Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: agrobaatos - 23.11.11 - klo:20:13
-
Etutähden ja takalaatikkotähden väliin jää euron mentävä pohjaton musta aukko...
-
Mersu tulee saaaaaaaatanan kalliiksi pitää.
:D
-
Mersu tulee saaaaaaaatanan kalliiksi pitää.
:D
Kalliimmaksi tulee jos emäntä lähtee kun ei ole Mersua :-\
-
Mersu tulee saaaaaaaatanan kalliiksi pitää.
:D
Kalliimmaksi tulee jos emäntä lähtee kun ei ole Mersua :-\
Riippuu tarkasteltavan aikajänteen pituudesta! ;D
-
Kyllä miehellä pitää mersu olla ja mersumiehellä aina
kymppitonni takataskussa. 8)
-
Mersu tulee saaaaaaaatanan kalliiksi pitää.
:D
Kalliimmaksi tulee jos emäntä lähtee kun ei ole Mersua :-\
Mitääs se sitte maksaakaan, jos se (emäntä) lähtee sillä mersulla. :D
-
Suosiolla vaan niitä tukivarsia örumin pussissa, ennenkuin hologrammitähtipahvilaatikossa...
-
Mersu on kyllä yhtä tylsä valinta autoksi mitä Toyota Avensis.
-
Mersu on kyllä yhtä tylsä valinta autoksi mitä Toyota Avensis.
Määrittele tylsä, suorastaan törkeää että kehtaa edes verrata jotain riisikuppia johtotähteen !!
-
Mersu on kyllä yhtä tylsä valinta autoksi mitä Toyota Avensis.
Määrittele tylsä, suorastaan törkeää että kehtaa edes verrata jotain riisikuppia johtotähteen !!
normimersut on kyllä tylsiä, pitäs olla joku amg..omg.. ;D ;D
-
Mersu on kyllä yhtä tylsä valinta autoksi mitä Toyota Avensis.
Määrittele tylsä, suorastaan törkeää että kehtaa edes verrata jotain riisikuppia johtotähteen !!
Niin on!
Mä ottaisin sen Avensiksen heti, kun vanhaa Kaarina II ei enää saa. Mersua joutuisin miettimään.
:D
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
kyllähän ne lähellä ikiliikkujaa on. vanhemmat volvot juoksee kans pitkälle, vaan ovat hieman janoisempia.. :)
-
Mersu on kyllä yhtä tylsä valinta autoksi mitä Toyota Avensis.
Määrittele tylsä, suorastaan törkeää että kehtaa edes verrata jotain riisikuppia johtotähteen !!
normimersut on kyllä tylsiä, pitäs olla joku amg..omg.. ;D ;D
Ainaskin tenavatähden amg:hen vetokoukkua ei saa laittaa...tylsää...ei olis karavaanari aina tien tukko...Ajotavoille mukautuva automaattilaatikko aiheutta perhepiirissä keskustelua, pintakaasuilun jälkeen momentintilauksen toimitus viiveellistä, opetinpa yks kerta valmiiksi kultun tavoille...ja sitten mentiin...
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
9-3 diesellisaabbi, siis semmonen porrasperä. on ajo-ominaisuudet, ajovalot ja istuimet kokonaan eri sarjaa ku mersus ja ylläpitokulut ja varaosat vähintään yhtä halvat tai halvemmat ku mersus ;)
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
Matkailuauto... tai monta nais-/miesystävää eri kaupungeissa omista mieltymyksistä riippuen.
-
Etutähden ja takalaatikkotähden väliin jää euron mentävä pohjaton musta aukko...
