Ostaako nyt vai ei?
Millaisia kokemuksia ylipäätään eri merkkisistä pakuista?
Tekeekö muilla kuin Hiacella ja Transitilla mitään?
Millain kestää esim. Renault Trafic=Nissan Primastar=Opel Vivaro?
Tai isommista Opel Movano, Fiat Ducato, Citroen Jumper.
Transit300 140 hp koneella pitkällä ja puolikorkealla korilla ois tämän hetken 1. ehdokas.
Neuvokaapas nyt tietämätöntä, kiitos.
Kaverilla on työnantajan puolesta Vivaro työautona, ja siitä ei ainakaan ole murheita puuttunut.
> Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta :D
Niinpä. Tässä yksilössä on ollut eniten sähkömurheita - esim kone alkaa nykiä eikä vedä kunnolla, merkkikorjaamolla eivät löydä mitään vikaa (eikä välttämättä siellä nyikään) vaan tilanne toistuu taas parin päivän päästä. Tyhjentelee akkuaan salaperäisesti seisoessaan, jarruvikoja, alustavikoja...
> Ei Opelia pidä mennä ostamaan jos ei pidä vanhan vaseliinin tuoksusta :D
Niinpä. Tässä yksilössä on ollut eniten sähkömurheita - esim kone alkaa nykiä eikä vedä kunnolla, merkkikorjaamolla eivät löydä mitään vikaa (eikä välttämättä siellä nyikään) vaan tilanne toistuu taas parin päivän päästä. Tyhjentelee akkuaan salaperäisesti seisoessaan, jarruvikoja, alustavikoja...
= Opelin vikoja :D
Kaverit on mulle sanonu ettei mulla mikään ois muu ois näitä vuosia kestäny. 4wd Hiace ollut 10 vuotta josta puolet kilometreistä vedetty 2t traileria. Alkuperäinen pakoputki paikallaan, iskarit vaihdettu kolmesti, jarrulevyt kerran, laturi kerran, pyöränlaakerit kerran ja etuvedon kardaani takuuseen kohdalla 401 tkm. Ainut kerta kun matka on katkennut: kytkinlevyy repesi irti keskiöstä jossain 420 tkm. Idioottivarma peli, aina lähtövalmis ilman ihmevinkeitä. Juodaan vielä ennen vuodenvaidetta puolen miljoonan kahvit.:) Odotetaan innolla uutta mallia.
Hiacen kehitys on jäänyt ainakin tiloiltaan viime vuosituhannelle.Kestävä ehkä onkin mutta itse valitsin transitin kun tavaraa täytyy oikeasti mahtua kyytiinkin eikä vikojakaan ole suuremmin ollut.Hiase on kyl luotettava ja varma lähtijä. Mutta nafta kyllä kelpaa... Muilla merkeillä menee kolme litraa
Juodaan vielä ennen vuodenvaidetta puolen miljoonan kahvit.:) Odotetaan innolla uutta mallia.
Ei se sisälle asti kuulu. :D Kuskin penkki vaihdettiin heti alussa Recaron istuimeen niin kestää istua joskus vuorokauden mittaan toista tuhatta kilsaa. :DKaverit on mulle sanonu ettei mulla mikään ois muu ois näitä vuosia kestäny. 4wd Hiace ollut 10 vuotta josta puolet kilometreistä vedetty 2t traileria. Alkuperäinen pakoputki paikallaan, iskarit vaihdettu kolmesti, jarrulevyt kerran, laturi kerran, pyöränlaakerit kerran ja etuvedon kardaani takuuseen kohdalla 401 tkm. Ainut kerta kun matka on katkennut: kytkinlevyy repesi irti keskiöstä jossain 420 tkm. Idioottivarma peli, aina lähtövalmis ilman ihmevinkeitä. Juodaan vielä ennen vuodenvaidetta puolen miljoonan kahvit.:) Odotetaan innolla uutta mallia.
Kuuluuko Hiecestasi kytkin ylhäällä epämääräinen kaliseva ääni, ja lakkaa kun painaa kytkimen alas?
