Mitä noita deutseja ollu tutuilla, niin olleet hintaansa nähden soivia pelejä. Toki nää kaikki sakumalleja, eikä mitään saapasmaamalleja. Varaosahuolto on tietty vähä paikkakunnasta riippuvaa että miten toimii, mut niinhän se taitaa olla mm. Massikallakin.
Enempi käytetyn cnh koneen hommaaminenkin vähä ihtiä arveluttas, semmoinennkuva on että osat voi maksaa ja toisaalta mistä niitä saa ?
Portaaton tai nestekytkin voimansiirto auttaa niissä pienissä pihoissa pyöriessä, kun voi säädellä vauhtia ja puskutehoa. Itse aikanaan tykkäsin turbiinikytkimestä noissa hommissa. Se myös auttoi kompensoimaan valtran kömpelyyttä mielestäni hyvin.
Kaikkee kun ei voi yhteen koneeseen saada, niin jonkinlainen kompromissihan siitä tulee. Minun valintani olisi ennemin enempi ajettu kone mukavuuksilla, kuin uudempi neekermalli. Rekkapiha voi olla polanteenpoiston suhteen vaativa, mutta useimmille lumiukoille on raspaaminen marginaalihommaa. Kaikkien ei raspeja kannata hommata, ainakaan lounais-suomessa.
Ja onnea yritykselle, minulle riitti viitisentoista vuotta ja hirveätä ikävää ei ole jäänyt ainakaan mehtäfirmojen hommiin.
Viimeksi muokattu: 16.10.17 - klo:09:42 kirjoittanut Hervast
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's