Jaa itte ei oo kyllä tullu mieleen tuollaasta onkelmaa, vaikka joskus jotain pientä on ollu, siis pientä tähän asti, toki ei se varmaan mitää 2000 vuoden avensista voita jos rahaa alkaa johonki huoltoon mennä, mut mä oon sen ainaki ajatellu niin et vaikka se ny, siis mersu tulis vähä kalliimmaksi ylläpitää ku moni muu auto, niin ei mun talous siihen kaadu, ku mä tiän et sillä on paljon parempi ajaa ku kaikilla muilla merkeillä mitä on markkinoilla, niin ei haittaa yhtää vähä kalliimmaksi tuleva huoltaminen ;)
Mut jos ylitsepääsemättömältä alkaa tuntua niin vaihda ihmeessä toiseen mersuun, niin en usko et kahta samanlaista osuu heti kohdalle ;D
jos sanoo että mersu on parempi ajaa kuin kaikki muut autot niin puhuu kyllä aikamoista palturia.kyllähän se menettelee jos ei satu kahta seuraavista olosuhteista yhtäaikaa,tuuli,urainentie,liukkaus sade.tällähetkelläkin omistuksessa 1 kpl 09 m-b(sprinter) ja muutama muu parempi auto.on ollut useampi m-b ja aina vaihtunut pois ajettavuuden vuoksi(parempaan tottunut) ja sitten se helvetin moinen ruostuminen oikeiden mersujen valmistus loppui 124:sen jälkeen).
-
No ei kyllä paljoa ajettavuudesta puhua jos pakulla ajaa ja Vitoihin ei pidä sekaantua ne on Espanjalaisia.
-
No ei kyllä paljoa ajettavuudesta puhua jos pakulla ajaa ja Vitoihin ei pidä sekaantua ne on Espanjalaisia.
puhuttiin henkilöautoista.
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
9-3 diesellisaabbi, siis semmonen porrasperä. on ajo-ominaisuudet, ajovalot ja istuimet kokonaan eri sarjaa ku mersus ja ylläpitokulut ja varaosat vähintään yhtä halvat tai halvemmat ku mersus ;)
Jöötteporilainen jäteöljynvatkain :-[ Mää en ruottalaisiin sekaannu, vai oliko se nykyään danski ja melkein jo kiinalainenkin. ;D
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
9-3 diesellisaabbi, siis semmonen porrasperä. on ajo-ominaisuudet, ajovalot ja istuimet kokonaan eri sarjaa ku mersus ja ylläpitokulut ja varaosat vähintään yhtä halvat tai halvemmat ku mersus ;)
Jöötteporilainen jäteöljynvatkain :-[ Mää en ruottalaisiin sekaannu, vai oliko se nykyään danski ja melkein jo kiinalainenkin. ;D
tuokin voittaa tavallisen mersun ajettavuudessa.kylläkin pienenpuoleinen
-
No ei kyllä paljoa ajettavuudesta puhua jos pakulla ajaa ja Vitoihin ei pidä sekaantua ne on Espanjalaisia.
puhuttiin henkilöautoista.
Tuli luettua vähän epätarkasti ja ei tullut huomattua tuota: "on ollut useampi m-b"
Keliolosuhteilla ei vaikutusta, Mersu on myös kärkipäässä turvallisuudessa ajohallintajärjestelmineen.
-
http://www.youtube.com/watch?v=emPK2tzdxNw Kohdasta 2:30 eteenpäin... ;D
-
Nuukat nahkahousut on kasaillu miljoona mersua samoista palikoista vuosikymmenet, on iloisesti ristiin naitettu eri mallisarjoihin samat moottorit ja muutkin palikat. Ja niin niihin löytyy kaikenlaista varaosaa mistä tahansa saunan takaa...ja edullisesti. Ja on niissä onneksi hiukan malmiaki laitettu enempi kun vaikka anjovikseen. Onneks Jokanen saa ihan itte valita ottaako hirven syliinsä anjoviksessa vai mannelavetis. ;D
-
juu nää on samanlaisia mielipidekysymyksiä kuin traktoreissa mutta minun mersut 190E -90 270-340tkm, E200d -95 494-548tkm, E220cdi -01 270-320tkm, vito 109cdi -05 280-290tkm ja nykýinen E320cdi -04 216- nyt 280tkm ovat kaikki tuota espanjan häpeäpilkkua lukuunottamatta pelanneet loistavasti, remonttikulut ovat olleet todella pieniä verraten esim. yhtä aikaa olleisiin volvoihin (740 ja 850) . Mitsun L200 on myös pelannut huippuhyvin ottaen karkea käyttö huomioon.