Hiase on kyl luotettava ja varma lähtijä. Mutta nafta kyllä kelpaa... Muilla merkeillä menee kolme litraa
vähemmän satasta kohti. Satatuhatta kun ajaa, niin hiase on purrut 3000 litraa ylimäärästä naftaa ???
Hiase on kyl luotettava ja varma lähtijä. Mutta nafta kyllä kelpaa... Muilla merkeillä menee kolme litraa
vähemmän satasta kohti. Satatuhatta kun ajaa, niin hiase on purrut 3000 litraa ylimäärästä naftaa ???
Vanhakoppainen (<-- 1995) meni 7 l/100km. Uudemmat vie jostain syystä litran enemmän
Pakkaavat syöpöhköksi moittimaan 4WD Hiacea.Isäukolla on vm-97 4wd hiace ja se menee semmoseen 9ltr/100km mutta tuon alle on sitten enää paha päästä... Mutta ensinnäkin hiace taitaa olla ainoa pakettiauto missä pystyy istumaan niin ettei ota polvet kiinni kojelautaan kuskin ja hanttarin paikalla mutta tuo vanha on aika meluinenhytiltään mutta uudemmat on kyllä jo yhtä hiljaisia ainakin korvakuulolta kuin viimeisen mallin transportteritkin.. Ja kyllä hiacella mielummin ajelee +2000kg kärryt perässä kuin vaikkapa ducatolla kun on sopivampi 1 ja pakki kärryttelyyn... Paras auto mitä isäukolla on ollut remonttikulujen vähyydellä :D Mutta kunhan et vanhempiin vitoihin sekaannu niin ei hätää ;) Ja hiaceahan ei (ainakaan pitkää) kannata ostaa kuin nelivetoisena jollei ole +500kg takapäässä painoa talvella mukana ja mieluiten myös sepeliä ::)
Käytännön keskikulutus tällä uusimmalla mallilla n.13ltr/100km.
Pitääkö paikkansa?
Transporter syncro unohtui listalta. Oisko tuossa potentiaalia?
Landepöö siirtyykin sitten seuraavaks vitoilijaks.
Pakkaavat syöpöhköksi moittimaan 4WD Hiacea.
Käytännön keskikulutus tällä uusimmalla mallilla n.13ltr/100km.
Pitääkö paikkansa?
Itsellä ollut Nissan Primastar (eli sama kuin Opel ja Rellu) kolme vuotta vm. -04. Nyt ajettu 130th.Mielummin vaihtelee noita puslia ja raidetangon päitä, nehän on selvää kauraa joka miehelle maatalouden parissa, tai ainakin pitäis olla. mutta joku silloin tällöin ilmenevä satunnainen häiriö vaikkapa moottorinohjauksessa teettää kyllä järjettömästi töitä vaikka ite vika sitte tulis kuntoon suhauksella crc:tä liittimeen >:(
Etupään puslat on sen heikkous, omaani on vaihdettu kummatkin raidetangon päät ja alatukivarret.
Mutta ei ole kalliita, esim. raidetangon pää 20€. Helppo vaihtaa.
Viime talvena hajos ohjaustehostin joka vaihdettiin. Muita vikoja ei ollut.
Hyvä ajaa ja suht hiljainen. Pitkänä kuskina saa hyvän ajoasennon. Ja pieni kulutus, sekalaisessa ajossa n.7L/100km
Kuuluuko Hiecestasi kytkin ylhäällä epämääräinen kaliseva ääni, ja lakkaa kun painaa kytkimen alas?
Pakkaavat syöpöhköksi moittimaan 4WD Hiacea.
Käytännön keskikulutus tällä uusimmalla mallilla n.13ltr/100km.
Pitääkö paikkansa?
hiacesta kokemusta 07-mallisesta 4-vetosesta, pelannu hyvin ainoastaan maalattu takuuseen
Pakkaavat syöpöhköksi moittimaan 4WD Hiacea.
Käytännön keskikulutus tällä uusimmalla mallilla n.13ltr/100km.
Pitääkö paikkansa?
Mettästyskaveri osti -09 Hiacen AWD ja kertoili että on kulutus 12 l/100km, että näköjään pitää paikkansa. Isäukko päivitti viime viikolla L200:sen uuteen.
