Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44

Viestit - CARINA2

Tuossaha on lopulline hällyytys sitte, ku se o ulukona, ja jähtyy tuo laite. Ja sääjettävä viive. Saksan reissula tuota esitteli koulutilan fyyreri.
"Valios smör säljs nästan 40 procent billigare än exempelvs Norrmejeriers - och nu kan de svenska mejeriföretagen inte längre hålla emot"
Mitä sitte?
Vapaa sana / Vs: Kuka elättää ja ketä?
: 03.12.14 - klo:13:21
Miksi ei lahajoteta pohojosta norskeille? Niilä oes vara elättää meijjät  ;D
Joustavat parrenerottajat oes hyvät..
Vapaa sana / Vs: KAIKKI TUET POIS!
: 01.12.14 - klo:23:10
Niin, ja sielä tehhään nykysi rehua, ja jaetaan elukkaen etteen apevaunula..
Jd 6630 on jälillä täsä vanteen halakasija-asiassa. Itellä oli 28.1-26 munkit valmet 805 :ssä. Mieluummin suurihalakasijainen ja mahollisimman leviä vanne, ni ilimapatsas siinä maan ja vanteen välisä on laaja. Pieni pintapaene, iliman että renkaan tarttee olla niin läjäsä.

Jaa että ilmapatsas.  ;D ihan sama ilmanpaine siellä renkaassa on joka puolella, ei se silloin kanna siitä vanteen alta yhtään enempää. Mikäs helvetin näkymätön seinä tollasen ilmapatsaan sinne luo?  ;D Tuolla logiikalla ei renkaan halkaisijalla olisi mitään merkitystä kantavuuteen vanteen ja leveyden pysyessä vakiona.  ;D Kokemuksesta sanon että kyllä 710/75r42 omaa pienemmän pintapaineen ja paremman vetopidon kuin 710/70r42. Ainoa ero renkaan halkaisija, joka on luokkaa 10cm.
Tottakai tuo jäläkimmäine on parrein, ku se o ulukomitaltaan isompi.
Jd 6630 on jälillä täsä vanteen halakasija-asiassa. Itellä oli 28.1-26 munkit valmet 805 :ssä. Mieluummin suurihalakasijainen ja mahollisimman leviä vanne, ni ilimapatsas siinä maan ja vanteen välisä on laaja. Pieni pintapaene, iliman että renkaan tarttee olla niin läjäsä.
Jos kantava maa, ni suoraa maahan upottamala. jos eppäilet maan kantavuutta, ni maarajaan pylyväs lappeelleen, ja kierretangola sen pystytolopan kylykeen kiini. Estää uppuamisen, ja on tavallaan sokkeli. Tai jos on pystypylyväät esim. ruokintapöyvvän vieresä, ni se lappeellaan oleva voi olla etuesteen sokkeli tms.. Ylös passaa tuorekkin puu, niinku eellinen kommentoijja kirijotti.
Se o täälä lämmeny, mutta Mongoliasa o kovat pakkaset lisiny. Parikytä astetta pakkaset kiriny parisakymmenesä vuojesa.
Se on hyvä vaan, että valion hallintoon asti ei pääse liian nuorena höyrypäänä. Ja hyvä on huomata sekin, että oma tila ei välttämätä oo se suurin ja tehokkain ennää siinävaiheesa.
Nuorempana aattelin toisin :o
Vapaa sana / Vs: Rata Sokliin valmis 2020
: 25.11.14 - klo:22:21
Olis Yara sen radan tehny omalla rahallakin. Jos ei tee niin kaivosoikeus vanhenee. Fosfaatit pysyy siellä sitten siihenasti että sen arvo riittää siihen että hyödyntäjä rakentaa itse myös infran. Turha tällaiseen on veroeuroja hukata.
Juuri näin. Hyvä se o että valtio tukkee syrijäseutuja, mutta ei tähän hankkeesee kannata panna centtiäkkä. Osottaa kuin sairaan pihala politiikot on fosfaatin arvosta ja strategisesta merkityksestä.
Vapaa sana / Vs: Rata Sokliin valmis 2020
: 25.11.14 - klo:21:32
No se  ;D
Vapaa sana / Vs: Rata Sokliin valmis 2020
: 25.11.14 - klo:21:27
Täsä asiasa Veetin kans sammaa mieltä. Syyttömiä ei olla muisakkaa puolueisa. Ei senttiäkkää rahhaa tuohon. Lahajaksi saivat jo mittaamattoman arvokkaat fosfaatit.
Hyvät on tiet Pietarin seuvvula. Pakoterintama vuotaa pahasti. Eiköhä meki lahajota joku pieni pohojosen rajanylityspaekka, ja viiä Petroskoihin ja Muurmanskiin tuotteita.. Ja sitäkautta Pietariin. Muurmanski-Pietari väli on tullu koluttua. Paekon usiampaan kertaan.
Vapaa sana / Vs: Uusi navetta
: 22.11.14 - klo:23:39
Työllistetään yksi ennenkin töitä tehnyt isäntä Pelkosenniemellä ja yhteiskunta ei maksa (investointitukien yms jälkeen) kuin 150 000 - 200 000 euroa vuodessa litratukea?

Luulen ettei yrittäjistä olisi muutenkaan pulaa jos kaikille yrittäjille maksettaisiin valtion kassasta 150 000 tonnia ekstaa vuodessa. Tai edes satku...

Yrittämällä Suomi nousuun.
Todellakin
Eipä näytä yrittäjiä olevan ees tuola hintaa, senverran harvakseltaan Itä-Lappiin navetoeta rakennettaan..
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 44