-
Yksi paikka kertoo aika lahjomattomasti kuinka erot eri automerkkien välillä on viime vuosina kaventuneet.
Aika ankea aamuyö tulisi jos taksitolpalla jäisi odottamaan sitä mersutaksia..
-
Viime kesänä ajoin Jyväskylästä Kuopioon. Matkalla oli kaksi mersua tien reunalla "parkissa". Molemmista takapyörän tuennat olivat pettäneet.
Nauroin vedet silmissä :'(
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
Oliskohan se uusi diesel mersu . KUKA h....tin idiootti ostais käytetyn auton , jos ajaa tuon 50tkm vuodessa ? Olkoon mersu niin hyvä kun tahtoo , niin ei tulisi mieleenkää ostaa käytettyä tuollaisille kilometri määrille . Toki muitakin merkkejä on olemassa , noita kauko-idän ihmeitä löytyy ainankin pari merkkiä ( ei Toyota :'( ) , joilla ajaa samat kilometrit kun tuolla menneisyyden muistoista kumpuavalla ihme MERSUlla . 8)
Lopuksi voi vain todeta : käytetty mersu on hyvä vaihtoehto , jos haluaa maksaa muutaman tonnin ylihintaa autosta jonka takapenkille on oksennettu (vanha viisaus 1980-luvulta). ???
-
Viime kesänä ajoin Jyväskylästä Kuopioon. Matkalla oli kaksi mersua tien reunalla "parkissa". Molemmista takapyörän tuennat olivat pettäneet.
Nauroin vedet silmissä :'(
Siin olis kannattanut ajella luu pokalla hitaasti Mesen vierelle ja huikata kaverillisesti: "Kuis Mersu on muuten pelannu?" :)
-
Mitä yhteistä Naisilla ja Pyörremyrskyllä ?
Molemmat on kuumia ja kosteita tullessaan
Ja Vie autot ja Talot mennessään
>:(
-
ainakin hapitus kopioitu suoraan luonnosta...:
(http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdiahqmP5wxm1_Cuxv6g7BcEPZp8j0UsvDQ8RwNGyesgEYaUJcbw)
(http://www.mercedespedia.org/wp-content/uploads/2008/02/mercedes-cls.jpg)
tai sitten tylsästi kilpailijan kautta...:
(http://image.nettiauto.com/extra/carimg/3751401_3751500/volkswagen-passat-cc-3751417_b_1921826.jpg)
-
Jos joku olosuhteitten pakosta joutuu ajamaan paljon vuodessa esim 50 tkm ja pitkää matkaa...ja vielä niin että ite koko tän lystin maksaa eikä "työnantaja"... Niin kertokaa mulle mikä on vaihtoehto käytetylle diesel mersulle...? ;)
Oliskohan se uusi diesel mersu . KUKA h....tin idiootti ostais käytetyn auton , jos ajaa tuon 50tkm vuodessa ? Olkoon mersu niin hyvä kun tahtoo , niin ei tulisi mieleenkää ostaa käytettyä tuollaisille kilometri määrille . Toki muitakin merkkejä on olemassa , noita kauko-idän ihmeitä löytyy ainankin pari merkkiä ( ei Toyota :'( ) , joilla ajaa samat kilometrit kun tuolla menneisyyden muistoista kumpuavalla ihme MERSUlla . 8)
Lopuksi voi vain todeta : käytetty mersu on hyvä vaihtoehto , jos haluaa maksaa muutaman tonnin ylihintaa autosta jonka takapenkille on oksennettu (vanha viisaus 1980-luvulta). ???
On vähän maailma muuttunut... Tuontiauto buumin mukana käytettyjen mersujen hinnat ovat romahtaneet aikaa sitten. On paljon ihmisiä jotka joutuu ajamaan suuria ajomääriä vailla mahdollisuutta ostaa uutta autoa jonka arvo tippuu kuin kivi.
