Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suunnanvaihdin  (Luettu 11997 kertaa)

Ceissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24
Suunnanvaihdin
Morjens
Onko kelläkään ollut ongelmia Maxxumin (100c) suunnanvaihtimen kanssa. Mulla ei suostunut lyömään vaihdetta päälle. Vilkuttaa vaan keltaista N-valoa. Tuntuu että se ei nollaa järjestelmää. Onko kotikonsteja vai pitääkö kääntyä lääkärin puoleen?  :o

Pillari

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: Suunnanvaihdin
Kannattaa nyt ensin ainaki ohittaa istuimen tunnistin  8)

keissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: Suunnanvaihdin
Käyppä kaikki ne mitkä liittyy vaihteisiin sulakkeet läpi niin että ota ihan irti ja laitat takaisin.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52021
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Suunnanvaihdin
Morjens
Onko kelläkään ollut ongelmia Maxxumin (100c) suunnanvaihtimen kanssa. Mulla ei suostunut lyömään vaihdetta päälle. Vilkuttaa vaan keltaista N-valoa. Tuntuu että se ei nollaa järjestelmää. Onko kotikonsteja vai pitääkö kääntyä lääkärin puoleen?  :o
Olispa sullakin se pallivaihteinen. Ei olis ihmettelemistä suuntaviiksen kanssa. Kerrasta selvää jos ei mee eteen tai taakse, ääni kertoo missä vika.......
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Suunnanvaihdin
Morjens
Onko kelläkään ollut ongelmia Maxxumin (100c) suunnanvaihtimen kanssa. Mulla ei suostunut lyömään vaihdetta päälle. Vilkuttaa vaan keltaista N-valoa. Tuntuu että se ei nollaa järjestelmää. Onko kotikonsteja vai pitääkö kääntyä lääkärin puoleen?  :o
Olispa sullakin se pallivaihteinen. Ei olis ihmettelemistä suuntaviiksen kanssa. Kerrasta selvää jos ei mee eteen tai taakse, ääni kertoo missä vika.......

 Juu, koko vehje heti sulatukseen...  :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Suunnanvaihdin
joskus muinoin tm basildoni ei lähteny liikkeelle suunnanvaihtovipua räpeltäessä. oli menny särki joku "mikrokytkin" tjsp, johon kytkinpoljin osuu kun sen painaa pohjaan. sanokaa hep jos joku älys mitä yritin sanoa.. :o :D

eli ku kytkintä polkee pohjaan, sieltä kuuluu pientä naksahtelua. se naksahtelija oli siis kaputt.. :D 
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Suunnanvaihdin
joskus muinoin tm basildoni ei lähteny liikkeelle suunnanvaihtovipua räpeltäessä. oli menny särki joku "mikrokytkin" tjsp, johon kytkinpoljin osuu kun sen painaa pohjaan. sanokaa hep jos joku älys mitä yritin sanoa.. :o :D

eli ku kytkintä polkee pohjaan, sieltä kuuluu pientä naksahtelua. se naksahtelija oli siis kaputt.. :D

Mä sanoin.

Toisaalta. Jos Ceissin Massumi onkin universumin keskipiste. Suunnanvaihdin vaihtaakin universumin liikkumasuuntaa ja traktori pysyy madonreiässä paikoillaan  ???

nuori viljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
Vs: Suunnanvaihdin
joo mulla oli kans joskus sitä vikaa mutta se kuittaantu sillä kun traktorin sammutti välillä
sitte sihen tuli sitä vikaa että se löi hydrauliikan täysin nollille ja taas kuittaantu sammuttamalla koneen

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Suunnanvaihdin
ja sen jälkeen se kone sammutettiin valtra myynnin pihaan ?  :D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Suunnanvaihdin
Morjens
Onko kelläkään ollut ongelmia Maxxumin (100c) suunnanvaihtimen kanssa. Mulla ei suostunut lyömään vaihdetta päälle. Vilkuttaa vaan keltaista N-valoa. Tuntuu että se ei nollaa järjestelmää. Onko kotikonsteja vai pitääkö kääntyä lääkärin puoleen?  :o

-voiko käsijarrun rajakatkaisijassa olla vikaa?

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Suunnanvaihdin
>-voiko käsijarrun rajakatkaisijassa olla vikaa?

Voi,mutta ei se mitään tuohon Nnään vaikuta eikä ajamista estä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Suunnanvaihdin
joskus muinoin tm basildoni ei lähteny liikkeelle suunnanvaihtovipua räpeltäessä. oli menny särki joku "mikrokytkin" tjsp, johon kytkinpoljin osuu kun sen painaa pohjaan. sanokaa hep jos joku älys mitä yritin sanoa.. :o :D

eli ku kytkintä polkee pohjaan, sieltä kuuluu pientä naksahtelua. se naksahtelija oli siis kaputt.. :D

Mä sanoin.

Toisaalta. Jos Ceissin Massumi onkin universumin keskipiste. Suunnanvaihdin vaihtaakin universumin liikkumasuuntaa ja traktori pysyy madonreiässä paikoillaan  ???
Se meteori meni jo, pääsitkö kyytiin... ...ilmeisesti et...  :P
Nothing is Something Worth Doing

10-80

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: Suunnanvaihdin
Kannattaa nyt ensin ainaki ohittaa istuimen tunnistin  8)

itekki samaa veikkaisin viaksi :)

nuori viljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 21
Vs: Suunnanvaihdin
joo mulla oli kans joskus sitä vikaa mutta se kuittaantu sillä kun traktorin sammutti välillä
sitte sihen tuli sitä vikaa että se löi hydrauliikan täysin nollille ja taas kuittaantu sammuttamalla koneen
ja lopuuksi huoltomies vaihto hydrauliikkapumppuun uuden kompensaattorin ja sillä kuittaantu nuo molemmat viat

Ceissi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 24
Vs: Suunnanvaihdin
Hydrauliikka toimii(kuormaaja) normaalisti. Täytyy rassata toi penkki viikonloppuna.