Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: matso - 28.12.14 - klo:12:37
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
Se on semmonen muka maasturi.
Kaksplussa varmaan kertoo kohta lisää
-
Varmaankin statuksen kohotukseen sopiva,tavalliseen ammatilliseen ajoon turhan arvokas verrattuna esim.Toyota Izuzu Mazda ym.
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
Se on semmonen muka maasturi.
Kaksplussa varmaan kertoo kohta lisää
Kuulemma pieni maavara ja pompottavat takajouset ;D Ja onhan se vähä öky :-\
Se oli Köyhäki päässy aatonaaton kunnallislehteen.Oikein lukenu mies :o
-
Avolava, jokaisen punaniskan musthave-varuste:
(http://cdn.meme.am/instances/500x/21546755.jpg)
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
Se on semmonen muka maasturi.
Kaksplussa varmaan kertoo kohta lisää
Kuulemma pieni maavara ja pompottavat takajouset ;D Ja onhan se vähä öky :-\
Se oli Köyhäki päässy aatonaaton kunnallislehteen.Oikein lukenu mies :o
Vanhoja juttuja kirjoittavat, Mutta ei sua näkynyt kertaakaan paikalla . Niin olsit kanssa saanut nimen lehteen
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
Laitat dodge ram:n tai ford f:n niin saat lastata sinne lavalle muutakin kuin saappaat ja eväsleivät.
-
onko porukoilla amarokkia kellään avolavana ja oletteko olleet tyytyväisiä. hieman olen katsellut sellaista mutta hinnakkaan oloinen auto ja vähän on käytettynä meillä päin..
10000 euroa halvempi, kuin Transporter ja saa automaattinakin. Itse laitoin tilaukseen ja pitäis tulla maaliskuussa. Saman hintainen käytännössä, kuin muutkin avokkaat. Plussaa oli 3200 kg:n vetopaino vs. Transporterin 2500kg. Koneviestissä kehuivat hyväksi kärrynveturiksi. 2012 asti muuten tehty Saksassa, sitä ennen Argentiinassa.
-
Yks entinen amorekin omista sano,että amorek on hyvä kaupunkiin ;D ;D mutta mihinkään raskaaseen vetokärryn vetoon siitä ei oo.Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Näin määki luulin aiemmin, kunnes vahingosa ostin tuon mitsun. Ja kyllä, vanha nelikkojapsilavuri voi olla maastokelpoinen, tukeva kärrynveturi ja silti henkilöautomainen ajettava tellä. Hiluksi on toki työkoneena hyvä, mutta jakolaatikko kolisee aina kiviin ja zetoriki on hiljasempi tiellä...Nelivetokaan ei jarraa käännöksisä mitsusa vastaan, hiluksisa oli pakko tiputtaa takavedolle käännöksesä, muuten tippu paikat hampaista.
Ite asiaan ei oo kokemusta mutta kaveri valkkas työautokseen firmaltaan tommosen amarokin. Ajanu sillä varmaan kohta 300tkm, ei toki mitään offia mutta kuormaa on viety ja isoja kärryjä vedetty. Siirtelee tuolla semmosia pikku telapäristimiä ympäri suomenmaata. Kovasti se sitä kehu, ei oo isompaa vikaa ollu.
-
Tilalla ollut -08 Mitsu melkein uudesta ja nyt mittarissa 95 000. Ei mitään suurempaa moitittavaa. Kääntyvyys huomattavasti parempi kuin vanhassa korimallissa jota ei meinannut saada ympäri lentokentälläkään ilman kahta vekslausta. Ei tämä nykyinenkään millään rytmisen voimistelijan notkeudella ole varustettu mutta yhtäkkiseltään paloasemalla olevaan pari vuotta uudempaan Hiluxiin verrattuna väittäisin että vähän paremmin taittuu.