Monella maanrakkennustyömaalla näkee että työmaalla heiluu muutama sadantonnin hitatsi ja isäntä ajaa vanhalla väykylllä tömaalta toiselle helkutin moisia kilsoja vuodessa. Kyllä siinä joku idea on miksi näin tehdään ;D
-
Varsinaista premiumia on joo vaihdella milloin mitäkin puslaa tai niveltä. Kaverin E 220cdi taivalta oon täs seurannu surkuhupaisin tuntein. Taida olla vielä 200tkm lasis ja etupäähän on vaihdeltu osia enemmän kun jontikoiden portaattomia laatikoita koko suomes. Ei pysty olla huudattamatta kun mersumies on niin tyytyväinen kapineeseen.
"
- Ne huolloskin sanoi että nämä on kulutusosia
- jaa, mutta kuinkas ei meillä oo viiteen audiin vaihdettu ikinä yhtään niveltä tai puslaa
- ne on nämä mersut rakennettu sillä lailla mukavemmiksi niin ne syö sitte vähä niveliä
;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Varsinaista premiumia on joo vaihdella milloin mitäkin puslaa tai niveltä. Kaverin E 220cdi taivalta oon täs seurannu surkuhupaisin tuntein. Taida olla vielä 200tkm lasis ja etupäähän on vaihdeltu osia enemmän kun jontikoiden portaattomia laatikoita koko suomes. Ei pysty olla huudattamatta kun mersumies on niin tyytyväinen kapineeseen.
"
- Ne huolloskin sanoi että nämä on kulutusosia
- jaa, mutta kuinkas ei meillä oo viiteen audiin vaihdettu ikinä yhtään niveltä tai puslaa
- ne on nämä mersut rakennettu sillä lailla mukavemmiksi niin ne syö sitte vähä niveliä
;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jaa että audiinko muka ei saisi vähän väliä olla vaihtamassa niitä koiranluita ja raidetangonpäitä? ROTFL.
-
Varsinaista premiumia on joo vaihdella milloin mitäkin puslaa tai niveltä. Kaverin E 220cdi taivalta oon täs seurannu surkuhupaisin tuntein. Taida olla vielä 200tkm lasis ja etupäähän on vaihdeltu osia enemmän kun jontikoiden portaattomia laatikoita koko suomes. Ei pysty olla huudattamatta kun mersumies on niin tyytyväinen kapineeseen.
"
- Ne huolloskin sanoi että nämä on kulutusosia
- jaa, mutta kuinkas ei meillä oo viiteen audiin vaihdettu ikinä yhtään niveltä tai puslaa
- ne on nämä mersut rakennettu sillä lailla mukavemmiksi niin ne syö sitte vähä niveliä
;D ;D ;D ;D ;D ;D ::) ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D ;D ;D
C-sarja eli consumer-series, kuluttaja malli, kuluttaa jousia, puslia, kampiakselin stefoja ja ruoste eri puolilla autoa kuluttaa maalipintaa ja sen alta metallia. Kaikki edellä mainitut kuluttavat omistajan(haltijan) rahoja, onneksi en ole enää omistaja(hyvä haltija olis kyllä kiva olla).
Huollon kommentti: "kyllä minä vaan olen aika paljon vaihtanut noita Mersun jousia".
-
On vähän maailma muuttunut... Tuontiauto buumin mukana käytettyjen mersujen hinnat ovat romahtaneet aikaa sitten. On paljon ihmisiä jotka joutuu ajamaan suuria ajomääriä vailla mahdollisuutta ostaa uutta autoa jonka arvo tippuu kuin kivi.
Monella maanrakkennustyömaalla näkee että työmaalla heiluu muutama sadantonnin hitatsi ja isäntä ajaa vanhalla väykylllä tömaalta toiselle helkutin moisia kilsoja vuodessa. Kyllä siinä joku idea on miksi näin tehdään ;D
Oliskohan idea siinä ,että ne sadantonnin hitatsit on kuopimas liian pienellä tuntitaksalla ????? :-*
-
Hyvä että porukka ostaa ylihinnoiteltuja autoja niin yhteiskunnalle tulee rahaa. Itse en verojen takia laittaisi ikinä monta vuosipalkkaa peltiromuun jonka arvo tippuu kuin kivi. Uuden auton hinnasta puolet on veroa.
