Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nilfisk Alto  (Luettu 9119 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Nilfisk Alto
Purkasin Nilfisk alto Poseidom 3 pesurin justiinsa paketista . Tartteeko se öljyä ollenkaan . Kokoonpano ohjeista en löytänyt paikkaa mihin öljyä tarttis laitta ?

Mies Hevosena

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Kai se sen aikaa pelaa ilmankin kun viitsii edes käyttää.

Itse olin ihan otettu kun uusí pesuri kusi heti uuttuuttaan suoraan saappaaseen.Oli KEWin nimellä tehty vielä.Eikä olluna siinäkään mitään öljyntäyttöläpiä

Eikä sitä kahvasta sen kummempaa tullut ikinä vaikka kuinka remppasi.Vanhasta kärsseristä kun otti kahvan alkoi homma toimimaan.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Tolla ainakin tuntuu paskat irtoovan .
Yritin kurkata sisällekkin mutten löytänyt vielä miten saa pääliskannen auki .

Mies Hevosena

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Omassa oli semmoisilla pienillä muovisilla namisguugeleilla kansi kiinni.Hyvin pitkälti kertakäyttöisiä .

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Omassa oli semmoisilla pienillä muovisilla namisguugeleilla kansi kiinni.Hyvin pitkälti kertakäyttöisiä .

Jaaha .

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Painepesureita ei ole muita kuin Kärcher, muut on leluja.
Hankkikaa Kärcher, jos haluatte kunnon pesurin.

IsoK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 307
Vs: Nilfisk Alto
Mulla ei ole Kärcherin halvoista hyviä kokemuksia, hajosi aika pienen käytön jälkeen. Takuu oli tietenkin jo ummessa. Kalliit mallit on sitten asia erikseen, niitä olen jonkin verran käyttänyt ja ne on toiminut hyvin.
Mitkä halvat pesurit ovat mielestänne parhaita?

oltsik

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 738
Vs: Nilfisk Alto
Mulla ei ole Kärcherin halvoista hyviä kokemuksia, hajosi aika pienen käytön jälkeen. Takuu oli tietenkin jo ummessa. Kalliit mallit on sitten asia erikseen, niitä olen jonkin verran käyttänyt ja ne on toiminut hyvin.
Mitkä halvat pesurit ovat mielestänne parhaita?

Joo jotenkin tuntuu että on kärcherit muisto vaan edellisistä ajoista. Laatu on mitä on. Ostettiin viime kesänä höyrypesuri, tosin halvemmasta päästä mallisarjaa. Syksyllä kun loppu pesut niin pesuri talveks lämpimään säilykseen.

No sitten keväämmällä piti jotain pestä ja oli lievä yllätys kun paineletku halki ja tietenkään pesusta ei tullut mitään. Letkussa siis halkeema kudosten suunnassa ja letkun sisällä olleen veden mukana tuli lattialle sellasta mustaa kumimurua, ja paljon.

No letku eikun maahantuojalle ja ylläri pylläri olivat sitä mieltä että ite on säretty. Sinällään jännä kun pesuri toimivana säilytykseen laitettiin. No siinä kun tarpeeks öhkys ja uhkaili niin saatiin letku takuuseen. Tästä tosin propsit myyjälle kun otti asian hoitaakseen.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Kärcherlillä olen pessyt paljon , mun on toiminut hyvin mutta soraääntä kuuluu paljon . Aika näyttää miten pelaa .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
www.pesuosa.fi

Jos olisin pesuria vailla niin ostaisin tuolta, ilman välikäsiä.

Mies Hevosena

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
*Mulla ei ole Kärcherin halvoista hyviä kokemuksia

Halpis kärcherit kestää ihan hyvin kun muistaa ihan viimeiseksi päästää kahvasta paineet pois.Jos ei laske,paineet jää päälle ja halkaisee jossain vaiheessa jonkin muovipäädyn tms.En tunne rakennetta tarkemmin,kun ei ole mennyt rikki  ::).Sitten kun ei ole laskenut ja kojeet hajoaa on helppo mainita,ettei tee mitään.

50 e maksoi jossain tarjouksessa monta vuotta sitten ja mattopesuriksi on aikoinaan hankittu,mutta on tullut puimureitakin pestyä.

koneäijä

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
täältä löytyy kans nilfisk aalto painepesuri. Kaks vuotta vanha eikä ole mitään öljyä tarttenu laittaa. Hyvin on toiminu makso jtn. 200e. Pety autoaja ja koneita/raktoreita :)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Nilfisk Alto
Halpispesurit on merkistä riippumatta todella heikkoja kaikki, ei jollain alle 200 eurolla voi saada sellaista pesuria, jossa olisi riittävän laadukas pumppu.

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Nilfisk Alto
*Mulla ei ole Kärcherin halvoista hyviä kokemuksia

Halpis kärcherit kestää ihan hyvin kun muistaa ihan viimeiseksi päästää kahvasta paineet pois.Jos ei laske,paineet jää päälle ja halkaisee jossain vaiheessa jonkin muovipäädyn tms.En tunne rakennetta tarkemmin,kun ei ole mennyt rikki  ::).Sitten kun ei ole laskenut ja kojeet hajoaa on helppo mainita,ettei tee mitään.

50 e maksoi jossain tarjouksessa monta vuotta sitten ja mattopesuriksi on aikoinaan hankittu,mutta on tullut puimureitakin pestyä.

Taitaapi olla maagiset sormet. Yksi papparainen antoi uudenkarhean ja vähän käytetyn salkkukärcherin. Mattopesuriksi oli ostanut, mutta parkinson vei pesuhalut. Alkuun toimi niin kuin piti, mutta pikkuhiljaa lisääntyvässä määrin alkoi pesujen välissä korahtelemaan. Nyt käy aina rytmikkäästi pätkittäin, vaikka kahva ylhäällä. Vesivuotoja ei ole. Paskaksihan tuo lienee menossa, vaikka pesutuloksessa ei vielä ole ollut mitään muutosta. Siis vielä vain sävelkorvalle esteettinen haitta. Purkamaan en ole vielä alkanut, mutta tietenkinhän tuon korjais, jos helpolla/halvalla onnistuisi. Ihan hyvä pesuri se on. Aika tehokas, muttei helposti riko paikkoja. Viljatilalle ihan riittävä kone.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8398
Vs: Nilfisk Alto
695 Kärsseri on aina heti rikki, jos sen laittaa lypsyaseman pesuun. Alkuperäiset letkut kesti muuten 3 kk kappale. Niitä ei saanut takuuna. Kahva on täysi lelu.
Alto Poseidon 4 oli uutena mäntä halki. Viimetalvena lakkasi toimimasta vaihdettiin joku turvaventtiili.
Gerni kestää parhaiten, on sitäkin korjattu, mutta on sitä käytettykin.
Mystinen kesälaatumies