurunko ja kaikki iskarit ja jouset, 100tkm egr jumissa ja halvaantui tielle, etuoven pintapelti halki kanttauksen kohdalta
170tkm ja taas kytkin ja vauhtipyörä

Suorastaan säälin jotka ovat erehtyneet ostamaan nykymallin avensiksen :-\
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6