Mersukin aivan liian yliarvostettu. Samassa hintaluokassa keskinkertaiset ajo-ominaisuudet, niukimmat varusteet, hitain voimalinja ja huonoimmat istuimet. Joku Brabus/Carlsson kelpaisi kyllä jos olisi miljonääri, mutta nää tavalliset taksit ovat aivan liian tylsiä kustannuksiin nähden.
Mikä diisseli tahansa kestää tänä päivänä sen 300 tkm ja senkin saavuttaminen kestäisi 5-6 vuotta. Ei Mersu tarjoa mitään poikkeuksellista sillä matkalla. Päinvastoin, enemmän noita "tekniikan edelläkävijöitä" näkee hinausautojen laveteilla kuin tavallisia japseja. Mersun ostossa puolet pakkauksesta on teknisesti motivoitavissa, loput on vain ylpeyttä.
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä kansa tietää... ;D Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään. ;D ;D
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä kansa tietää... ;D Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään. ;D ;D
niin, jos laittaa noin 30 ke rahaa niin saa ihan kivan uuden auton jossa on hyvät ajo-ominaisuudet huonollakin tiellä sivutuulessa, hyvät istuimet ja hyvät valot, ajaa tuolla semmoset 250000-300000 tuhatta ja vaihtaa uuteen ja rahaa on palanut sen verran kun se 1. uusi mersu on maksanu ja näin taas saa ajella kohtuu mukavia kilometrejä uudella tukevalla autolla kun se mersunlohnan autuaaksitevyyttä hehkuttava alkaa niitä ruostevaurioita korjaamaan ja kipeää selkäänsä hierotuttamaan
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä
Samoista vuosimalleista esim Pösön ja VW:n imudiisselit ajetaan helposti yli puolen miljoonan. Kaupparatsun tarpeisiin Volvon vanha TDI Audin koneella oli jopa parempi vaihtoehto kuin hidas ja laiska 200D.
Nettiautossa nyt 170 autoa joissa yli 600tkm, puolet niistä MB 200D.
Vaikkakin 200D kestää kilometrejä niin paljon kauemmaksi preemiumista ei pääse. On kyllä säälittävää saapua paikalle 200D:ssä, se on oikein luuserin auto. On maksettu ylihintaa loppuunajetusta paskasta koska sehän on Mersu... :o
Tuskin nähdään 10 v päästä yhtä suurta osaa Mersua tilastoissa.
-
Viime kesänä ajoin Jyväskylästä Kuopioon. Matkalla oli kaksi mersua tien reunalla "parkissa". Molemmista takapyörän tuennat olivat pettäneet.
Nauroin vedet silmissä :'(
Siin olis kannattanut ajella luu pokalla hitaasti Mesen vierelle ja huikata kaverillisesti: "Kuis Mersu on muuten pelannu?" :)
Tai siihen sammu johtotähti ja jätkä kävelemään lähti. ;D
-
Etutähden ja takalaatikkotähden väliin jää euron mentävä pohjaton musta aukko...
