Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47

Viestit - redbull

Vapaa sana / Vs: Hyvin on kebabit hallussa
: 03.04.13 - klo:12:09
Voi ristus..Onko ne alkaneet pitämään ihmisiä tyhmänä siellä Kareliassa >:( >:(. Kusetuksella ansaittu satoja tuhansia ja nyt se yhden pienen mullin lihoilla ilmaiseksi jakamalla kuitataan...Kyllä kansa on vietävissä kuin litran mitta, jos tämä tepsii...
No eipä ole ainoa;
 http://nyt.fi/20130401-oppilastyoe-paljasti-leipaejuuston-salatun-alkuperaen-hevosenlihaskandaali-jaeae-toiseksi/?ref=tf_iNytboksi
Vai mitä VEETI tuumaa tähän seniorikokoomukselaisen kommenttiin;

Ettei mentäisi henkilökohtaisuuksiin riittää, että itsekukin ryhtyy kaivelemaan kunkin ministerin ansioluetteloa ja vertaamaan sitä sitten tehtäväkenttään, jota hänen ministerinä tulee hoitaa. Moni ministeriö on tältä kannalta katsoen amatöörimäisissä käsissä – konsulttienkin armoilla, valitettavasti.
 
Jatketaanpa   toisesta näkökulmasta. Kun televisio tuo esiin kuvamateriaalia vaikkapa EU:n keskeisistä kokouksista, suurten Euroopan maitten edustajina ovat kokeneet, vanhat ketut. Omien hymypoikien ja -tyttöjemme vilahteleminen kuvissa on tietenkin virkistävä näky. Mutta kertoneekohan se, että oikea-alaisen koulutuksen ohessa monilta puuttuu kokemus, jota liikkeenjohdon piirissä aina vahvasti arvostetaan. Aikanaan maatamme hoiti “nappulaliigaksi” kutsuttu hallitus, jonka jäljet eivät kovin paljon kiitosta ansainneet. Toivottavasti nyt ei käy samoin. Sillä maa velkaantuu, budjetti ei ole hallinnassa jne jne. Eivätkä konsulttitoimistojen rahastusautomaatit ole tätä tilannetta juuri kyenneet korjaamaan.
(Raimo Ilaskivi)

