Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5

Viestit - Alfa-Alfa

Keskilehmäluvun nosto min 40 yksiköllä
Jotakin oleellista taisi jäädä sanomatta :)

Etujousitus oli loppu, koukku puuttui ja ilmastointi vähintään vailla korjausta.

Tunnit nyt oma lukunsa, todennäköisesti menossa toinen kierros ja renkaat sirkkeli mallia.


Noilla "varusteilla" kaikki mikä on yli 2800 on liikaa.

Jos ei tuon kummenpia odota pintalevittimeltä on yksi ja sama onko siellä sami vai joku muu http://www.reikalevy.fi/2000_l_keskipakolevitin.html

Saihan käydä omamyyjänluona patsastelemassa ja tuntea itsensä tärkeäksi?
En huomannut keskustelun tasoa tätä foorumia kummemmaksi. Eli mitä tavoittelit lukemisella?

Asia ei sinällään mulle kuulu, tullut vaan vastaan et tänne kirjoittelevat taitaa itse uskoa vain agronettia?  Vaikka sinällään täällä ei olla yhtämieltä mistään asiasta.
Jos niin onnelinen on että saa arvioverotuksen, huomaa heti ettei sillä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Tiedän yhden tutun joka sairastui ja 5kk oli ilmoitukset tekemättä. Alvia kertyi arviolta 146 000€. Hallinto ei suostunut oikaisemaan uusien ilmoitusten mukaan vaan sanoi että tilinpäätös kun valmistunut. Verottaja protestoi ja jne  11 kk myöhemmin oli ilmoitukset korjattu ja havaittu samalta arvioajanjaksolta palautusta pari tonnia.

Toinen tuntemani tapaus oli maatilan veroilmoituksen mappi ööhön jätettyään hopeita jakaessaan. Edelliset vuodet kyseisellä tilalla +43 ja +84 ja kolmas arviolta +162 :) siitä ennakot ja viiveet yms. Lopulta 2v myöhemmin hallinto-oikeus "määräsi" verottajan oikaisemaan ilmoituksen mukaiseksi joka oli tuonna vuonna miinusta -47 eli erotusta oli verottajan näkemykseen maatilan tuloskunnosta yli 200 000€.
Mikäköhän olis hyvä?

Centaur
Topdown
Lemkkenin joku
Horchin joku
Joku muu?


Strom Finisher Expert
Älä osta mitään..romuraudasta kiinnikkeet / laatikko ja vanhoja sähkömoottoreita painoiksi..
jokaisellahan on tonni sähkömoottoreita hallissa?
Riippuu se kolo vähän minkä ikänen kones?

Onko joku tehnyt härkäpavulle kiertokokeita, olisi kiva hiukan tietää mistä alkaa hakee kohdilleen, kertoisitteko?
muutamalle isännälle olen kuormien välissä tuonut virosta juuri noita pienten tilojen koneita, ovat kyllä puolalaista tekoa melkein kaikki. Mutta jostain kumman syystä juuri noilla pienillä koneilla näyttää olevan yllättävän paljon kysyntää etelämpänä. esim. metal-fach valmistaa puolassa erityisesti pikkukoneita, ja onhan näitä muitakin.
tuo traktoripuolen ylivarustelu joskun ihmetyttää, toki meilläkin on yksi 200hp kone kaikilla herkuilla, mutta pihalle ja navetalle olen parin vuoden sisällä ostamassa konetta joka pitäisi olla halpa ja yksinkertainen, eli kone jota voi ajaa hanskat kädessä. Suomessa ei paljon taida olla valikoimaa tuollaisiin koneisiin esim.140hv luokassa? olen muutaman kerran maailmalla potkinut esim. landinin renkaita ja tullut siihen tulokseen että kun tuon 20 vuotiaan pihakoneen vaihdon aika tulee, taidan laittaa virosta juuri tuollaisen landinin. 140hv koneesta ilmastoinnilla ja 600mm renkailla sain tarjouksen 40 000€ ja etukuormain 5000€ päälle. minkä 140hv kuormaimellisen koneen saa suomesta 45 000€:llä?

Ai kun kiva että vihroin löytyi, olenkin etsinny näitä kaikista medioista. Mutta sinä siis tuot koneita virosta?

Hokka kakkonen, mainosta kolme neljä kertaa päiväsä, ilimatteeks.
Menneen viikon keskiviikolla oli tämä diaknoosin mukainen palikanvaihtopäivä. 5 h työtä ja osa = 608 €
Mistä sen hinnan tiedät?

Heino: Siinähän tavarantarkastaja valaehtoisesti (tunnettu alan ammattilainen) antaa koneesta ihan toisenlaisen arvion. Kauppaan mukaan vain.

Minun silmää ei tuosta noita "raiskion" merkkejä osunut kuin nuo tangot korvanneet ketjut sekä sepitetty koukku muutenkin ja muutama tarraheijastinvaurio.   Ei ole tunneilla raiskattu.
Voi Pässin Pässi lapsia
Vapaa sana / Vs: Mitenkähän on?
: 25.03.10 - klo:09:38
Järkiliitot ja rakkaus on erikseen.
Diaknoosi oli joku vaihteistoanturi

Kone siis luulee olevansa vapaalla ja siksi päästöjen vuoksi saa aivan liian laihaa. Eli kaasupohjassa vapaalla on eri moottori kuin kaasupohjassa kytkinpohjassa vaihdesilmässä.
No en tiedä onko moisia antureita olemassa, nelosella kovasti keppiä painattaessa alavasemmalle tuntui vetävän liki normaalisti. Koe jäi tekemättä "tyhjäkäyntilämmitin" päällä, haistaako nelosen sisäänpanon.

Mutta jos nyt sitten tuolla on jotakin, saa pienempipalkkaset ja kätiset merkkihuollossa tutkailla.
Sivuja: 1 [2] 3 4 5