Jaa itte ei oo kyllä tullu mieleen tuollaasta onkelmaa, vaikka joskus jotain pientä on ollu, siis pientä tähän asti, toki ei se varmaan mitää 2000 vuoden avensista voita jos rahaa alkaa johonki huoltoon mennä, mut mä oon sen ainaki ajatellu niin et vaikka se ny, siis mersu tulis vähä kalliimmaksi ylläpitää ku moni muu auto, niin ei mun talous siihen kaadu, ku mä tiän et sillä on paljon parempi ajaa ku kaikilla muilla merkeillä mitä on markkinoilla, niin ei haittaa yhtää vähä kalliimmaksi tuleva huoltaminen ;)
Mut jos ylitsepääsemättömältä alkaa tuntua niin vaihda ihmeessä toiseen mersuun, niin en usko et kahta samanlaista osuu heti kohdalle ;D
jos sanoo että mersu on parempi ajaa kuin kaikki muut autot niin puhuu kyllä aikamoista palturia.kyllähän se menettelee jos ei satu kahta seuraavista olosuhteista yhtäaikaa,tuuli,urainentie,liukkaus sade.tällähetkelläkin omistuksessa 1 kpl 09 m-b(sprinter) ja muutama muu parempi auto.on ollut useampi m-b ja aina vaihtunut pois ajettavuuden vuoksi(parempaan tottunut) ja sitten se helvetin moinen ruostuminen oikeiden mersujen valmistus loppui 124:sen jälkeen).
Sitä mä en käsitä et jos se niin iesuksen huono on niin miksi sitte omistat sprintterin tai edes kokeillut henkiläautomalleja useita....
sprinterille ei ole löytynyt korvaajaa ja japseihin ja volkkareihin en koske pitkällä tikullakaan.mersun henkilöautot olivat peräkkäin muutaman kuukauden kukin ja yritin isontaa ja parantaa mutta mieleistä ei löytynyt.voi kyllä vielä joskus löytyäkkin kunhan ensin lakkaa köyhtymästä.Koskaan en ole myynyt autoani halvemmalla kuin olen ostanut(20 vuoteen en ole ostanut autoa suomesta,osalla ajanut yli 4v ja kuitenkin saanut myydessä enemmän.
-
Niin mitä kukakin haluaa.Itse en tarvitse autolla brassailla,ainoastaan käytän sitä työmatkaan ja kuljetan pieniä tavaraeriä maatalouteen.Kilometrejä tulee mulla n.35t vuodessa.
Ajan siis pienellä pakettiautolla,vaimolla on pieni henkilöauto.On sitten isompikin auto mutta vain kesäisin käytössä.
Jos ajaisin taksia tai olisin konemyyjä,ottaisin MB:n.Siinä on kuitenkin paljon enemmän turvallisuutta,tyyliä,kestävyyttä ja arvokkuutta kuin useimmissa automerkeissä.Itse jos joskus olen taksia tarvinnut,ihan vit**taa kun tulee joku avensis.Saman se kyyti silläkin maksaa eikä mitään tunnetta.
Ne mantereelta tuodut MB:t ja BMW:t,joilla on siellä ajettu moottoriteitä 200lasissa muutama vuosi ja sitten myyty suomipojalle ei anna oikeaa kuvaa autoista.
Edelleenkään laatuautot eivät kestä huollon laiminlyöntiä.
-
Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km
Ei voi muuta sanoa kun, että ahkerassa käytössä ovat, itse ostin Bensa Mersun juuri käytön vähyyden vuoksi.
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
-
Joillekkin auto on pyhälehmä. Meille se on väline jolla siirrytään paikasta A paikkaan B
ei sen kummempaa. ensin määritetään tarve ja sen jälkeen katsotaan merkit ja mallit, joista valinta tehdään.
Ei siinä tämn enempään tunteita tuskaa tarvii ;)
-
tuntuu että se kuuluisa maalaisjärki on nyt kadoksissa :o auto kun auto kunhan sillä pääsee eteenpäin ;)
-
Joillekkin auto on pyhälehmä. Meille se on väline jolla siirrytään paikasta A paikkaan B
ei sen kummempaa. ensin määritetään tarve ja sen jälkeen katsotaan merkit ja mallit, joista valinta tehdään.
Ei siinä tämn enempään tunteita tuskaa tarvii ;)
Erittäin hyvin sanottu!
-
Montaa merkkiä koittanu. Nyt Volvo D5 motorilla, tykkään. Ja on hyvä penkki ja kyynärnoja ;).
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??
-
Olis viimenen puhelu pitäny jättää väliin,***** kun ei ikinä opi,jututtaa ja ennenkuin huomaatkaan,olet puhunut liikaa.On siinä ja "ystävä"... volvolla ja erityisesti 850 fiatilla ajavat ihmiset ovat jotenkin homoeroottisia.
