Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10

Viestit - masahiiri

28000 mchale fusion 06. ketjut vaihettu 10000 välein.
jd 6920 tai 6820. paalarina fusion1
eiköhän nuo molemmat asiat selviä pirauttamalla huoltomiehelle.
Hapottimen tangon sais saada samaan paikkaan kuin agronicissä eli sinne ylös telojen väliin. Muut asiat on jo mainittu.
On kyllä ollut uskomattoman hyvä hankinta, eiköhän tuolla tarvittavat 10v vielä mennä.

Saahan sen! yläpelti pois ja tanko tilalle! Kahdessa fusion 2 ollut sielä ylhäällä

mihin sitä hapotinta paalajassa tarttee? ilman säilöntäaineita paalattu monia vuosia.
Naapuri joutui ainakin mchaaleeseen korjaaman viime kaudella kesken paalauksen laajakulmanivelen ja vaihtamaan noukkimen laakerit. ;D

Molemmat viat johtuivat käyttövirheestä  :)

Sellasia ei paalarit tunne. Kaiken ne näkevät ja kokevat ja  paremmuus lasketaan siitä että mitä korjataan vähemmän.

Kuitenkin koska on tullut todistettua monen monta kertaa että jos luotettavuutta haetaan niin paras löytyy tällähetkellä tumman vihreästä yksi akselisesta mutta miten muut narinan aiheet. Onko asiakkaat varauksettoman tyytyväisiä yksakselisuuteen, koneen painoon, paalin painoon, paalimäärään, verkon paikkaan paalissa. Sitten onko jotain mitä ei kannata mennä koneella paalaamaan esim kuivaa heinää, olkea, ruokohelpeä, rehua, hevosen säilörehua, märkää rehua sekä pellon että rehun suhteen, kuuraista tai jäätynyttä rehua. Eli onko kone paras kaikille osapuolille vai ainoastaan urakoitsijalle. Miten esimerkiksi saa järjestettyä hapottimet jne.

Pitkälle sama ongelma näiden virna virityksien ja kokovilja herne soosien kanssa kuin 255 claasillakin. Tahtoo kuulema noukimelle tehdä mällin.

 Sivusta seuraten, niin mäkkärin paalikammio turkaisen ylhäällä, noukin "pystyssä." Kosteeta ja raskasta klaassi töpöstää noukkimenkaarien yläpäähän, putsailla pitää välillä.

Juuri tuo sama ongelma on myös suuressa kuninkaalisessa mchaaleessa. Paalikoko koneen hintaan minusta olematon! Naapuri jajaa n.800kg palloja kun vetää manuaalina eikä käytä automaattia.

 fusion1(29877 paalua) automaatipäällä,eikä yhtään alle 850kg palloja oo ollu. ka% näytteissä 38-50. tiukkuussäätö tapissa ja jd 6920s edessä. ainut mistä voi valittaa on juurikin tuo puhdistaminen.
viimekesänä ajettiin elholla ja mäkkärillä viereisiä karhoja, mäkkärin edessä 6920s ja elhon 6830. mäkkärillä päästiin reilu 50m pidemmälle. paalien painossa reilu 200kg ero.
mchale fusion. ainakin omien kokemuksien perusteella varmatoimisin millä olen paalannut.
aq lootalla
ei tullu valtraa tähän taloon,ei vaan istu meikäläisen käteen. tulee tuttu ja turvallinen 6820 premium deere.
ei oo.
Koneet, laitteet ja tekniikka / valtra t130
: 28.01.13 - klo:20:25
alakupään teeläisestä kyse, oisko tuollasesta yleiskoneeksi karjatilalle? mitä kannattaa tarkistaa noin 5000h ajetusta koneesta, ns heikotpaikat. valtroista ei mitään kokemusta.
Jaha, se onkin sitten tosi kova kone. Mikä tämä ec käytännössä on?

mulla on tsa 115 ec lootalla. ei se mikään ihmeellinen oo, 8 vaihetta ilman kytkintä.
mullaki ois tarkotus laitaa tuo powerbeyound tuohon 6920s jontikkaan, vaan kuullosti aika kalliilta kun huoltomieheltä kyselin. onko siitä mitään suurempaa hyötyä? paalain on fusion1.
kesällä 2011 laitettu noin 1500h ajetut nyt. mulla ei pidosta oo valittamista. toisessa koneessa firestone 9000 ja ne on luikkaammat,mutta ei huonot nekään. paineet misukassa 1.2 ja firestonessa 1.6
micheliinin xeobib ei ainakaan oo liukas, jontikassa alla 600/60 r28 ja 710/60r38. edellisen koneen olikohan xm 108 tai sinnepäin kauhea ajaa talvella.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10