Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 44

Viestit - CARINA2

Meilä on 4200 iliman kuletuspyörästyä. Erittäin hyvä kampe, mutta vielä parrein oes hinnausvarustuksela, ja 8 rullasena.
Tuola saa maan pakkokuivatettua, jos on huono kevät. Syysmuokkauksessai ok, maa jää kuohkiaksi.
Lähinnä tuossa jutussa kummastutti Valio-johtajan kovin tiukan negatiivinen suhtautuminen mahdollisiin palaajiin. Ei nyt kannattaisi siltoja polttaa. Kyllähän tällainen yhteistyötahojen/asiakkuuksien vaihtuminen kuuluu normaaliin liiketoimintaan. Jotenkin tuntuis siltä, että jos vaikka Iskola haluaisikin (miljoonine litroineen) palata takaisin, niin näinköhän kantti kestäisi sanoa, että ei käy.

Ymmärrän hyvin kyllä tuottajan ajatukset. Kyllä se vaan tänä päivänä raha ratkaisee. En sitten tiedä onko se hyvä asia tai ei. Osa tästä vanhasta johtokaartista ei ehkä halua nähdä/hyväksyä muuttunutta pelitilannetta ja koittaa juntata vastaan. Turhaan vaan kuluttaa energiaansa tuulimyllyjä vastaan. Pitäisi vaan nähdä uusi tilanne ja ryhtyä sen mukaisiin toimiin. Nyt tulee pataan, mutta seuraavassa erässä voi tilanne olla jo toinen. Isot pojat käyttäytyy kuin pikkulapsi hävityn pelin jälkeen.
Kyllä tuo halu estää palaaminen lähtee ihan muualta ku johtokaartista.. Ei oo kiva pitää putiikkia pystysä silläaekaa, ku jupit käy napsimasa rusinoeta pullasta..
Napsikoot sitte katkeraa kapitalismin kalkkia jos tilanne on joskus toesinpäin  ;)
Kyntäisä reilu kilo, äestäisä 0,7-0,8. Paripyöräsä sama.
Meilä mk3 110 vuojelta 2001. Kuittauksen huoltomien poestanu suunnanvaehtimesta. Ja kulukee 51-52 km/h mittari tosin näyttää 44.
Steinbauerin tehoboksi. voimaa on riittävästi,
Järjenköyhyyttä luovuttaa maitoa vaikka 5 senttiä halvemmalla kuin mitä toinen toimija maksaisi.
Loppujen lopuksi monen maatalousyrittäjän tulovirta koostuu niistä pienistä puroista, joista yhdistyy ja tekee
sen tuloksen mikä veroilmoituksessa näkyy.

Onko maidontuotanto vain parhaan tilityshinnan kalastelua ?  Miten suuren arvon laitat pitkäjänteiselle tuotekehitykselle ?  Vai riittääkö muutama perustuote toimeentulon varmistamiseen koko arvoketjulle ?
Onko omalla jakelulla ja brändin tunnettavuudella mitään arvoa ? Voiko nykyinen tilanne olla pitkän päälle kestävä ? Jatkuvatko paikoitteet maailman tappiin ?
 Onko muilla maidontuotantoa tukevilla toiminnoilla, esim artturi- analyysipalvelulla, kaupallisella toiminnalla tai nyt uutuutena maidosta tehtävällä tiineystestillä mitään arvoa ? Entä valmasta saatava tieto ?
Saatko nappia painamalla  tiedot kirjanpitoon ? Entä yrityksen nettovarallisuus arvo  ja rahoituksellinen vakavaraisuus ?  Onko merkityksetöntä se, että kaikki tuottajat ovat saman arvoisia?  Kaverille ei makseta ekstraa yrityksen koon tai mieluisan sijainnin perusteella.   Onko näillä mitään merkitystä ?
On!
Mullattuna fosforilannotetta sai käyttää, ei pintaan.
En tiä mite o nyt :/
Hyvälä palakala net takasi kerrää..
  En ole tiennytkään että SOK:llakin on meijeri..Valiollahan se monopoli on minusta..
Valiolako monopoli ? Tuuha katkera 2000 -luvule
115 mk3 on neliportaesela pikavaehteela
Raakamaetona vienti vissii hankalaa, ja meijjeriähä sielä ei oo.. Kyllä pohojosesa nautapalatseja riittää..
Mistä lie nuo tulipalot lähteny.. ? Meilä valuttanu polttoaenetta suuttimien nippusitteilä kasatuista palluuletkuista. Parikertaa letkusto kasattu uusix. Ei paha homma, mut venakopan joutuu käyttään auki.
Kyllä sen reutsin uskaltaa ostaa, mutta kerro tarkemmin mikä malli, ikä varusteet... Saksasa tehtyjä on mk3 sarija. Huippu komponentit. Boshia, zfää ja deutz moottori. Meilä 110 mk3 kuormaemela ja hyvin kulukee 13 motin lietekärry.
Lypsyrobotilta tiukkaa asiaa.
Sama homma lh-osala.. Ei tuu kauppaan kuuluneet osat ei..
rikkinäene nissan bluebird
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 44