-
Yhteen mersuun joudut ostaan kolome jotaki riisikuppia. Idän ihimeet kestää jonku 300th ajella ja paaliin. Mersulla rullaat sen miljoonan.
Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?
Jos käytetystä autosta täytyy maksaa kovempi hinta niin ite maksan sen mieluummin mersusta kuin jostain riisiratsusta tai natisevasta volkkarista.
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä kansa tietää... ;D Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään. ;D ;D
niin, jos laittaa noin 30 ke rahaa niin saa ihan kivan uuden auton jossa on hyvät ajo-ominaisuudet huonollakin tiellä sivutuulessa, hyvät istuimet ja hyvät valot, ajaa tuolla semmoset 250000-300000 tuhatta ja vaihtaa uuteen ja rahaa on palanut sen verran kun se 1. uusi mersu on maksanu ja näin taas saa ajella kohtuu mukavia kilometrejä uudella tukevalla autolla kun se mersunlohnan autuaaksitevyyttä hehkuttava alkaa niitä ruostevaurioita korjaamaan ja kipeää selkäänsä hierotuttamaan
Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)
Ja onneksi ei nuo ruosteetkaan ainakaan viä ole vaivanneet ja jos vaivaa niin soitto kaverille niin se tekee automaalarina 500 eurolla tosi paljon uutta maalipintaa, kunnon pohjien kera... eli ei maalata ruosteen päälle...
Saatko sinä palkkaa autonajosta, vai miksi pitää ajaa paljon? Ajaminen on tylsää ja pidemmän päälle raskastakin puuhaa. Antaa toisten ajaa. Kun ei ole varaa yksityiskuljettajaan, kuljen junalla tai linja-autolla, muutaman kilometrin taipaleet polkupyörällä.
-
Yhteen mersuun joudut ostaan kolome jotaki riisikuppia. Idän ihimeet kestää jonku 300th ajella ja paaliin. Mersulla rullaat sen miljoonan.
Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?
Jos käytetystä autosta täytyy maksaa kovempi hinta niin ite maksan sen mieluummin mersusta kuin jostain riisiratsusta tai natisevasta volkkarista.
no miksei joku mersu meekkin sen miljoonan, mutta minusta on sairasta aiheuttaa kanssa-autoillijoille mielipahaa ja lisääntynyt syövän riski sillä saatannallisella moottoriöljyn polttamisella >:(
ja jos ajo-ominaisuuksista puhutaan niin esimerkiksi wv bora pesee kyllä joka mersun polanteisella tiellä....
-
Ollaan myö sitten varmaan emännän kanssa sitten tosi sairasta sakkia ;D
Eilen joku uudempi c-kompressori ehätti edelle roiskuttamaan vettä kiihdytyskaistalla, niin seuraavassa liittymässä korjattiin tilanne vähän ripeämmällä liittymisellä nelikaistaiselle. Syncropassatin 200hp/350 nm voima ei synny nimittäin tyhjästä vaikka tuntia aiemmin savutusmittauksessa sai hyväksytyt paperit. Vähä tais tupsauttaa nokea takanatulevien silmille.
Ps. 390 tkm ajettu ja katsastuksesta läpi heittämällä, mitään en jaksanut tarkistella ennen katsastukseen menoa. Kilometrejä n. 45 tkm vuodessa.
Ja kesäautona minulla on diesel W124, talvella quattro Audi. Olen tuota Audia harkinnut vaihtaa kun on jo 23 vuotta vanha, mut piru kun ei ole mieleisempääkään Autoa yksinkertaisesti löytynyt näille ajoille.
Japseja kun joskus joutuu ajamaan, niin välillä pitää ihan varmistaa, että olihan se oikeasti 2000 luvun auto ? Se mahdollinen luotettavuus ei kompensoi alkuunkaan alustageometrian puutteita ja yleistä laaduttomuudentunnetta.