Polttoaineen kulutus ei kyllä saa täältä kehuja. Liekkö sitten raskas kaasujalka mutta normaaliajossa muutaman sadan kilon kuormalla ei alle 9L/100km saa menemään millään, oli sitten kesä/talvi tai 2WD/4WD. Kärryn vetoon ihan ok peli kanssa, oikeasti raskailla kuormilla kaipaisi lisää voimaa mutta eipä niitä raskaita kuormia omassa käytössä montaa kertaa vuodessa vedetä. Paljon henkilöautomaisempi ajaa kyllä kuin Hiluxi.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
-
Mazdan maahantuonti lienee lopetettu mutta siinä on karu
työkalu. Vie paljon dieseliä ja on karmee ajettava asfaltilla,
silti aina menee oli sitten kärry perässä tai ei. :P
-
Mazdan maahantuonti lienee lopetettu mutta siinä on karu
työkalu. Vie paljon dieseliä ja on karmee ajettava asfaltilla,
silti aina menee oli sitten kärry perässä tai ei. :P
Ja kansi lentää helvettiin 50 tuhannen km välein ;D ;D
-
Mikä nuissa japsilaisissa niin kiihottaa???? Laita Dodge.
-
Mikä nuissa japsilaisissa niin kiihottaa???? Laita Dodge.
Ohut pelli ja halvat osat. ???
-
Mikä nuissa japsilaisissa niin kiihottaa???? Laita Dodge.
huolettomuus. Tosin kokemusta nyt ei ole kuin Suzuki-Hilux-Mazda -linjalta reilut 10 vuotta eikä kertaakaan ole investoitu tonnia enempää 'uuteen' vaihdettaessa. Susnaan piti kerran vaihtaa kannentiiviste, mutta muuten on menty huoltokirjan mukaan.
-
Mikä nuissa japsilaisissa niin kiihottaa???? Laita Dodge.
Ohut pelli ja halvat osat. ???
;D ;D ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
-
Mulla oli joskus muinoin avolava, Ford P100, TappajaTaunuksen 2.0 litrasella kaasarikoneella.
Puolikas Sierra jossa ison porsaannokka-Transiitin perä ja 1000kilon kantavuus. Ihan kaamee kapistus, kiihtyvys samaa luokkaa kun sorkkiksen järjenjuoksu ja kulutus ku Köntyksellä joulupöydässä. ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
-
Mulla oli joskus Ford
Taas tuli selvyyttä muutamaan mieltä askarruttaneeseen asiaan. Tämän perusteella ihan kaikkea pahaa ei voi laskea Skänän harteille, olosuhteet on katsottava lieventäviksi...
-
Mulla oli joskus Ford
Taas tuli selvyyttä muutamaan mieltä askarruttaneeseen asiaan. Tämän perusteella ihan kaikkea pahaa ei voi laskea Skänän harteille, olosuhteet on katsottava lieventäviksi...
Oli myös Escortti, ei se maksullinen. ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
-
Mulla oli joskus muinoin avolava, Ford P100, TappajaTaunuksen 2.0 litrasella kaasarikoneella.
Puolikas Sierra jossa ison porsaannokka-Transiitin perä ja 1000kilon kantavuus. Ihan kaamee kapistus, kiihtyvys samaa luokkaa kun sorkkiksen järjenjuoksu ja kulutus ku Köntyksellä joulupöydässä. ;D
itellä on p-100 ja leimaa 0n ens vuoden alkuun sitte tod.näk. kuusakoskelle.mutta varmatoiminen auto kaiken kaikkiaan kiihtyvyys on minulle riittänyt ja syöhän se bensaa mutta niinhän ne syö kaikki....tai diisseliä.. kävin maanantaina ajamassa amarokin hyvä auto ajaa, mutta .... en tiedä onko se nyt minun merkki katellaan umpipaku tai avolava joku se pitää hommata vitoa olen kanssa katellut. kuulemma ruostuu herkästi..... siis käytettyä autoa meinaan edelleen..
-
Rangeri on ollu kyllä vähävikainen auto. Vajaa 160tkm mittaris ja ainut vika on ollu yks vaihdettu egr. Edelliseen mitsuun taas vaihdettiin noin 8kpl hehkuja vuoteen (ei jaksanu enää vaihtaa ennenkuin vähintään kaks oli pimiänä), kytkin, etukartaani, takakartaanin kannatinlaakeri 1kpl/vuosi ja paljo muuta minkä on onneksi jo unohtanu...
