Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!  (Luettu 940106 kertaa)

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Onko minun VIKANI, että minulla on

luonollisesti SUORAA silminnäkijä tietoa asiasta?


Älkää TE SUPO rotat luulkokaan, että muutama

USA seniili konepistolivartija ja pari poliisienne

partiota noilla rakennustyömaillanne kykenee

MINULTA estäisitte asiasta faktaa onkimasta! ; )))


Kerron MYÖS jatkossa aivan avoimesti näitä tietojani julki!

Tiedän systeemiin liitetyistä tutkajärjestelmistänne. Helsingin sataman kautta alueillemme uitetuista YDINASEARSENAALEISTANNE Suomen maaperällä.

Jopa Säkylässä säilytettävistä ohjuksistakin MINÄ kyllä tiedän kaikkea KIINNOSTAVAA! Ja TIETYSTI paljastan niitä ihan miten huvittaa, ja kenelle vaan!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Onko minun VIKANI, että minulla on

luonollisesti SUORAA silminnäkijä tietoa asiasta?


Älkää TE SUPO rotat luulkokaan, että muutama

USA seniili konepistolivartija ja pari poliisienne

partiota noilla rakennustyömaillanne kykenee

MINULTA estäisitte asiasta faktaa onkimasta! ; )))


Kerron MYÖS jatkossa aivan avoimesti näitä tietojani julki!

Tiedän systeemiin liitetyistä tutkajärjestelmistänne. Helsingin sataman kautta alueillemme uitetuista YDINASEARSENAALEISTANNE Suomen maaperällä.

Jopa Säkylässä säilytettävistä ohjuksistakin MINÄ kyllä tiedän kaikkea KIINNOSTAVAA! Ja TIETYSTI paljastan niitä ihan miten huvittaa, ja kenelle vaan!

 Taitaa olla viikottaisen lääkkeenoton aika.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Onko minun VIKANI, että minulla on

luonollisesti SUORAA silminnäkijä tietoa asiasta?


Älkää TE SUPO rotat luulkokaan, että muutama

USA seniili konepistolivartija ja pari poliisienne

partiota noilla rakennustyömaillanne kykenee

MINULTA estäisitte asiasta faktaa onkimasta! ; )))


Kerron MYÖS jatkossa aivan avoimesti näitä tietojani julki!

Tiedän systeemiin liitetyistä tutkajärjestelmistänne. Helsingin sataman kautta alueillemme uitetuista YDINASEARSENAALEISTANNE Suomen maaperällä.

Jopa Säkylässä säilytettävistä ohjuksistakin MINÄ kyllä tiedän kaikkea KIINNOSTAVAA! Ja TIETYSTI paljastan niitä ihan miten huvittaa, ja kenelle vaan!

 Taitaa olla viikottaisen lääkkeenoton aika.

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/energia/suomessa-tuotettiin-ennatysmaara-tuulisahkoa-6680796

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Onko minun VIKANI, että minulla on

luonollisesti SUORAA silminnäkijä tietoa asiasta?


Älkää TE SUPO rotat luulkokaan, että muutama

USA seniili konepistolivartija ja pari poliisienne

partiota noilla rakennustyömaillanne kykenee

MINULTA estäisitte asiasta faktaa onkimasta! ; )))


Kerron MYÖS jatkossa aivan avoimesti näitä tietojani julki!

Tiedän systeemiin liitetyistä tutkajärjestelmistänne. Helsingin sataman kautta alueillemme uitetuista YDINASEARSENAALEISTANNE Suomen maaperällä.

Jopa Säkylässä säilytettävistä ohjuksistakin MINÄ kyllä tiedän kaikkea KIINNOSTAVAA! Ja TIETYSTI paljastan niitä ihan miten huvittaa, ja kenelle vaan!

 Taitaa olla viikottaisen lääkkeenoton aika.

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/energia/suomessa-tuotettiin-ennatysmaara-tuulisahkoa-6680796

 Kuinkahan edellinen viikko meni?
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Onko minun VIKANI, että minulla on

luonollisesti SUORAA silminnäkijä tietoa asiasta?


Älkää TE SUPO rotat luulkokaan, että muutama

USA seniili konepistolivartija ja pari poliisienne

partiota noilla rakennustyömaillanne kykenee

MINULTA estäisitte asiasta faktaa onkimasta! ; )))


Kerron MYÖS jatkossa aivan avoimesti näitä tietojani julki!

