Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ei ole suunniteltu ilmeisesti pelaamaan vähillä öljyillä. Vajaan kolmekymmentä litraa öljyä laittanut ja vieläkin pumppu valittaa ettei öljyä ole tarpeeksi. Onko tuossa joku suurempi viisaus kyseessä kun imuputki on nuin ylhäällä säiliön pohjasta 30cm. Etukuormaaja siis kyseessä omalla pumpulla. Vai voisko olla muuta vikaa, esim imuputki vuotaa. Ei kyllä ulospäin näytä siltä.
Kyllä kuvan kohdasta vuotaa.
En ruvennut vuotoa tukkimaan. Kantta kuulemma raotetaan ja tutkaillaan miten kannen alla oleva kaasuakselin jousi on. Syötön säätökin saattaa haitata kasaamista, ilmeisesti pitäis pyöritellä syöttöä auki niin ei ahistais. Ja kun kansi paikallaan niin pyöritellä ennalleen. Tuntu vaan vuotavan paljonlaisesti kun ylimääräisellä ulkoisella siirtopumpulla lykkäs potilaaseen ainetta/painetta. Vikahan oli solenoidissa huono yhteys niin ei startin potku riittäny. Solenoidia ei löytyny niin ostatti uuden startin.
Hiivatti tiputtaa kaasuakselilta polttoöljyä häiritsevästi. Onko kokemusta vuodon korjaamisesta. Muutaman kuukauden kone odotellut inspiraatiota, vaihdoin tankkilinjaan kupariputken imuputkeksi. Eikä nyt suostu käymään ollenkaan, ei ees eetterillä. 110/90 kyseessä, vanha sellainen.
Vika korjattu. Voimaa löytyi kun otettiin pois se kolmitieventtiili ja mukanahan nousi putki pumpulta kanteen, siihen putkeen vaihettiin oo renkaat. Kaverin massikka luovutti alkuperäisen kannen kolmitie venttiilin tilalle niin toimii taas ja voimat lisäänty. En ymmärrä mitä virkaa koko venttiili bässäkällä olikaan kun kipille oli jo lähtö ja paluuta ei ole.
Kyllä ne on. Kolmitieventtiilistä tosin en varma ole, sen vipua kun taakse vetää niin rymähtämällä varret laskee kun painoa on.
Ei nouse klapikone 500kg ylös. Pumppuko väljä vanhuksessa vai voisko olla muuta helpompaa vikaa. Tuhatkiloa kumminkin on luvattu voimaa kuusikymmentäluvun alussa.
780 fiiatissa ei aikoinaan kestänyt migillä hitsattu vastaava korjaus. En kyllä muista lämmitettiinkö yms.. sitten piti kun oikea puikko oli, envaan muista mikä.
Olkatappi ongelmaa etuakselissa, fiiat 110- 90 alkuperäiset kierteet hävinny ja harvat milliset ei pidä. Tekis mieli hitsata kiinni olkatappi. Perä on valua niin mikä puikko pitää? Ruostumatonko?
Poikki ja hitsaus putken sisään niin kutistuu.
olikohan itä-suomalinen? ai niin. eihän täällä saa kuskata lampaita tiellä!
Vuohia videolla.
Miten se jaksaakin
Entä riistakamerat sellaiset kuvaa lähettävät käykö ne näihin tarkoituksiin.
Olen etsinyt moista kampetta. Mielikuva on että markkinoilla olisi ollut muutamia vuosia sitten sellainen pienellä bensiinimoottorilla (alta 20 heppaa) oleva laite. Muistaakseni toimi niin, että nostettiin kärrynlaitaan roikkuun ja siitä imi jyvät kärryyn. Oliko keksintö huono kun google ei löydä. Pientä tarvetta tuollaiselle olisi, kun laakasiilo ruuvin kanssa teettää molemmissa päissä lapio hommia.