oliko tuo CCLS hydrauliikka eli suljettu keskiasento, kuormantunteva?
Jos noin niin joko joku ohjaa virheellisesti pumppua töihin tai pumpun säädin itsessään on jotenkin seko.
Lohkossa voi joku ohjausta antava monimutkainen venttilisysteemi seota tai jumiutua, roskan tms vuoksi. Jos pumpun painelinja ja ls pääsevät yhteen niin silloin käy noin, pumppu on heti 'täysillä' ja pysyy myös.
Kaikki karat ovat varmasti keskiasennossaan, levossa? Ettei joku ole juuttunut päälle tms? Sähkövika vetää karaa koko ajan?
Olikohan tuolla muita samaa pumppua ohjaavia systeemejä, en tiedä.
Lähteekö lohkolta pieni ohjauslinja (haarana) pumpun ls-tuloon, samaan joka on myös Power Beyond liittimillä? Sen jos irrottaa ja tulppaa molemmista päistä (tai laittaa pienen pallohanan väliin) niin että yhteyttä pumpulle ei enää ole niin mahdolllinen ohjausongelma ei ainakaan silloin johdu enää lohkosta. Samassa nipussa ulkoisten lähtöjen lohkon kanssa on kai myös nostolaitteen kara, sekin eliminoituu tuolloin.