Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8

Viestit - firebird

Voip olla joskus itelläkin tommonen,ainakin pitkästä aikaa valtra joka oikeasti kiinnostaa...
Varsinkin jjos löytyy vario voimansiirto ja valtran ok hydrauliikan hallinta...ja lohkopää ongelmat jätetty entisiin malleihin...
Ei tuu varioo.. Direct jatkossakin.. Sitä ne siellä kehittelee..
Vario on vanhaa ensimmäisen sukopolven tekniikkaa. Direktit varmaan pian punavanteisissa jos Valtra antaa.
saman talon vehkeitä Aggo joten eiköhän päätökset tehdä jossain muualla kuin suomessa.
Oho yleensä kun saa tapella joka asiasta,erittäin asiallista toimintaa valmistajalta. :)
Voithan sä tietenkin jonku tosi hienon, kalliin ja leveen kultivaattorin ostaa jolla kiskot sen pellon vähintään 3 kertaa läpi jonka jälkeen äestelet muutaman kerran.

Loppujen lopuksi sulla on vedestä lainehtiva rikkaruohopesäke johon oot tuhlannu 2x enemmän löpöö ku kyntämällä ???
enemmän siipiä auraan
Vapaa sana / Vs: kokoomuksen tila
: 18.09.14 - klo:00:17
Sanonnanta kuuluu nykyään et kokoomus pettää aina
Saa olla aika kylmäpäinen kaveri joka aurailee rakvaattorilla 60kymppii noita montusia mäkisiä ja mutkasia kapeahkoja teitä kelillä kun kelillä.Peri rehellisen lapin jätkien hommia :P
  Kärkien kulumiseen vaikuttaa hyvin paljon maalaji, Kvernelandin   orkkis kärjet kestää enemmän kulutusta vrt esim molbro.
Mukavia reissuja nuo näyttelymatkat on hyvällä porukalla vaikka ei mitään ostais  8)
Kleberin fitker 70 sarjalaisen talvipito on surkea muuten hyvä rengas pellolle ja tie ajoon.
Toimivat perus aurat ilman hienouksia tuossa vuosimallissa jo vissiin eka runkopala on vahvistettu elikkäs leveämpi eka runkopalkki jos runko on pulttaamalla kasattu muovisiivistä ei kokemuksia,160 kääntöpää hankalampi säätää kun siinä vain se sylkyssä oleva mutteri joka vaikuttaa molempiin suuntiin joutuu säätään sivu kallistuksella kestävät tuntuu olevan myös kivikoissa.
Hyvä juttu rauta on aina helpompi korjata tai vaihtaa
Ääni sampan xcover2
On kyllä taas pyynti kohallaan.Miten kuskin kävi tossa äksidentissä aikamoiset voimat kyseessä kuitenkin ??? ???
elikkäs mitä öljyä käytössä, meillä käytössä Mobil vacra oil 2 ja nesteen johde 68 kumpaa sattuu kaupoista löytymään ei ole aina mikään helpoiten löytyviä öljyjä ainakaan täällä päin
tuttu ongelma meillä onneksi saatiin osia langattomaan kakeen siitä letku ohjain mallista joka oli varalla Tarvittaessa voin laittaa yv. puh numeroa joka meidän kapulaa korjasi jos hällä olis tietoo niistä kytkimistä
Ehkei tuo Venäjä nyt aivan hirveästi vaikuta Valiotulokseen loppusuorasti. Suurin paine tullee ehkäpä aivan euroopan sisäismarkkinoilta, sikäli, mikäli vaikkapa Saksa/Tanska yms. markkinat Venäjän suuntaan stoppaantuvat? :-X
Tuo on se pahin uhka kun se venäjälle aiottu tavara dumpataan eu markkinoille,jo nyt on esim kivennäis lavoja toimitetu tiloille jotka on kirjattu venäjälle meneväksi
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8