Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Musta perjantai  (Luettu 355 kertaa)

Rakkine

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2372
  • Moon oikees, soot vääräs.
Musta perjantai
Aika turha ainakin omalla kohdalla tämä ostohysteriaan ohjaava kampanjapäivä ja oikeastaan koko viikko. Aiempina vuosina olen ajoittanut joidenkin  suunniteltujen härpäkkeiden ostot, kuten työkalu-, kodinkone-  ja elektroniikka-ostot juuri Mustalle perjantaille, mutta eipäs juuri niitä haluamiani tuotteita ole ollut minkäänlaisessa alennuksessa, vaan kaikkea muuta kyllä, mutta kun olen valistunut kuluttaja, en halua ostaa jotakin vain siksi, että halvalla saa, jos tuote ei muuten täytä vaatimuksiani.
Olenkin tullut siihen tulokseen että Mustana Perjantaina laitetaan aleen enimmäkseen  niitä tavaroita, jotka ei ole vuoden aikana käyneet kaupaksi, jotta saadaan tilaa uudemmille malleille.  Ei silti, voihan monet tehdäkin hyviä löytöjä, mutta itse en ole tehnyt. koska olen niin  nirso monien tavaroiden laadun suhteen.  Esim. aiemmin syksyllä tuli ostettua Dysonin kallein ja uusin varsi-imuri malli, eikä se tietenkään ole  missään alennuksessa, tuskin tulee olemaan myöhemminkään, paitsi  ehkä sitten vasta, kun tulee taas uudempi korvaava  malli myyntiin.

Viimeksi muokattu: 24.11.23 - klo:13:15 kirjoittanut Rakkine

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3620
Vs: Musta perjantai
taitaa olla melkoin ..setus koko musta perjantai

Filosofi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1001
Vs: Musta perjantai
Gigantti mainostaa puhelimia jopa –47%; itse sain ruhtinaalliset –9%..

Voihan sitä jostain löytää jotakin ja oikeasti halvallakin.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65691
Vs: Musta perjantai
juuu,  mutta onko se totella halpaa,   kun saman saa kirpparilta vielä halvemmalla..     ite kattelin jo viikolla kuin on paketit aika heikossa hapessa noissa tavaroissa...    lie kiertäny eri toimipisteissä..