-
Mikä teillä on ollut lavan katteeena ressu vaiko se korotettu malli ja onko hyvä käytössä.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
Mihinkä sä tarttet traktoris piikkiketjuja :o Sähän siloittelit siitä teille menevästä tiestäkin sen mäen pois ;D
-
Mikä teillä on ollut lavan katteeena ressu vaiko se korotettu malli ja onko hyvä käytössä.
Korotettu lavakate/farmikatteeksikin sanovat oli edellisessä,jossain määrin hyväkin.nykyisessä ei ole mitään katetta on ns. pitkällä ohjaamolla joten saa arvokkaammat tavarat sisälle lukkojen taakse.Lavalle sitten kertyy talvella lunta.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
Mihinkä sä tarttet traktoris piikkiketjuja :o Sähän siloittelit siitä teille menevästä tiestäkin sen mäen pois ;D
Pikseille lisää luita... ;D
(http://i6.aijaa.com/t/00560/11821087.t.jpg) (http://aijaa.com/p3rPrI)
(http://i7.aijaa.com/t/00948/11821111.t.jpg) (http://aijaa.com/uPpzYd)
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
Mihinkä sä tarttet traktoris piikkiketjuja :o Sähän siloittelit siitä teille menevästä tiestäkin sen mäen pois ;D
Pikseille lisää luita... ;D
(http://i6.aijaa.com/t/00560/11821087.t.jpg) (http://aijaa.com/p3rPrI)
(http://i7.aijaa.com/t/00948/11821111.t.jpg) (http://aijaa.com/uPpzYd)
Laitaksää sen suulin lattian noista puista? :o
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
Mihinkä sä tarttet traktoris piikkiketjuja :o Sähän siloittelit siitä teille menevästä tiestäkin sen mäen pois ;D
Pikseille lisää luita... ;D
(http://i6.aijaa.com/t/00560/11821087.t.jpg) (http://aijaa.com/p3rPrI)
(http://i7.aijaa.com/t/00948/11821111.t.jpg) (http://aijaa.com/uPpzYd)
Laitaksää sen suulin lattian noista puista? :o
En, noi on jo poltettu... ;D ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Sit pitäs tarttua jo rattorin ohjauspyörään...
Eikun kaikki pitää tehdä vaikeimman kautta. Sitten voi Agrossa leuhottaa, että kaikki koneet on paskoja kun ei mun käyttöä kestä. Ei edes se rautakanki. ;D
Mää laitoin tänään ofalaiset Tapion piikkiketjut Majoriin, ei tulis mieleenkä lähtee avolavalla tms. hankeen kohkaamaan... ;D
Mihinkä sä tarttet traktoris piikkiketjuja :o Sähän siloittelit siitä teille menevästä tiestäkin sen mäen pois ;D
Pikseille lisää luita... ;D
(http://i6.aijaa.com/t/00560/11821087.t.jpg) (http://aijaa.com/p3rPrI)
(http://i7.aijaa.com/t/00948/11821111.t.jpg) (http://aijaa.com/uPpzYd)
Laitaksää sen suulin lattian noista puista? :o
En, noi on jo poltettu... ;D ;D
Oivoi, olis kai noist edes tellinkit tehny...
-
En tiä, henkilönostin on kätevämpi... ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Mitä niin tärkeää sä siinä kärryssä kuskaat? Yleisesti tässäkin, kuten monessa muussakin tekniikkaan liittyvässä aiheessa, menee asenne järjen edelle.
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
;D ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Mitä niin tärkeää sä siinä kärryssä kuskaat? Yleisesti tässäkin, kuten monessa muussakin tekniikkaan liittyvässä aiheessa, menee asenne järjen edelle.
No mitäpä vaan tarttee siellä kärryssä voipi kuskailla.. Kyllä nelivedon pitää olla sellainen että se kestää käyttöä eikä rupea luistamaan tiukan paikan tullen..
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Mitä niin tärkeää sä siinä kärryssä kuskaat? Yleisesti tässäkin, kuten monessa muussakin tekniikkaan liittyvässä aiheessa, menee asenne järjen edelle.
