Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
No nolo se on jos pitkästi alta 500 tunteroista o kuninkas 7600 -sarjan vt:s ja laatikko pasana... No onneks isäntä vaihtaa Timpan kehotuksesta uuteen 7600 sarjaseen.
valtra ja deutz käy aika hyvin. molemmat -07 vuodelta
Eli talosssa traktori ja valtra
Varmaan kohta multivakin tulee myyntiin.. Oiskohan multiva myynnissä ilman piikkejä, koska tehtaalta ottivat piikit takasin ja otin rahakorvauksena, siksi halpa hinta
Kivimäkinen 3170 nokian 600 country kingeillä
Taas tän keskustelun aikaan on tullut näköjään bannia henkilöille. Ei oikein hyvältä vaikuta tää sensuuri täälä palstalla....
Täällä 78€/tunti kuivanlannanlevitys. Vaununa toi Bergmanni. Ainoo ongelma on että tää on tuettua maatalousurakointia, nyt pitäs saaja taksaa ylös tai yhdistetty tai kuutiotaksa. Mitä mieltä yleisö olis 45€/h+1€/motti? Itestä tuntus järkevältä, tällöin kärryn kulu ois suoraan kärryn ittensä tienaamaa ja kuski ja raku ottas omasa. Ois rehti jokaiselle, sama ajaako 1 metriin vai 10 kilometriin.
Jos kalkista puhe, niin taitaa olla et maasta se on tuleva ja maaksi se on muuttuva. Eli eikös puhas luonnontuote?? Eli ei mitään riskiä, kunhan käyttö kohtuullista.
Täällä moinen ratkaisu, taitaa olla 25 senttiä betonia ja keskellä kaksi tolppaa, jotka tehty 3 tai 400 millisestä rumpusta täyteen valamalla ja raudoittamalla. Samalla myös keskellä 50cm*50cm vahvike varsinaisen valun alla. Tähän paskaa joku 250 tn ja on kestänyt. Ainoo et jos kaivurilla tyhjenny, niin ei koneella ajeta kannelle.
Siis aivan ykköskone. Valmetin miehet kehua repostaa ettei tee mitään, mutta joilla tuollainen on tai on ollut niin kehuja tulee tai kaiholla muistellaan konetta kuinka hyvä oli. Meillä ajettu nyt jotain 12000 tuntia 5100 sarjasiin, kolmeen eri koneeseen. Koneista kaikki markilla ja vanhimmassa tunteja se 12000 nyt. Tossa vaan aatellu eilen paaleja mättäessä viiskympillä et tällänen hyväkuntonen on vielä yksi hommattava. Hydraulipumppua ei noihin vielä vaihdettu, yhteenkään ei laakereita etuakseliin vaihettu, vaikka 2 kuormaaja ja toisessa tuon 12th ollu paikallaa ja mätetty ja rajusti tavaraa. Alkuajat vielä ilman peräpunttia. Nelivedon pakat laitettu 2 koneeseen toiseen 8 th kohdalla etukuormaajasta johtuen ja toiseen 6th kohtaalla väärästä rengastuksesta johtuen. Eli rengasasia kannattaa tarkkaan laskea ja katsoa käytettyä ostaessa ettei mee persiilleen vähällä. Moottori oikeissä säädöissä todella taloudellinen ja mukava ajaa, samoiten voimansiirto ja hydrauliikka. Ohjaamosta pientä miinusta pakko vähän antaa jos jotain moitetta pakko hakea. Mutta tuo vähän omasta mielestä teennäistä, kun se o vähä niinko kotio menis ku sinne hyppää. Noilla koneilla on ajatuksissa päästä pitkälle tulevaisuuteen, joskin viimesimmät MX maksumit tai cormikit kiinnostais. En arastelis yhtään hyvää tuollaista konetta ostaa. Ja tärkein kaikista, niitten on turha huudella jotkeivat töitä noilla ole tehneet. Kannattaa kysellä sellaisilta jotka niillä ajavat tai ovat ajaneet. Muun merkin miehet antaa syntilistaa tuosta koneesta, kun eivät koskaan ole päässeet nauttimaan ajamisesta todella hyvällä perustraktorilla
Miksei saa enää suomessa?
No tässä otan kyllä mustan kahvin jos tuo satarosenttisesti myydään ulkomaille.
i i i i
i i i i
------------------------------ --------------------------------------------------
i i i i i
i i i i i
i i i i i
------------------------------ -------------------------------------------------
i i i i
i i i i
"Tuolta näyttää" ketjut maahan levitettynä.... hakin kuvio neliskanttinen renkaanpäällä,,,, Tapio venyy salmiakiksi kun sivuketjut kiristetään.. mukavampi tienpäällä, ei pompota niinpaljon ku hakki.
Ja plussaa tästä