Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37

Viestit - Valtramies

Mulla ei ainakaa tuu suru puseroon, jos teropojan "konekauppa" menee nurin  ;D

Kiitos näistä lohdutuksen sanoista.EG vaikuttaa järkihommalta,mikä
se sitten lienee.Jos ei sittenkin ole se leveydensäätö sylinteri.
Omissakin Kvernelandeissa sellainen on mutta vaikuttaa muihin paitsi
1.siipeen vivuston välityksellä.Tästä vivustosta löystyy 1 pultti /
mutteri joka päivä.

EG on just se variomaatti, missä siirtyy kaikki siivet kerralla, eli ensimmäinenki on samas rungos kun muut  ;)
Niinku sirkussonni sen jo totes, niin EG on ratkaisu tähän(kin) ongelmaan ;) :D
Mitenkä se laskee jos jouset tyhjää?
Minä en nyt ymmärrä.
Et oo tainnu koskaa nähdä ilmajousitettua kuorma-autoo tai sen perävaunua?
Kevyille maille ok, hiukan tiheähkö  ::)

Nyt paljastu sitte seki, että Ojalan kaikki rahat on menny YLIVOIMAisen FENDTin hankintaan ja äes on sitte "vähä" pieni sinne perään... ;D
Mikäs vakuutusyhtiö on kysees? Ei tarvi ujostella  ;D
Rypsi luokitellaan rikkakasviks. ;)

No eikö sen viljely pitäisi sitte olla tosi helppoo?  :D
Ojalaaaaa.... Missäs ylivoimaiset selitykset viipyy? ;D
On se hyvä, että Ojalan luuri ei toimi, niin saa tutut olla rauhas siltä jatkuvalta ventin kehumiselta ;D Vai huoltoonko oot yrittäny soitella? :D
Voi voi, kukaan ei sitte huomannu ?

Että miks tuo prentti menee myyntiin ;)

No siks tietysti, kun vanha Fendt on niin YLIVOIMAisen kallis korjata ;D ;D
Osta sää tää pois mä en kun noita markinaalimerkkejä oikein arvosta
16000€ kätehen ja prentti läks

http://www.nettikone.com/763698
Oijjalan vanhassa on melkein tuplat hintaa....

Siks tietysti, kun se on niin YLIVOIMAINEN, kun se on Ojapoijjan vanha ;D ;D
Pihaa on asfaltoitu pikkuhiljaa, ensin (joskus 15 v sitte) tehtiin n. 200 m2 tallin eteen, (sen teki silloin tehoasfaltti), -04 tehtiin vähä vajaa 1000 m2 (asfalttitaito seinäjoki), viime -07 pieni kulma (n.150 m2), jonka olis saanu tehdä jo edellisellä kerralla, mutta nuukuus iski (lemminkäinen) ja nyt perjantaina tulee n. 1200 m2 konekatoksen edustaa yms ja sen tekee NCC.
Huoltomiehen mukaan ei pysty ohittaan ainakaa N-sarjalaises, muista eos.
05 valluun kun saisi tehokkaamman hydraulipumpun ja hiljaisemman hytin niin se olisi siinä.

Joo ja laatikon.


Kyllä oikeasti, ajoin päivän rahtia 2008 vuoden N111 Valteemilla, kone oli ihan ok, mies mahtu rattiin ja hienosti jopa "mettäkonepuolelle" kun penkin pyöräytti, hydrauliikan vivut oli ihan mukavasti hollilla ja kaikki muutenkin yllätykseksi ihan kunnossa.

Mutta se laatikko, Valtterin mies ei tätä ymmärrä kun se on siihen tottunut mutta minkä jumalan tähden laatikosta on pitänyt tehdä niin epämiellyttävä käyttää.

Ensinnäkin se oli valtavan kankea käyttää, vaihdevälit oli myös melko pitkät.

Toisekseen siinä kun vaihtoi keskialueelta isolle puolelle, pikavaihdetta kolmoselta ykköselle, ja kertojan neloselta kakkoselle samassa rytäkässä jotta nopeusalue edes jotenkin täsmäis niin tuli semmonen olo että kyllä jotakin tarvis muuttua..... Jumaliste ei vaihdetta pitäsi joutua noin miettimään, paljon olis auttanu jos edes jokin automatiikka sovittais pikavaihteen automaattisesti..... ???


Ei tainnu olla pikavaihdeautomatiikka päällä? ;) ;D
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37