No mitäpä vaan tarttee siellä kärryssä voipi kuskailla.. Kyllä nelivedon pitää olla sellainen että se kestää käyttöä eikä rupea luistamaan tiukan paikan tullen..
onhan jontikoillakin hommia tehty... :P
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Kerro jokin oikea työ, se että kaverin taunus vetää dynamometriin enemmän ei ole sitä. Tää oli taas tätä että mulla on suurempi kuin sinulla... ;D
Mulla on ollut 2008 asti haldex- neliveto ja ei se kyllä sen kalliimmaksi ole tullut kuin mikään muukaan.
No vaikkapa kärryn veto liukkaalla savella tai lumihangessa asettaa omat haasteensa..
Mitä niin tärkeää sä siinä kärryssä kuskaat? Yleisesti tässäkin, kuten monessa muussakin tekniikkaan liittyvässä aiheessa, menee asenne järjen edelle.
No mitäpä vaan tarttee siellä kärryssä voipi kuskailla.. Kyllä nelivedon pitää olla sellainen että se kestää käyttöä eikä rupea luistamaan tiukan paikan tullen..
onhan jontikoillakin hommia tehty... :P
No aja sä vaan haldexilla :) Minä en ikinä :D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Koska näin? En muista koska portteri oli siellä dynamometrissä ja kaikki pyörät pyöri. Ehkä 2010.
-
ja keulalle rautaa niin että livettää! kuin paljon mahtaa lisätä pitoa 40 sentin päähän etukehtosta lisätty 80 kiloa? puskuri samalla. kun umpista palkkia 20x14x85 sm
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Koska näin? En muista koska portteri oli siellä dynamometrissä ja kaikki pyörät pyöri. Ehkä 2010.
2008..
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Koska näin? En muista koska portteri oli siellä dynamometrissä ja kaikki pyörät pyöri. Ehkä 2010.
2008..
Sulla on vielä vanhempaa tietoa, päivitä ittes ;D
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Koska näin? En muista koska portteri oli siellä dynamometrissä ja kaikki pyörät pyöri. Ehkä 2010.
2008..
Sulla on vielä vanhempaa tietoa, päivitä ittes ;D
Ei tartte kun luotan vaan jatkuvaan nelivetoon autoissa..
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Koska näin? En muista koska portteri oli siellä dynamometrissä ja kaikki pyörät pyöri. Ehkä 2010.
2008..
Sulla on vielä vanhempaa tietoa, päivitä ittes ;D
Ei tartte kun luotan vaan jatkuvaan nelivetoon autoissa..
Tästä voidaan väitellä maailman tappiin, mutta ainakaan se kiinteä kytkettävä ei ole mikään autuaaksi tekevä, varsinkaan kevyemmassa kalustossa.
-
Pihassa vuoden vanha hiluksi, ajettu 30 000 km, täysi murheeton tähän asti niinku pitääki noilla kilometreillä. Ekalla hiluksilla ajoin 500 000,toisella 280 000 ennenkuin ostin tämän.
Noin kolme vuotta sitten syksyllä marjoja etsiskellyt eläkeläisherra oli parkissa tien reunassa,vilkku oikealle. Juuri kun olin ohittamassa mese kääntyikin vasemalla olevaa liittymää kohti suoraan eteen. Ei auttanu jarrutus,hiluksin oikea etukulma kohtasi mesen vasemman etukulman. Seuraus : hiluksiin vaihdettin tyhjäksi mennyt BF Goodrich ja ajettiin kotiin,mese mallia 2010 hinausauton lavalla lunastukseen ::).
Vastapuolen vakuutusyhtiö tietenkin vaati minunkin autoni tarkastettavaksi ja koska tarvitsen autoa joka päivä, tajosivat sijaisautoksi amarokin. Volsu oli aivan uusi,mittarissa hakiessani 680 km. Sen kahden viikon aikana mitä amarokki meillä oli,ei syntyny rakkaussuhdetta. Olihan siinä voimaa vaikka muille jakaa,kyllä pääsi rekan ohi aivan eri matkalla ku 2001 hiluksilla......
