juup tuo remmi lenkkuaa sivusuunnassa kampiakselin pyörältä kiristyspyörälle tultaessa, epäilen et siitäkohtaa se vika löytyy.. mut ne halus välttämättä laittaa tommosen neljännen hihnapyörän.. mikä ei ees kunnolla osu siihen remmii.. eli ku on talla pohjas ni sit se hitaasti pyörii.. saasnähä minkäaikaa menee ku se kuluttaa remmin ulkopuolelta suhaks :/
Niin juu ja toki tuo 6430 on huollon mukaan ainoa 30 sarjalaisista missä tuota ongelmaa on esiintynyt ja siihen on nyt ihan tehdastekoinen "korjaussarja" alkuun oli ollu vaa ohjeet ja huollossa olivat ite raudanpalasta sen rakennellu. Voin ottaa tos jokupäivä siitä kuvan näytille
Remmi maanantaikappale? noh viimesyksynä huollossa siihen vaihtovat uuden, eli voiko muka peräkkäin samaa koneeseen osua kahta maanantaikappaletta...
Tuo kone kyllä on ihan oikeesti maanantai päivänä kasattu
ja joo ohan siihe vaihettu jo yks kappale kattoluukkujakin, niis oli justiisa sopivasti meijän koneen kohalle osunu viallinen mis kattoikkunan liimaukse oli käsillää.. syksy ku tuli ni alko siitäki satamaa sisälle
Ja joo ku tuola puhuttii 20 ja 30 sarjalaisista ni mitä enemmän mä tol 30 sarjalaisel oon ajanu ni sitä enemmän tulee ikävä edellistä 20 sarjan konetta.. kaikki 20 sarjalaisessa käden ulottuvil olevat toiminnot (nostokorkeuden säätö, nostonopeuden säätö, eco säädöt, valot) oli nopeesti siin senku napeista käänteli.. nyt tuon kanssa on jumalaton säätäminen sieltä tietokoneesta niitä esille.. ei paljoa maantiellä ajellessa niitä ruuvailla
Edellinen jd oli kyl loistava vehe mut tähän nykyiseen oon suht pettynyt, mikäli samaa rataa mennää eteenpäi niin tuskin enää kolmatta koskaa tähän taloo tulee, varmaan parasta vaihtaa keissii mitä ollu talossa iät ja ajat
kuvia:
http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/07/08/8143010478552365444orig.jpghttp://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/07/08/8143010478552365465orig.jpghttp://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/07/08/8143010478552365480orig.jpg