Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94

Viestit - kyntaja

Ja JUMBO imee kans hyvin 3x3,5m  vai mitä mieltä olette JUMBOLAISET? 8) Vetokoneesta loppuu tehot tuon edessä! Tai no minkä noukinvaunun edessä voi olla liikaa tehoja ??? ???

Älä hupata,ei lopu,ainakaan nyykkäristä  ;).3x3,2 karhoa 15-20km/h.
No tapista löytyy 255hp ja 1000nm koneesta.
Nii ja 6600 jumbo.

Seuraava vaunu on strausmanni tai pöttingeri
Vastaava kysymys kuin et onko jumala olemassa/onko Valtra traktori ;D
Tapauskohtainen
Luvan varaiseen ajuun ;D
Vaatii todistuksen esim. tietyn hyväksynnän saaneista tilitoimistoista.
En muista mikä se hyväksyntä oli...oiskoon ollu joku laillistettu vai pitikö vieläkin virallisempi olla. ???
suutin vika antaa myös kylmänä valkoista savua.
Nii ja jotkut urpot maksaa mukisematta pyynti hinnat.
Paljon kohteita mennyt muutaman tonnin erolla muille.
Mut kun nuuka oon ja aina yrittää säästää ja olla maksamatta täyttä hintaa.
Kahesti on ihan harmittanut. ;D
ileisesti.
182 direkti kerkesi kelata ennen ylämäkeä 47 ja alko hyytymään laki pistettä kohden.
716 fendt kelasi huippuakohden 50 ja jatkoi kiihtymistään.
saattaa olla paras portaaton 150-200hv luokassa toi uus case?
mihinkäs ne hinnat asettuu?

vanha cvx monen ulkomaalaisen urakoitsijan mielestä parempi kun fendt.
liekkö siinä yhtäkään heikkoa paikkaa/ominaisuutta?

onko tuo uus portaaton ihan puhtaalta paperilta tehty vai onko sukua vanhalle steyrin laatikolle?

No miksi se sitten piti uusiksi tehdä, jos vanha niin hyvä?



no onko se tehty uusiksi? sitähän mä just kysyin. jos on jotain nh:n kehittelyjä niin ainakin tehon hukka on taattu  ;D

Retkun pitää käydä ajamassa näitä direktejä ja versuja niin tiedät suomalaisen hyötysuhteen.
Varmaan 30% moottoritehosta välittyy pyörille.Tai sitten valtujen paino on noussu ;D Sen verran
vejätytti tyhjää konetta.
Ikäisekseen helvetin hyvä kone.
Traktorin mitan edellä suomalaisia koneita vieläkin ;D ;D
Ketterä.
Etupainoinen.Tehoton.Painava.

Ek ei liiku sen kummemmin kuin nyky koneissa.

Kohtuu ketterä.Etu pyöriin vain letkutus ja stopparit pois niin kääntyy renkaatkin.
Onnistuu kyntö.
Itselle seuraavaan vaunuubn pakko hankinta.Hieno keksinto.
Kahvitaullo kone terottamaan.
Siis hintakin vaikuttaa.Mut kyllä 5000€ voi maksaa.
Itsellä kokemusta 771A vajaa 300ha.
Hyvä peli on.Laadukkaan oloinen ja kun saa säätöihin niin eikun ajoa vaan.
Näppärä mies ajaaa hyvillä lohkoilla 7-8ha tuntiin.
Ensi kesälle karhotusta noin 600ha ja ei pitäisi tuottaa ongelmia.
Mut 3,2m kone on aivan maksimi ja silloinkin on karhopellit oltava supussa.
Siis jos karhottaa paalaajalle tai noukkarille.Leveä noukkimiselle 32 menee kevyesti.
Varsinkin tällä sivustolla näyttää noita punasin silmin vihersokeita kirjoittelevan niin arvelin hiukka härnätä, ja hyvin näkyi kalikka kolahtavan  ;D


No onko ne sen kiihkoisempia kuin valkovanteisen ja värikartasta värin valinneetkaan???
Te jotka olette valtun puolella niin ÄLKÄÄ
käykö testaamassa 182 direktiä(raputonta).
Tulee jo tyhjänäkin ylämäessä vetovarret edellä(siis takavetovarret) vastaan.
Samoihin mäkiin 716 fednt kiihty.Tietty 182 proto ja painavampi.
Antaahan kehittyä viel pari vuotta.
7050 autocommand valmiin oloinen,kokemukset +2000h jälkeen kertovat totuuden.
Kosketus näyttö erittäin helppokäyttöinen,edes fendt ei pärjää/ole.
tc 5050
210ha ja 128h
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94