Mutta mutta....ehdottomasti ärsyttävin ominaisuus oli aivan käsittämätön kytkin/onneton liikkeellelähtömomentti. Ei jumankauta,että diisseliautolle pitää tarjota kaasua lähdössa kuin litraselle bensapirssille ettei sammu pätkähdä, siis tyhjä auto eikä mitään perässä. Emännälle kun se teki temput eli sammu risteyksessä kolmannen kerran emäntä totes että jos joskus otat tämmösen hän ottaa eron....
kaikilla meillä olleilla hilukseilla on voinut lähtee vaikka kakkosella,vähän ehkä tärähtää mutta ei sammu.
Niin ja niihin edellisiinkään ei availtu kytkintä kertaakaan,ei edes siihen puol miljoonaa ajettuun. 8)
-
kakkonen on hyvä ripeään liikkeellelähtöön mutta moottorista todellakin tarvitaan vääntöä,pääsee muuten ripeästi alta pois kun ykkönen on melkoisen hidas.
-
kakkonen (O) on hyvä ripeään liikkeellelähtöön mutta moottorista todellakin tarvitaan vääntöä,pääsee muuten ripeästi alta pois kun ykkönen on melkoisen hidas.
Kyllä joukahainen kakkoshommat tietää. :)
-
olet sää skänä kyllä säälittävän lapsellinen
-
olet sää skänä kyllä säälittävän lapsellinen
Sano Sami vaan, näin kavereiden kesken. :)
-
ot sää Sami kyllä tosi urpo.alappa pyyhkimään
-
ot sää Sami kyllä tosi urpo.alappa pyyhkimään
Ja persläven nimi oli???
Ai nii, mut säähän et uskalla. ;D ;D
-
kiva kun teineillä on yhteiset puheenaiheet! mutta tuo oli jo munkin huomio kun koeajolla kävin ja tailan saada eläkepaperit ennen kuin hilux lähtee. aina joku köpsä löytyy tota laittaan. hirmu lotja ja joutuu lähteen kuin joku amislainen; ei kiitos!
-
Ainut tosi töihin soveltuva lavamaasturi on hilux,siinä on turhat hilavitkkuttimet jätetty pois
Tiiä häntä. Ja suurin osa avolavoistahan ei ole ns. työkäytössä. Henkilökohtaisesti en ymmärrä, että miksi vieläkin tehdään jäykkiä nelivetoja ilman jonkinlaista keskitasauspyörästöä tai viskokytkintä tai mitä kaikkia haldexeaja nyt onkaan kehitetty.
No haldexin voi heti unohtaa jos meinaa että on neliveto..
Missä sulla on sellainen paikka, jonne pitää väkisin autolla päästä ja haldexi ei riitä?
No niitä riittää.. Ja kavereilla noita haldexi nelivedoilla olevia autoja ollut ja ovat kyllä olleet kalliita ylläpidettäviä.. Joskus käytiin autoja dynottamassa valkeakoskella niin siellä heti sanottiin että haldexeja ei sitten saa ajaa nelivetopenkissä :D Jatkuva neliveto vaan vaikka kunnolliset lukot puuttuukin... :-[
Sitä vartenhan Harisella on neliveto penkki, että siihen saa nelivedon :o ***** vati :P
Mutta haldexeja ei suostunut penkittämään... Ne ajettiin kaksvetosten penkkiin ja haldexin johdot irti.. Oli kuulemma aika kova paukku kun haldexi antaa periksi..
Eisen nyt sillainkait varsinaisesti pitäis poksahtaa ::) Luistaahan tuo tietysti kun kovaa käsketään mutta on vähänniinkuin tarkoituskin ::) Torsen ei sitte luista mutta on paaljon mukavampi kuin tommonen kamala raktorista lainattu Tomotan neliveto ;D Tuo Haldex on sitti kaiketi se sivistynein vehje. Mutta eioo nelikot mua varten koska aina tuntuvat puskevan kun koittaa tosissaan mennä :-[ Mutta makuasia sano koira kun muniaan nuoli.