Hmm.. jos ajaa 400 tkm ja kulutusero nykyaikaiseen nelivetoiseen pakettiautoon on helposti se 3 litraa/100 km, niin tuona aikana hiase on vienyt 12000 litraa enempi dieseliä. Nykyhinnoilla päälle 15000 euroa ja sittenkin kuski on saanut nauttia 80 lukulaisesta mukavuudesta ja suorituskyvystä.Tätä yritin kertoa parikymmentä viestiä aikaisemmin... Itellä paljon parjattu Sprinter 313 cdi ja koko ajan
Siitä uusi Hiace
http://www.starauto.com/en/CarInfo.aspx?Article_Id=41683 (http://www.starauto.com/en/CarInfo.aspx?Article_Id=41683)
>>>>Hiassen kestävyydestä: minkä muun merkkisiä 80-luvun lopun ja 90-luvun pakettiautoja kulkee maanteilllämme sellaisia lukumääriä kuin hiasseja?
Siitä uusi Hiace
http://www.starauto.com/en/CarInfo.aspx?Article_Id=41683 (http://www.starauto.com/en/CarInfo.aspx?Article_Id=41683)
Tällainen "vanhanmallinen" kapea Hiace on ollut koko ajan tuotannossa, mutta ei täytä Euroopan turvallisuusvaatimuksia.
No meillä oli joskus pajero ja takapenkin alla oli kummallakin puolella pään mentävä reikä ja oli just katsastettu kun se ostettiin :D Mutta muuten se toimis hyvin... Mutta lahos käsiin niin ostettiin hiace ja sekin nyt hiukan kukkii mutta toimii niinkuin työkalun kuuluukin... Ja mitä ihmeen hyötyä on siitä että vaihdekeppi on siirretty monissa merkeissä kojelautaan??? Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa :o>>>>Hiassen kestävyydestä: minkä muun merkkisiä 80-luvun lopun ja 90-luvun pakettiautoja kulkee maanteilllämme sellaisia lukumääriä kuin hiasseja?
Mitsubishi Pajeroita, harvoissa -90 ja sitä edeltävissä Pajeroissa on viellä takapenkit paikallaan, lähes järjestään kaikki rekisteröity huoltoautoiksi metsästys ja työauto käyttöön...
Ja mitä ihmeen hyötyä on siitä että vaihdekeppi on siirretty monissa merkeissä kojelautaan??? Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa :o
>>>Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa;D
*****Onks niitä myynnissä! Ehkä muutama. Loput paalissa.
>>>Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa
*****Onks niitä myynnissä! Ehkä muutama. Loput paalissa.
No eipä niistä paljoa mihinkään kömmitä kun ottaa jo penkillä istuessa polvet kojelautaan kiinni ;DJa mitä ihmeen hyötyä on siitä että vaihdekeppi on siirretty monissa merkeissä kojelautaan??? Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa :o
1) Jos keppi on kojelaudassa, on jakeluhommissa helpompi könytä kabiinin läpi jalkakäytävän puolelle.
2) Koska noita vanhoja hiaceja kuskataan afrikkaan, ei kai suomalaistet sellaisesta moista hintaa maksa jos samalla rahalla saa uudemman erimerkkisen. Afrikassa taas ilmeisesti korjaus ja varaosahuolto on saatavissa vain hiacelle.
Ei pidä paikkaansa 12-13l/100km kulutus. -99 mallinen itellä vei tuon, mutta nyt -08 niin alle 10l menee heittämällä sekalaisessakin ajossa.Niin mut sun olikin jäänyt ne nelivetovermeet jo tehtaalle... ;)
Ei pidä paikkaansa 12-13l/100km kulutus. -99 mallinen itellä vei tuon, mutta nyt -08 niin alle 10l menee heittämällä sekalaisessakin ajossa.Niin mut sun olikin jäänyt ne nelivetovermeet jo tehtaalle... ;)
Kyllä nelivetonen purasee toistakymmentä litraa satasella.