Tiedän systeemiin liitetyistä tutkajärjestelmistänne. Helsingin sataman kautta alueillemme uitetuista YDINASEARSENAALEISTANNE Suomen maaperällä.

Jopa Säkylässä säilytettävistä ohjuksistakin MINÄ kyllä tiedän kaikkea KIINNOSTAVAA! Ja TIETYSTI paljastan niitä ihan miten huvittaa, ja kenelle vaan!

 Taitaa olla viikottaisen lääkkeenoton aika.

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/energia/suomessa-tuotettiin-ennatysmaara-tuulisahkoa-6680796

 Kuinkahan edellinen viikko meni?

Ettet vain olis katkera pessimisti. Ota ensin Rennie, sitten Cipramil ja lopuksi pullo kossua. Kyllä helpottaa. 😀😁🎅

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Ettet vain olis katkera pessimisti. Ota ensin Rennie, sitten Cipramil ja lopuksi pullo kossua. Kyllä helpottaa. 😀😁🎅

ON SE vaan SUPO rottiA!"
____________________

Sepeteus osui ja upotti! Eli KUIN OIKEASTI Suomen mahtavat tuulipuistot tuottaa päivästä toiseen ennätysmäisen hienoja määriä 100% ongelmatonta tuulivoimaa. SUPO istuu hiljaa paskansa päällä. Ja raportoi VAAN niistä aniharvoista "hiukan heikoimmista" tuulen tunneista. Eiköhän tämä tullut selväksi. Suomen energiasta siis kasvavasti Y L I  5,1% energiasta jatkossa
tehdään halvalla JA hyvällä tuulivoimalla! Kaikkien eduksi. Tosin Ruotsissa JO 1,5smt/kWh EKO voimaloilla!
---
Arto Lauri 238 Aimo Lahti Suomi KP


https://www.youtube.com/watch?v=S3vTkpipfOk


---------------------------------


Arto Lauri 237. Ion metal


https://www.youtube.com/watch?v=mm0f3bJ7HZQ


-------------------------------

Viimeksi muokattu: 05.10.17 - klo:10:29 kirjoittanut arvosupi

Köntys

  • Vieras
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!

Näinä koasti tuulisina päivinä veronmaksajakansa köyhtyy miljjoonalla eurolla joka päivä, tänäänkin jo tähän aikaan on kansan rahaa huvennut tuulivoiman tukiaisiin 200-tuhatta euroa.

Kalliksi tulee nuo maisemia raiskaavat, rumat ja kovaääniset, linnut ja lepakot tappavat viipperöt.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Pitäähän ne TVO OL-3 työmaan sähköt tehdä kuitenkin. Kun ydinteollisuus ei nykyään toimi kuin satunnaiksesti, TAI ei lainkaan Japanin malliin!

Ja sehän käy erinomaisen HALVALLA kaikkein halvimmalla tunnetulla tuulivoimalla. Ja näin, kun paistelee. Arton aurinkovoimasta tykittää kunnan UPEIMMASTA voimalasta! ; )

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Pitäähän ne TVO OL-3 työmaan sähköt tehdä kuitenkin. Kun ydinteollisuus ei nykyään toimi kuin satunnaiksesti, TAI ei lainkaan Japanin malliin!

Ja sehän käy erinomaisen HALVALLA kaikkein halvimmalla tunnetulla tuulivoimalla. Ja näin, kun paistelee. Arton aurinkovoimasta tykittää kunnan UPEIMMASTA voimalasta! ; )

 Vähänlaisesti on viime viikkoina paistellu ja tuuleskellu. Onneksi ei ole ollu pakkasta ja ydinmiilut ovat tuottaneet 100% teholla yötäpäivää valtakunnan verkkoon varmaa virtaa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
T&T Sähkö Tuula Laatikainen 13% Suomessa jo tuulella
4.10. klo 14:21

Sähkö Tuula Laatikainen  4.10. klo 14:21
Suomessa tuotettiin ennätysmäärä tuulisähköä

* Ydinteollisuus ja Nettipoliisit tuntuvat olevan kovin huolissaan siitä. Miten PALJON tuulivoimalat kykenevät maamme sähköstä tekemään? Varmaankin siksi. Että vuosikymmenet täysin turhan panttina makaavat useat maamme ydinvoimalat. Vaativat työmailleen suunnattomat määrät halpaa ja kannattavaa EKO sähköä. Onneksi sitä osataan tehdä ja jopa 13% maamme energiasta tulee tuulesta! Hämmästyttävä luku. Kun ydinala piti aiemmin erheellisesti 3% maksimina! Se voidaan JO NYT ylittää häikäisevästi 4- kertaisesti!

