Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3

Viestit - N.H

Kuuluukohan t7.270 ac ulosoton nopeuksien 1000 ja 1000e pitää semmoista rohinaa tai rälinää? Vuorostaan 540 ja 540e ei pidä mitään sivu ääniä.

Kuuluuko ylimääräinen ääni kuormituksessa vai tyhjänä pyörittäessä?
Sekä että. mut kuormitus on alipaine kompuran pyöritystä. voisikohan olla ominaisuus tuossa 4 nopeuksisessa ulosotossa?
 Kun olen kuullut et yhes tosisessakin vastaavassa kuuluu se rallatus.
Kuuluukohan t7.270 ac ulosoton nopeuksien 1000 ja 1000e pitää semmoista rohinaa tai rälinää? Vuorostaan 540 ja 540e ei pidä mitään sivu ääniä.
Onko kellää tietoa missä nuitten t 7.220-270 peräöljyjen lämpöjen pitäisi olla tie ajossa? Onko myös normaalia että käyntiin laittaissa kuuluu semmoinen outo kurahdus, myöskin sammuttaissa pitää oudon kolinan tai rutinan?  Ihme vollottajia taitaa olla nämä cnh portaattomat askit etenkin ylämäessä kuormankanssa melkonen jolina tietyillä kierroksilla. :'(
Miten  sää sen suodattimen pohjan sait todettua. Leikkaamalla auki? :-[
siinä on sisäpatruunalla oleva imusuodin niin sen pohjalla töhnää.
Onko muilla miten kestänyt jarrut nuissa 6000 sarjan nyykkäreissä? Rupesin vaihtamaan öljyjä perään niin huomasin että mustaa töhnää oli noin ruokalusikallinen imu/paluu suodattimen pohjalla. Koneessa ei kyllä ole vielä kuin 1500 tuntia mittarissa mutta ollut kohtuu kovassa kärryn vedossa. Mietin vaan että kannattaisko ennakoivasti tarkastaa levyt vai onko turhaa?
Kyllä minä parempana olen pitänyt gear mj superia, kuin tuota ambran multi g öljyä.  Mutta kun nuihin portaattomiin ei ollut mainintaa mikä öljy kävisi. Nyt kyllä kyselin huolto miehiltä niin samaa öljyä ne käyttää portaattomissa kuin power shifteissä, eikä sitä erikois multi vt öljyä.
Taitaa tuo valmistaja olla petronas.  Pitääköhän nuissa portaattomissa olla jäykemmät öljyt,kun ambran multi vt on 10-40 ja tuommoista jäykkyydeltään ei löydy ainakaan nesteen valikoimasta?
Nesteen sivuilla kun ei ollut portaattomiin vaihtoehtoa. Ei siellä kyllä ollut näitä uudempia portaattomia mallia ees listassa, mutta tvt nyykkäreitä oli ja niihin ei ollut mainintaa mikä öljy lootaan kävisi. Gear mj superia olen käyttänyt näissä power shifteissä ja hyvin toiminut.
Mitähän muuta kuin ambraa uskaltaa tuommosen portaattoman nyykkärin  perään laittaa? Ei tunnu öljyn valmistajien sivuilla olevan suositusta.
Uudemmalla tehty töitä. Joillain nopeuksilla kone oli voimaton.
Arpoi moottorin kierroksia. Vaihteiston ohjaus"logiikka" outo.

Onko käyttökokemusta portaattomista ? Jos ei ole varmaan tyydyt ominaisuuksiin.
Ja jos on älä osta, tulet todennäköisesti pettymään.
Oliko mitä teknisiä vikoja siinä nyykkärissä millä teit töitä?  Kuullut kanssa tosta kierrosten arpomisesta, mutta niin myös että toisillakin merkeillä olisi ollut samanlaisia ongelmia.
poikkeaakos tuo casen cvx:stä mitenkään?
Ei kait se muutoin kuin hallinta laitteet on eri tavalla sijoiteltu.
Tehnyt kauppaa t7030 vm 2010 ajettu 3000h.  Konehan on sarjan alkupäästä onkohan ollut paljon lapsuksia? Uskaltaako moista ostaa? kaiken lisäksi vielä hiljattain uitettu hollannista.
Osta kvernelandin murskain se ainakin kestää kiviin ajella. Ainut miinus ei ihan  päästä tuohon 4 metriin kun leveys on vain 3,6.
Meillä peruskorjattiin 2000 valmistunut petoni elementti pihatto. Katossa ei ole ollut mitään vikaa, katto rakennelma on tehty kattotuoleilla. Mutta parsikalusteet , parsipedit, käytävämatot,lantakoneet,ruokintalaitteet ja lypsyjärjestelmä  päivitettiin nyky päivään.
Käyttöohje kirjasta löytyy ohjeet. olikohan että ylös ja alaspäin vaihedepainikkeet painettuna kone käyntiin pitäisi mittariston näyttöön tulla vaihteiston lämpötila ja sitä selataan ylöspäin vaihteen napilla parikertaa lukee näytössä dt sitten painetaan automaattivaihteiston nappia vähän aikaa niin kierrokset nousee 1200. ja odotellaan niin pitkään että näytössä lukee end. virrat pois puoleksi minuutiksi ja homma valmis. muista kytkeä kaikki sähkö himmelit ja ilmastointi pois ja mahdollisimman kuumana kannattaa kalibroida. Mutta varmista ohjekirjasta ohjeet
Sivuja: [1] 2 3