Hiase on kuin sampo täällä Suomessa... Täysin yliarvostettu. Muualla päin maailmaa vanhat haisut ja sammot
olis laitettu paaliin jo ajat sitten... :D :D
Siis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
No helvettiäkö ne sitten niitä rahtaa kehitysmaihin? Jaa nii, eihän siellä ole tota HRWeetä.....Siis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Pahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
>>>>Hiassen kestävyydestä: minkä muun merkkisiä 80-luvun lopun ja 90-luvun pakettiautoja kulkee maanteilllämme sellaisia lukumääriä kuin hiasseja?Vastaan tulee Chevy vaneja, transporttereita mallia kaikukoppa sekä nelosia ja vitoja eikä niitä leivänpaahinhiaceja enää oikeen nää missään, enintään konttorin liittymässä ilman kilpiä.. "uudenkin" mallisia hiaceja suhteessa vähän.
******Hiassevihapuhujat eivät ole vieläkään vastanneet!
Halliorja on nyt aivan selvästi puurtanu liian pitkää päiväää Lypsyaseman Jonnujen parissa kun noin ärtyisäks heitty. ;D>>>>Hiassen kestävyydestä: minkä muun merkkisiä 80-luvun lopun ja 90-luvun pakettiautoja kulkee maanteilllämme sellaisia lukumääriä kuin hiasseja?Vastaan tulee Chevy vaneja, transporttereita mallia kaikukoppa sekä nelosia ja vitoja eikä niitä leivänpaahinhiaceja enää oikeen nää missään, enintään konttorin liittymässä ilman kilpiä.. "uudenkin" mallisia hiaceja suhteessa vähän.
******Hiassevihapuhujat eivät ole vieläkään vastanneet!
Työautona oli mulla 2004 hiace, ajettu alle 250th, ei menny työkalut kyydissä alle 14l sataselle, moottori nalakutti ja söi öljyä, paska ajaa ja huonon mallinen koppi. Leivänpaahinhiacet leikkasivat koneita kiinni kun ilmanotto pyöränkotelosta. Parraimmillaan kun ajetaan ne kuivalle aavikolle niin lopetta sen vähänenki rauta ruostumasta. Edellisellä työpaikalla oli vissiin 7 hiacea ja joku hiluksi, samanlailla niihin kannettiin kuluvaa osaa ja peltiä sai jo paljousalennuksella paikalliselta rautakauppiaalta. Iältänsä 1997-2006.
En ole ite missään vaiheesa nähnyt noiden ylivertaisuutta vaikka olen monen merkin autonkuluttaja.
Chevy vani 2000vm meni samalla varustuksella noin 12,5 l sataselle..
Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Jos näistä on varaa valita, niin sitten ei voi syyttää kuin tyhmää päätä, jos haisun ottaa... ;D ;DEi pidä paikkaansa 12-13l/100km kulutus. -99 mallinen itellä vei tuon, mutta nyt -08 niin alle 10l menee heittämällä sekalaisessakin ajossa.Niin mut sun olikin jäänyt ne nelivetovermeet jo tehtaalle... ;)
Kyllä nelivetonen purasee toistakymmentä litraa satasella.
Hiase on kuin sampo täällä Suomessa... Täysin yliarvostettu. Muualla päin maailmaa vanhat haisut ja sammot
olis laitettu paaliin jo ajat sitten... :D :D
>>>Ja miksi 2000-luvun vitoja ja spinttereitä kaupataan jo alle 5000€ kun vanhat 90-luvun alun hacet on samoissa hinnoissa
*****Onks niitä myynnissä! Ehkä muutama. Loput paalissa.
No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Täytyy koittaa...No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Moottorisahaa ovat kehuneet ja kirvestäkään ei liiemmin ole huonona pidetty.
Älä helvetissä, saan syytteen ylläpidolta yllytyksestä..... juur tuli noottia eesti-asiassa.Täytyy koittaa...No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Moottorisahaa ovat kehuneet ja kirvestäkään ei liiemmin ole huonona pidetty.
Niin jäi mainittematta mutta molemmat on nelivetoja.Ei pidä paikkaansa 12-13l/100km kulutus. -99 mallinen itellä vei tuon, mutta nyt -08 niin alle 10l menee heittämällä sekalaisessakin ajossa.Niin mut sun olikin jäänyt ne nelivetovermeet jo tehtaalle... ;)
Kyllä nelivetonen purasee toistakymmentä litraa satasella.
Hiase on kuin sampo täällä Suomessa... Täysin yliarvostettu. Muualla päin maailmaa vanhat haisut ja sammot
olis laitettu paaliin jo ajat sitten... :D :D
Joo en taida kun on helpompaa ajaa hiacella tai sitten vaan transportterilla polvet kiinni kojataulussa... Ompa muuten kiva istua transportterin kyydissä hanttarina kun polvilumpioiden kohdalla lukee airbag eli vaikka selviäisi kolarista muuten niin eipähän ota enää polvet kiinni minnekkään tai sopii ainakin toivoa että posahtaa jostain ylempää ulos :PÄlä helvetissä, saan syytteen ylläpidolta yllytyksestä..... juur tuli noottia eesti-asiassa.Täytyy koittaa...No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Moottorisahaa ovat kehuneet ja kirvestäkään ei liiemmin ole huonona pidetty.
Asia edennyt tähän malliin että ottaako Opel Movano, pitkä/puolikorkea vai Transit L/puolikorkea.Viimeisin vaihtoehto kuulostaa kaikkein järkevimmältä... :-*
Vai pitäisikö käydä vielä Veholla Sprintteriä kopaseen?
Kyllähän kaikki ristilliset järjestöt yms. järjestää katkasuhoitoja. Mee sellaseen. ;DTäytyy koittaa...No mutta millä noi jalat sais lyhyemmiksi :P Ja mallastakin tulee kovin harvoin juotua...Sihen mahtumiseen auttaa kun syä vähempi silavaa ja tiputtaa maltaan imemisen puoleen. ;DPahempia noi transporterit ja vitot on kun ei mahdu ees istumaan edelleenkään :DSiis miksi Hiacen tuonti loppuu?Humans rights watch on luokkitellu kidutusvälineeksi ja eu kieltää sen tuonnin. :P
Moottorisahaa ovat kehuneet ja kirvestäkään ei liiemmin ole huonona pidetty.
http://www.iltasanomat.fi/autot/toyota-narkastyi-hiace-uutisesta---lue-vastine/art-1288422734896.html?ref=tf-promo5Kestävyys ei tuota koskaan imagotappioo. 8)
;D Vanhentunut Hiace tuottaa imagotappioo ...
Jotta ei jää epäselvyyksiä vähän pointteja Hiacesta ja historiasta :)
Tämä meillä Euroopassa vuodesta 1995 myytävä Hiace on ollut eri kuin muualla maailmassa. Varsinaisen Hiacen, silloin H100 ja 2005 lähtien H200, valmistus ja myynti on jatkunut koko ajan keskeytyksittä.
http://toyota.jp/hiace/
http://www.toyota.ru/cars/new_cars/hiace/index.aspx
http://www.toyota.com.au/hiace?WT.ac=Toyota_GlobalNav_UtesandVans_HiAce
http://www.toyotaegypt.com.eg/cars/new_cars/hiace_tmc/index.asp
http://www.youtube.com/watch?v=dSxDRDXVUik
Meille esitelty Hiace perustui Toyotan Granvia tila-autoon. http://www.youtube.com/watch?v=opE-LPe1zXE
Täällä myydyn Hiacen maski oli vuosina 1995-2006 sama kuin Ǵranvian 1995-1999.
Granvia sai Japanissa 2000-2002 maskin joka esiteltiin eurooppalaiseen Hiaceen 2007.http://www.youtube.com/watch?v=Z_Cs1ARt2lE
Granvian valmistus loppui Japanissa 2002, jolloin sen korvasi Alphard. http://www.youtube.com/watch?v=RGwClWJPiVw
http://toyota.jp/alphard/
http://www.toyota.ru/cars/new_cars/alphard/index.tmex
Euroopan Hiacea myytiin myös Australiassa 2000-luvun alussa Hiace s.b.v. (semibonnetedvan) -nimellä ja myös Japanissa Grand Hiace -nimellä. http://www.youtube.com/watch?v=zrWJxzu6760
Eurooppaan tulevat Hiacet on valmistettu koko ajan pelkästään Japanissa.
http://www.toyota-body.co.jp/english/products/commercial.html
Muun maailman Hiacea on valmistetaan Japanin lisäksi ainakin Etelä-Afrikassa, Kiinassa ja Thaimaassa.
Hiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....
Hiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....
Auto ei ole ihmisen elämässä kovinkaan tärkeä asia!
ja vaihtoehtona on ....?Pirkka-Audi eli Skeida. No ei vaiskaan. Oliskos saksalainen mitään? ???
Hiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;D
Sää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;D
Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;D
KVG vaan JVG:Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;D
Toi taitaa olla sun jotain löysäpaskahousu musiikkias... Edelleen kato ***** googlesta että missä tsekki on ;)KVG vaan JVG:Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;Dhttp://www.youtube.com/watch?v=lHFPQvhuFKg
Löysähousua hyvinkin...Still SKN...... ;DToi taitaa olla sun jotain löysäpaskahousu musiikkias... Edelleen kato ***** googlesta että missä tsekki on ;)KVG vaan JVG:Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;Dhttp://www.youtube.com/watch?v=lHFPQvhuFKg
Saatanan Kusi Nälviäinen eiku mistä toi lyhenne tulee :oLöysähousua hyvinkin...Still SKN...... ;DToi taitaa olla sun jotain löysäpaskahousu musiikkias... Edelleen kato ***** googlesta että missä tsekki on ;)KVG vaan JVG:Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;Dhttp://www.youtube.com/watch?v=lHFPQvhuFKg
http://www.youtube.com/watch?v=_CL6n0FJZpk&ob=av2e
Still Dee Ar Iii...................... ;DSaatanan Kusi Nälviäinen eiku mistä toi lyhenne tulee :oLöysähousua hyvinkin...Still SKN...... ;DToi taitaa olla sun jotain löysäpaskahousu musiikkias... Edelleen kato ***** googlesta että missä tsekki on ;)KVG vaan JVG:Edelleen tsekki on enemmän lännessä kuin suomi ;) KVG ;DSää oot täysin jäävi tästä keskustelusta, sun sydämmes on ihan jossakin idässä, jos kattoo taas avaa.... Karvalakki, jäsenkirja ja punanen kulkuväline. Kun itä-vehkeellä ajaa, ei oo stalinismilla rajaa..... ;D ;DHiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....Ja mitä vaihtoehtoja annat hiacen tilalle??? Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa... Seuraavaksi kun rupeen autoa ostamaan niin vaihtoehtona on neliveto hiace tai joku pick-uppi... Onko SDP:n porukalla muka corolloita kaikilla vai?? Ja mites vasemmistoliittolaisilla... Taitavat ajaa bemareilla ja mersuilla ;Dhttp://www.youtube.com/watch?v=lHFPQvhuFKg
http://www.youtube.com/watch?v=_CL6n0FJZpk&ob=av2e
Transportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Hiace, samaa tojota paskaa. Corolla, nykyajan lada. 90% kommareista jotka ennen ajoivat ladalla, laittavat nykysin menmään corollalla. Jeesus...... hankkikaa elämä ja auto.....
Auto ei ole ihmisen elämässä kovinkaan tärkeä asia!
Moraalia pitää olla silti. ;D
Pitää, pitää olla.
Tai sitten ei, ainakaan automerkeissä.
Jokainen tyylillään.
En pahastu, vaikka kommariksi haukuitkin, kiertäen.
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Mitäs vikaa muka Hiacessa on? Ainut oikea pakettiauto...
No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Kyllä Hiace kiihtyy muttei ihan yhtä nopeasti kuin minä ;D Ei kyllä mä olen ihan lempeä luonteeltani ;)No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
No enemmän noita vanhoja hiaseja liikenteessä on kuin muita saman ikäisiä... Ja miksi ainoastaan hiaset kelpaa afrikkaan miksei volkkarit tms???No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
Säähän sen sanoit. Juur siks landepöökin rallattaa hiakella, ei jää muuta jätettä ku kummit, akku ja sähköjohdot. Pellit katoaa 10 vuodessa. Eli Hiake on jokaisen eturivin luomuviljelijän paku numero yksi. ;D
No enemmän noita vanhoja hiaseja liikenteessä on kuin muita saman ikäisiä... Ja miksi ainoastaan hiaset kelpaa afrikkaan miksei volkkarit tms???No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
Säähän sen sanoit. Juur siks landepöökin rallattaa hiakella, ei jää muuta jätettä ku kummit, akku ja sähköjohdot. Pellit katoaa 10 vuodessa. Eli Hiake on jokaisen eturivin luomuviljelijän paku numero yksi. ;D
No lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
Säähän sen sanoit. Juur siks landepöökin rallattaa hiakella, ei jää muuta jätettä ku kummit, akku ja sähköjohdot. Pellit katoaa 10 vuodessa. Eli Hiake on jokaisen eturivin luomuviljelijän paku numero yksi. ;D
takavetoisen version talvikäsiteltävyys ja kolariturvallisuus ei kyllä oikein kohtaa, miten noilla on esim rakennusmiehet pärjänneet talviliukkailla tonteilla ja risteyksissä :o :o :o :oNo lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
Säähän sen sanoit. Juur siks landepöökin rallattaa hiakella, ei jää muuta jätettä ku kummit, akku ja sähköjohdot. Pellit katoaa 10 vuodessa. Eli Hiake on jokaisen eturivin luomuviljelijän paku numero yksi. ;D
Vm -87 täydessä kuosissa vielä ja vastedeskin. Toimitavarmuus ja laatu takaavat pitkän käyttöiän = edullinen käyttöauto. 80-luvun hiaseja näkee liikentessä runsaasti. Missä muut ajan merkit? Paalissa!!!
Paremmin kuin takavetoisella vitolla jolla jää jo nurmikolle kiinni... Mutta jos nyt on pakko takavetoinen hiace olla niin talvella heittää takapäähän muutaman traktorin nokkapainoa ja sitoo ne kunnolla kiinni niin hyvin pääsee ;)takavetoisen version talvikäsiteltävyys ja kolariturvallisuus ei kyllä oikein kohtaa, miten noilla on esim rakennusmiehet pärjänneet talviliukkailla tonteilla ja risteyksissä :o :o :o :oNo lähinnä taitaa olla liikaa aikaa *****illa täällä :P Otsaa ei kyllä kauheasti ole kun ei oo vielä ruvennut hiusraja karkaamaan... Ja kokoa on liikaa joka suuntaan varsinkin noihin 170cm ja 60kg painaville tarkoitettuihin autoihin... Ego on niin suuri ettei sillä joka paikkaan mahduta ;DTransportteri ei käy siellä ei ihminen pysty istumaan jollei siirrä väliseinää ja sama juttu vitossa... Ja noi kaksi on kyllä laadullisesti kovin kaukana hiacesta :P Ja ducatoja ja muita psa (vai mikä se nyt oli) konsernin tuotteita ei saa edes nelivetoisena... Ja transportterissa hanttarina kun istuu niin polvien alapuolella konsolissa lukee Airbag eli jos tulee kolari niin onko mun polvet mun korvien takana :P Vai pitääkö siinä istua niin että jalat on meditointiasennossa konsolin alla jalkatilassa...
Sulla on kokoo, egoo ja otsaa...
Kyllä tämmösen kuivankesän oravan on elämä helppoo, ei oo väliä millä koslalla ajaa, jos vaan pitää lasten jakkarakorokkeen mukana! Mutta, haisella en ala!
Naapurin *arkolla hiace(ja), eräs tsykologiaa opiskellut tuumasi, että mies kabiinissa ja ego tavaratilassa... maailman ympäristöystävällisin auto, hävittää itse itsentä, joskus pikkusen ovenlaitaa paklattu, hitsuun jälkeen... kiihtyvyys huimaa laatua, vauhtiraidat pystysuorassa...