Hehhehe...Veetin mainostamalta jengiltä on mopo aikansa keulittuaan lähtenyt lapasesta..Uurnilla tavataan :P :P :P
Sehän ei kovin kukana olis että kannattais sieltä isorysky vuokrata ja laivata +10 viikoksi, jos oiken kova tarve olis..Esim 8335 R 1200 puntaa viikko..Laivarahtia menopaluu 1500 euroa ja
muut kulut tonnin..
Eräs maineikas kartano olisi lopettamassa maidontuotannon ja karjanhoidon.
Janakkalassa motarin varressa? No alunalkaen vähän pienenlainen keksintö...Se on suomalaisten kartanoiden perisynti, sellainen jonkinlainen näköalattomuus ja synnynnäinen laiskuus..Ruotsissa vähän toinen meininki.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vapn%C3%B6_slott
Jos 6920 autopoweris on uudesta asti ollu 710/600 rengastus.Niin onko niihin ohjelmoitu nopeus pienemmäksi.Ja saako sen kotikonstein ohjelmoitua pienemmille renkaille?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Eikös niihin valikoihin menty sieltä vilkun,hätävilkun ja pitkienvalojen katkaisijan kautta. Sieltä sitten aukeaa niitä eri BIC valikkoja ja mitä ne nyt oli. Ohjekirjassa on tähän yksityiskohtaiset ohjeet. Sieltä löytyy tietoa aika paljon..Mm montako lämmityskäyttöä ja onko tankki ajetuttu tyhjäksi monta kertaa ym..Aikasa kun räplää niin se on sekasin, kun Haminan kaupunki  :-[
Just ajeli;
Airline: Air France
Flight: AF275
From: Tokyo, Narita (NRT)
To: Paris, Charles De Gaulle (CDG)
Aircraft: Airbus A380-861 (A388)
Reg: F-HPJH
Altitude: 40000 ft (121929
Puolituntia sitten ylitse..Hienosti näkyy kirkkaalta taivaalta nelimoottorisen jyhkeä meno.
Ruuhkaa pakkaa olemaan Amerikan mantereella;
http://www.flightradar24.com/
Nooo täällä se öölinvaihto hoituu kotimaiseen ihan automaattisesti. Sitä kun saa kaataa joka korkista sisään ja kaikki tiivisteenvälit sitä pursuaa ylös..Loppujenlopuksi suomikoneen ostaja on ihan yhtä ryssä, kun muutkin ammattiveljensä Euroopassa koneen huoltoon ja käyttöön liittyen. Joukosta voi kyllä lukea pois vanhan Länsi-saksan viljelijöitä. Ne on tarkkoja poikia..
Mitenkäs se mittarin ruuvaaminen sitten oikein siellä K-Euroopassa tehdään, kun se vaatii ainakin keltavanteisessa kaikkien 7 prosessorin alasajoa..Ei varmaan onnistu ihan joka liiterissä..
 Kun helpompi oisi, että oisi lellu vaan mettävarusteissaan, nuffi paalainta kiskomassa ja emäntä kuljettaisi ja käärisi paalit A-sarjalaisella ja viissatasella?
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Noo mikset sää sillä A-sarjalaisella paalais ja nuhuvi kantaa jollain takakuormaimenritsalla niitä paaleja siihen viissatasen perässä olevalle elhon 320 käärijälle..Tai laitat sen Pirttisen itselastastaavan käärijän nuhuvin perään..
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=9oMN9F8u7t0
Mahtaa ne äpylit herua ryssänmaalla ja kivennäisetkin kerätään samalla ajolla. ;D ;D Taustalla uusi viileäpihatto. Hormeista ihan omat versiot sielläpäin...
On NIILLÄ Evirassa saa..na tekemisen puute prkle.Näitä sa...na vahdataan ja tärkeämmät työt jää tekemätä. Perse hiessä säädetään tietokoneita ja yritetään saada rehellisiä nalkkiin. Samaan aikaan kaikenmaailman "bisnesmiehet" kusettaa lihan alkuperä,kuljetusaika, elintarvikehygienia,
(jopa kaupan tiskissä) asioissa ympäri Eurooppaa sen minkä kerkiää.. On se kumma ettei tätä päätöntä kyttäämistä kukaan saa vähenemään. Se eikun lisääntyy vuosivuodelta ja herrat itse kusettaa moninkerroin ja joka käänteessä..
Uudemman Bobcatin Kubota on eri v..mainen saada ilmattua tyhjäksiajon jälkeen, vanha Isutzu taas helähtää tulille avaimesta kääntämällä..Helpoin tapa saada löpö nousemaan pumpulle oli viimeksi; .Laitoin varakorkkiin ruuvattavan renkaanventtiilin ja pikkukompuralla
varovasti painetta järjestelmään. Sen jälkeen ilmausruuveja järjestään auki ja kiinni ruiskutuspumpulle asti.
 Jos Hra. Snelman tarvitsee lisää nautaa, niin kannattaa pistää tänne itäisillemaille teurastamo pystyyn..  mullin on mukavampi matkustaa kauas sorkat katossa, kuin jaloillaan..
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hohhoijaa..Taasko se alkaa..Se on hyttysen paska valtameressä, onko se mulli viimeisellä matkallaan autossa 2 tai 8 tuntia..Teurastuskapasiteettiä valtakunnassa naudalle ainakin 120 milj/kg ja nautaa kaikestaan tapetaan jotain 80 milj/kg..
Kustannusvaikutus pelkkien poistojen ja kunnossapidon osalta uudelle laitokselle, (10 milj.kg/v/.20m.euroa/10vuotta)on jo pelkästään 20 centtiä/kg..
Vai vielä lisää teurastamoja pykäämään siihen lisää.No jos artistit maksaa mukavuudesta mullille,niin mikäs siinä. Kestää siinä hinnannousuja varrota. Voi ajatusten Kallavesi, vai oliko se Tonava :P :P 
Nee johdot meni ennen siinä sivupaneelissa niiden merkkivalojen takana. Kerran antoi se viritys sieltä savumerkit, jonka jälkeen raksin koko keksinnön sieltä pois. Tää oli tehty kymppisarjalaiseen..
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 47