Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Premium luokka  (Luettu 17748 kertaa)

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot

"Jopa Pohjanmaan ökyrikkaiden tehdasparonien hallit jäävät selvästi toiseksi."

Mitä tähän sanoo Broil€rbaron??

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Premium luokka

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875


Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D

Väkisinkin tulee mieleen, että oliskohan diesellillä kokonaiskulut jääneet pienemmiksi ? No kaikkinensa kunnioitettava saavutus niin autolta kuin kuskiltakin...  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

brotofobia

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Viimeksi muokattu: 25.11.11 - klo:15:32 kirjoittanut brotofobia

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..! 

raipe

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 345
Vs: Premium luokka


Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?

Oikeat pickupit tehdään lännessä.Niin se vaan on.Kantavuus on ihan toisesta maailmasta kuin japanilaisissa,dieselin kulutus on jenkeissä hyvin kohtuullinen.Ja tyyli ja järeys täysin omaa luokkaansa.
Lavalle kun panee kantavuuskuorman,jenkin jousitus painuu pari tuumaa ja ajomukavuus kasvaa.Hinnaltaan käytetyt jenkkipickupit ovat myös hyvin kilpailukykyisiä.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D
-83 hj60 tojotalla ajasin jos kulkis noin kovaa noilla rattailla. -87 passatin kulkee ja kulkeeki niinkö juna, vaikka vauhtia paljonko tahansa...

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D

Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D

Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.


ja vielä kamera tolppien luvatussa maassa huh..

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D

Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.


ja vielä kamera tolppien luvatussa maassa huh..

Ne pystyy kiertämään toista kaistaa pitkin...  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Premium luokka
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.

Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella  ;D

Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.
On ohjaustehostin  ;)  Ei se mitään täristänyt kun renkaat oli tasapainoitettu... Amatöörit tuollaisia airbageja ja abseja kaipaa, tosin abseja on joskus tar***** kun semmoset nykyisessä on mutta airbagia ei ikinä  ;D 

körömölli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 182
Vs: Premium luokka

fds

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Vs: Premium luokka
Silmäilin tässä aikani kuluksi tätä kirjoittelua . Tulin siihen tulokseen , jos haluaa kestävän ja toimivan koneen (oli sitten kyseessä auto , traktori yms. ) eikä tarvitse välittää siitä mikä kone naapurilla on ja mitä se sanoo siitä , että ostaa koneen joka ei olekaan myydyimpien koneiden listalla , silloin ostetaan saksalainen laatutuote !

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Premium luokka
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja????

Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.

Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).

Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia...     8)

W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??

Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.

Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja????

Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.

Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).

Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia...     8)

W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??

Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.

Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti...     8)

Juha Veijonen ei ole samaa mieltä, 1.00 kohdalla: http://www.youtube.com/watch?v=6CwffnygQ28

Jos sillä autolla jotain leikkiä tarvii, niin takaveto pesee käsijarrun 6-0, kyynärnoja on taas mukavuustekijä.