Säähän sen sanoit. Juur siks landepöökin rallattaa hiakella, ei jää muuta jätettä ku kummit, akku ja sähköjohdot. Pellit katoaa 10 vuodessa. Eli Hiake on jokaisen eturivin luomuviljelijän paku numero yksi. ;D
Vm -87 täydessä kuosissa vielä ja vastedeskin. Toimitavarmuus ja laatu takaavat pitkän käyttöiän = edullinen käyttöauto. 80-luvun hiaseja näkee liikentessä runsaasti. Missä muut ajan merkit? Paalissa!!!
takavetoisen version talvikäsiteltävyys ja kolariturvallisuus ei kyllä oikein kohtaa, miten noilla on esim rakennusmiehet pärjänneet talviliukkailla tonteilla ja risteyksissä :o :o :o :o
PSA: Fiat Ducato=Citroen Jumper= Peugeot Boxer = Toyota HiaceLuotettavuus pysyy ja paranoo... ;D ;D
Ja uutta pukkaa, aika paksukuono:
http://blog.toyota.co.uk/2016-toyota-proace
http://www.uusisuomi.fi/autot/146037-nyt-se-virallista-talta-nayttaa-uusi-psan-ja-toyotan-pakettiauto
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1448935602584.html
Hyvä että mokoman tuonti loppui. Oli se mahtavan hengenvaarallista kiikutusta tyhjänä talvilumikelillä. Meinas loppua keskushermostosta virta...
Vähän kuin ostaisi rapidin joka on teetetty alihankintana Pohjanmaalla :-X:D
No niih ensimmäisen kerran voi haisulin ulkonäköä pitää jo jollaintapaa siedettävänä! Ajettavuuskin on näissä euroversioissa jo sellainen että juuri ja juuri menee ennemmin kotterolla kun polkupyörällä :)toivat maalattavaksi kesällä hiacen vein ite takasin puolessavälissä jo tuntu että vois olla jo perillä ja matkaa oli kokonaiset 12 km.silloin päätin että nostan hattua joka kerta kun kylän taksisuhari tulee vastaan hiasella jolla on ajanu 650000km.vaihtanu aina tjheään uuden mutta tämä viimeinen on ollut pitempään.
Ite ajan mielummin omalla 1996 vuonna valmistetulla hiacella paljon mielummin kuin pomon 2010 vuosimallin transportterilla.. Koska hiace on parempi ajaa kun mahtuu istumaan kun ei ota polvet kiinni kojelautaan.. Onhan tuota transportteria jo ehditty hiacella hinaamaankin kun volkkarin luotettava voimansiirto linja petti 65tkm kohdalla.. 😃 Hiacessa varmaan tuon 19 vuoden aikana ollut muutenkin remonttikulut pienemmät kuin volkkarissa 5 vuoden aikana..No niih ensimmäisen kerran voi haisulin ulkonäköä pitää jo jollaintapaa siedettävänä! Ajettavuuskin on näissä euroversioissa jo sellainen että juuri ja juuri menee ennemmin kotterolla kun polkupyörällä :)toivat maalattavaksi kesällä hiacen vein ite takasin puolessavälissä jo tuntu että vois olla jo perillä ja matkaa oli kokonaiset 12 km.silloin päätin että nostan hattua joka kerta kun kylän taksisuhari tulee vastaan hiasella jolla on ajanu 650000km.vaihtanu aina tjheään uuden mutta tämä viimeinen on ollut pitempään.
Vielä pohjalaasilla piirrustuksillakin. 8)Vähän kuin ostaisi rapidin joka on teetetty alihankintana Pohjanmaalla :-X:D
eihän pohojanmaalaiset käytä piirustuksia! nehän tekee omasta päästä ja tulos kertoo mitä tuli.
On se sääli. Täällä pihassa -97 Hiace jossa mittarissa 290tkm ja ei mitään huolia murheita. Kyllä Hiace kestää ja onhuoleton peli mutta ahtamattomana saa ohituspaikat miettiä kahteen kertaan ::)Omassa 2LT- koneisessa noin 220Tkm ja vielä tarttis olla pitkästi matkaa edessä. Isukilla ahtamaton samanlainen ja sillä toki ei ohite tartte pyrkiä.