Eilen tiistaina Suomessa tuotettiin tuulivoimalla tähän astinen ennätysmäärä sähköä, vuorokauden aikana 29 800 000 kilowattituntia. Lukema vastasi yli 13 prosenttia Suomen kulutuksesta samana ajankohtana. Samaan aikaan koko Euroopan sähkönkulutuksesta katettiin tuulivoimalla lähes 15 prosenttia.

Tuulivoimayhdistyksen mukaan tänä vuonna voimaloita otetaan paljon käyttöön Suomessa. Nyt rakennettavat voimalat huomioiden tuulivoima kattaa jatkossa vuositasolla 6 prosenttia Suomen sähkönkulutuksesta.

Tuulivoimalat tuottavat suurimman osan ajasta, mutta eivät täydellä teholla läheskään koko aikaa. Tiistain tuotantoennätyksen aikana Suomen tuulivoimaloiden kapasiteettikerroin oli 81 prosenttia. Keskimäärin Suomessa kapasiteettikertoimet ovat yli 30 prosenttia. Yhdistyksen mukaan tuulivoima on hyvin ennustettavaa, eivätkä tuulettomat hetket tule yllättäen.

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Soikkuu Arto Lauri 238


https://www.youtube.com/watch?v=RBOS8ku2zJI


------------------------------------


Arto Lauri 238 Aimo Lahti Suomi KP


https://www.youtube.com/watch?v=S3vTkpipfOk


---------------------------------

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
"Uniperin koko tuotantoteho on 38 000 megawattia, josta kymmenesosa on vesivoimaa ja viisi prosenttia ydinvoimaa. Niiden osuus tuotetusta energiasta on kuitenkin huomattavasti suurempi, koska ne tuottavat energiaa käytännössä koko ajan."

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/talous/fortumille-uniperilta-iso-ydinvoimala-ruotsista-kauppa-tuo-yhti%C3%B6lle-ydinvoimatehoa-yli-2-200-megawattia-1.208547
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Ai että atomisevaan pauhaa ruottinmaallaki vaikka asuppo kuinka koittaa venkoilla vastaan😂😂😂
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

arvosupi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3547
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Saksa on JO tappanut 9 reaktoriaan. Loputkin menee Japanilaiselle moodille 2020.

Kuten Ruotsissa kesällä reaktorin romuttaneet kertoi:

"Ydinvoima on kannattamattomana PAKKO vaan ajaa alas!"

Luuleeko SUPO, että, kun Korean pääministeri kertoi ajavansa alas samana vuonna JO NELJÄNNEN maailman suurimman reaktoritehtaansa. Ja luopuvansa kokonaan ydinsekoiluistaan. Että alallenne ON TUNKUA?

Kaikkein HUVITTAVINTA asiassa onkin. Että, kun Fortum ostaa Saksasta firman oppiakseen TUHOAMAAN reaktoreita. Niin tästäKIN yrittää epätoivoiset SUPO nettipoliisit vääntää #ydinvoiman renesanssiaan#!

Siitä nämä SUPO- sekoilut on tavallaan kivoja. Että kaikki NÄKEE. Mitä LSD massakäyttö tekee ihmisten aivotoiminnalle poliisien keskuuteen.



Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7694
  • Never Trust a Hippy
Vs: * Energiajätit ydinvoimaa vastaan, YLE!
Ydinvoima elää Venäjällä renessanssia. 2000-luvulla uusien voimaloiden suunnittelua vauditettiin, ja tavoitteena on rakentaa 2-3 GWe vuodessa. Suunnitelmissa on myös siirtyminen vaiheittain suljetun kierron voimaloihin. Rosenergoatom operoi maan ydinvoimaloita. Rosenergoatomilla on kymmenen ydinvoimalaa, joissa on yhteensä 31 reaktoria. Määrää on tarkoitus nostaa 59:ään vuoteen 2030 mennessä. Siperiaan on tulossa 3 GWe voimala alumiinin sulattamista varten.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi