Agronet

Keskusteluaiheet => Vapaa sana => Aiheen aloitti: icefarmer - 24.06.26 - klo:05:02

Otsikko: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: icefarmer - 24.06.26 - klo:05:02
varmasti te muutkin kokoomuslaiset olette olleet hyvin järkyttyneitä siitä miten tiukka ote lindemannilla on jo orposta :o :o :o :o

kertokaa nyt mikä on se voima mikä saa orpon riskeeraamaan koko oikeistohallituksen olemassaolon muutamaan järjestödemarin tähden :o :o :o :o

lindtmannin ei tarvitse tehdä edes oppositiopolitiikkaa, riittää kun huuli pyörenä ihmettelee sivusta mitä ihmettä hallitus taas  touhuaaa :o :o :o :o

https://yle.fi/a/74-20232923
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Eemeli - 24.06.26 - klo:06:15
Mikä suru nyt asiasta on vasemmistolaisella.
Ai niin, eihän kepu halua hallitukseen, koska pitää kantaa vastuuta, rahaa ei ole.
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:08:49
miten niiin ei ole?   eihän tuo näytä mikään onkelma olevan...   kun asia on vaan "oikea "..
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 24.06.26 - klo:09:52
Tätä teatteria on hauska katsella. Suomi on kesäteatterien luvattu maa.
Eikä tähän teatteriin tarvitse edes lippua ostaa.
  Rydman ei halua antaa rovon ropoa lepsoille eikä homoille. Siitä on kysymys. Golffarit saa täyden potin.
Mut Rymannin pitäis tutkia onko siellä muutama lepso
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Syyllinen - 24.06.26 - klo:10:56
Tätä teatteria on hauska katsella. Suomi on kesäteatterien luvattu maa.
Eikä tähän teatteriin tarvitse edes lippua ostaa.
  Rydman ei halua antaa rovon ropoa lepsoille eikä homoille. Siitä on kysymys. Golffarit saa täyden potin.
Mut Rymannin pitäis tutkia onko siellä muutama lepso
Pride on ylpeää meininkiä. Ei kuitenkaan niin ylpeää, etteikö nöyrryttäisi hakemaan tukia. Ei ylpeillä, että tullaan omillaan toimeen. :D ;D ;D
Otsikko: miksi eSDiePien tikkari on niin makiaa kokoomuslaisille... 🎅
Kirjoitti: Antidesantti - 24.06.26 - klo:17:32
Pride on ylpeää meininkiä. Ei kuitenkaan niin ylpeää, etteikö nöyrryttäisi hakemaan tukia. Ei ylpeillä, että tullaan omillaan toimeen. :D ;D ;D

Sanos muuta + siiderit sille...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Oksa - 24.06.26 - klo:17:58
mutta ohan tuo hupsua kun miettii miks moinen sälli sai kenkää kokoomuksesta...   no,  kait net persut huoli säälistä...
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Perussuomalainen porvari - 24.06.26 - klo:21:11
Rydmanin Wille on muuten ihan huippu jätkä, yksi Suomen parhaimmista poliitikoista.👍👍👍💪💪💪

 Vasureita v1tuttaa!!!😁😁😁😁😁😁
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: icefarmer - 25.06.26 - klo:04:56
Rydmanin Wille on muuten ihan huippu jätkä, yksi Suomen parhaimmista poliitikoista.👍👍👍💪💪💪

 Vasureita v1tuttaa!!!😁😁😁😁😁😁
loikkari kokoomuksesta on koko persuporukan paras , kuka muistaa enää mestaria, keskisarjaa tai purraa 8) 8) 8) 8)

Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Eemeli - 25.06.26 - klo:08:20
Taas aloitus kuvaa hyvin kepuloista muistin lyhyyttä.
kepu taitanut unohtaa jo viime hallituksen.
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Eläkelläisviljelijä - 25.06.26 - klo:08:57
Taas aloitus kuvaa hyvin kepuloista muistin lyhyyttä.
kepu taitanut unohtaa jo viime hallituksen.

No Marinin hallitus on tosiaan unohtunut. Sipilän hallitus ei.
Orpon hallitus mennyt samoin. Kriisistä kriisiin joka kesä. Nyt Orpolla miettimisen paikka tekeekö Sipilät ja menee Mäntyniemeen.
  Muuten Rydman jatkaa Orpon testausta. 😛😛😛
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Syyllinen - 25.06.26 - klo:10:25
Takavuosina, kun Jan Vapaavuori jotakin töräytti ja sabotoi silloisen hallituksen toimintaa jossa kokoomus oli mukana, niin Orpo vingahti heti pelosta ja perääntyi nurkkaan, vaikka oli puolueen puheenjohtaja.
Otsikko: Vs: miksi demarien tikkari on niin makeaa kokoomuslaisille
Kirjoitti: Oksa - 25.06.26 - klo:11:22
mutta mitä mahtaa nyt ukrainan jälleenrakennukseen luvata suomelta?  runkonaulaimia vai?     mutta ohan se hienoa että pete on mukana näin kesälläkin jossain..
Otsikko: miksi eSDiePien tikkari on niin makiaa kokoomuslaisille...
Kirjoitti: Antidesantti - 25.06.26 - klo:18:14
mutta ohan tuo hupsua kun miettii miks moinen sälli sai kenkää kokoomuksesta...   no,  kait net persut huoli säälistä...

Muistit ny hupsusti väärin. Vae oliko tahallinen teko...?    🎅

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009301654.html