Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3

Viestit - N.H

Laitat niskaputken korkeudelle pöydänpuolelle, toisen putken tai lankun noin 40 sentin päähän niin loppuu viskely. Tai elukoilla on ainakin niskat kipeänä. myö laitettiin lankku niin ei ole ollut tuota ongelmaa. Jos vielä joku elukka haluaa mättää rehua niin nenäkoru ja siihen 6-10 senttiä ketjua ja paino päähän vaikka joku pultti tai vastaava.
Meillä tulis nyt t 7030 wetolit ja sitten jos toimii niin kaikkiin traktoreihin laitettaisiin. Epäilyttää vaan kun tuo shv on täyssynteettistä onko se vielä viskositeetiltaan 5v-30.
Käyttääkö kukaan  teboilin wetol shv öljyjä traktoreiden perässä. Meillä ollut tähän asti nyykkäreiden perässä joko alkuperäistä ambraa tai nesteen gear mj superia. Nyt vaan kuulin että tuo nesteen öljy ei ole muka oikein hyvää ja teboilin öljyt olisi parempia.
No tuli sitten ostettua väderstadin nz agressive 600t vaikka pitkään olin multivan kannalla. Oli loppujen lopuksi reilusti halvempi kuin muut kilpailijat.
Loppuu traktorista jenku äkkiä jos etulata liian pystyssä. Saa 500 masterilla 150 konisen sisudieselin polvilleen jos haluaa.
Eikös masterissa ole etulatan piikit ne 80*10  ja tuossa classikissa 45*11?  jaksaako se tuo 45 millinen etulatan piikki kestää suorana jos yrittää maata vetää yhtään onko kellään kokemuksia? Multivan optima t500 on kanssa nuo järeämmät latan piikit ja tietysti yksi akseli enemmän. Mutta hintaakin on pari tonnia enemmän.
Mites tuo potilan etulatan piikit jaksaako ne vetää maata edessään kun näyttää ne jouset olevan kapeampia kuin multivassa? Tarkoitus ottaa etulatalla ja jälkiharalla. Meillä on erittäin  kivisiä maita ja toinen vastakohta on mutasuot tukkeileeko nuo miten helposti?
Kumpihan noista kotimaisista se parempi olisi Multivan optima t500 vai potilan classic plus5h?
4.7(?) Väderi nostolaitekone löytyy meiltä, 90-luvun kone. Hommat hoituu ja on kestävä, nyt taitaa viides kevät lähteä käyntiin eikä tänä aikana ole tarvinnut piikkejä vaihdella. Kärkipalat pyöräytetään toisinpäin tänä keväänä, kait niillä vielä monta vuotta pärjää ennenkuin tarvii vaihtaa.  ;D

Ihan uuttako olet ostamassa?

Eikös tuo uusi pitäne ostaa kun vähän käytetyt on melkein uuden hintaisia.
Pitäs joustopiikki äes kaupat päättää maanantaina. Onko kokemuksia noista kolmesta lähinnä 5 metrin työleveydellä. Edullisin olisi potilan classic  mutta onko se paljon huonompi kuin kilpailijat? Multivoita on meidän seudulla paljon ja kovasti kehuvat niitä niinkuin väderstadtejakin.
Tonnisista tiedä, mutta ainakin m, XX60 ja Tm säätö vaihteiston oikealla puolella mangeettiventtiilien ja laatikon välistä. Siellä pitäisi olla kaksi napainen anturi joka ruuvataan irti ja sen jälkeen ruuvataan 27mm tai 30mm kannalla oleva tulppa pois jonka alta ponnahtaa jousi. Sinne sitten pieni prikka väliin ja paineiden mittaus sillä säätö on todella herkkä. Ja jousi pitää painaa kunnolla paikoilleen ja silti tulpan paikoilleen saanti on hankalaa.
   Miten forssonilla laatikko toiminut kun paineita nostettu? toiset kun väittää että toimii paremmin kuin alku perin ja jotkut että tulee liian äkäinen?
Eikö kukaan muka ole nostanut paineita kun virittänyt nyykkäreitä? saadaanko sillä mitään etua pakkojen kestävyyteen?
Onko kellään kokemusta miten nostetaan pakkojen paineita t7030 ja 6080?
 Kun mittasin paineet niin ei ollut kuin 18 baria
Onx n.h:lla rapulaa? :o
Kyllähän tuo vähän meinaa puhalluttaa.
  Meillä lomittaja soitti ennen seitsemää että on painanut vahingossa hätäseis napin roposta. Piti siinä sitten neuvoa miten ropo resetoijaan. onkos teijän suunnalla ollut rapulaa?
Miksi sitten se Krone pitää vieläkin ostaa jos kaksi edellistä on ollut huonoja?
  Pöttingeriin ja muihin laatuvaunuihin väli raha huomattavasti suurempi. Toinen syy kun ne on nyt päivittänyt koko vaunun jos se ois nyt kestävämpi.
Onx n.h:lla rapulaa? :o
Kyllähän tuo vähän meinaa puhalluttaa.
Sivuja: 1 [2] 3