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä kansa tietää... ;D Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään. ;D ;D
[/quote]
Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot
-
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä kansa tietää... ;D Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään. ;D ;D
Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot
[/quote]
Hahaaaa juuri näin ;D
Ennen oli talossa pelkkiä mersuja mutta vaihtuivat volkkareihin eikä paluuta ole
Miten kukaan haluaa kiduttaa itseään ajamalla mersua? :o Laiva mitä ohjastat helvetinmoisella ruorilla saamatta kuitenkaan minkäänlaista tuntumaa tiehen.... Varsinainen lemmenlaiva ku huojuu ja vaappuu jokasuuntaan ;D ;D ;D
-
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875
Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D
-
Sitää mää ihmettelen noissa klonkswageneissa että kui ne tehdään kumilenkkimottorilla. Jakohihnoja paukkuu ja saa vaihtaa niinko Sampossa remmejä. Ja sitte ihmetellään kui venttiilit ja männät ei sopineetkaan samaan aikaan sinne palotilaan. ;D ;D
-
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875
Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D
Paljon on ajettu , eikä yhtään kilometriä työajoa . Paljonko lienee ajettu työautolla vai vähänkö ??? ?
-
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot
"Jopa Pohjanmaan ökyrikkaiden tehdasparonien hallit jäävät selvästi toiseksi."
Mitä tähän sanoo Broil€rbaron??
-
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875
Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D
Väkisinkin tulee mieleen, että oliskohan diesellillä kokonaiskulut jääneet pienemmiksi ? No kaikkinensa kunnioitettava saavutus niin autolta kuin kuskiltakin... :D
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
-
Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?
Oikeat pickupit tehdään lännessä.Niin se vaan on.Kantavuus on ihan toisesta maailmasta kuin japanilaisissa,dieselin kulutus on jenkeissä hyvin kohtuullinen.Ja tyyli ja järeys täysin omaa luokkaansa.
Lavalle kun panee kantavuuskuorman,jenkin jousitus painuu pari tuumaa ja ajomukavuus kasvaa.Hinnaltaan käytetyt jenkkipickupit ovat myös hyvin kilpailukykyisiä.
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
-83 hj60 tojotalla ajasin jos kulkis noin kovaa noilla rattailla. -87 passatin kulkee ja kulkeeki niinkö juna, vaikka vauhtia paljonko tahansa...
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.
ja vielä kamera tolppien luvatussa maassa huh..
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.
ja vielä kamera tolppien luvatussa maassa huh..
Ne pystyy kiertämään toista kaistaa pitkin... ;D
-
Juu sillä on päästelty 3300 km päivässä, vuorokauden keskinopeus ollu semmonen 140 km/h jatkuvasti .... Se on kiireistä tuo hevoskauppiaan arki.
Riisikupilla uskalla ajaa edes sataaneljääkymppiä..!
Voi voi hyvin uskalsi vm-92 1.6EFI corollallakin ajaa niin kovaa kuin se kulki tosin sen kiihdyttäminen siihen vauhtiin meni aika paljon kauemmin kuin nykyisellä espanjalaisella ;D
Itse en uskaltaisi, koko autohan tärisee ja vaappuu moisessa nopeudessa, saatika sitä sisämelua, onko tollases ohjaustehostintakaan, kyllä siinä vaan pelottais että mikä paikka laukeaa ensimmäisenä ja jotakin irtoaa toivoen abseja ja airbageja.
On ohjaustehostin ;) Ei se mitään täristänyt kun renkaat oli tasapainoitettu... Amatöörit tuollaisia airbageja ja abseja kaipaa, tosin abseja on joskus tar***** kun semmoset nykyisessä on mutta airbagia ei ikinä ;D
-
Onko tämä jokin uusi r-sarjan premium(silver) varust?
http://www.boerderij.nl/1047021/Mechanisatie/John-Deere/World-Ag-Expo-in-Californi.htm
-
Silmäilin tässä aikani kuluksi tätä kirjoittelua . Tulin siihen tulokseen , jos haluaa kestävän ja toimivan koneen (oli sitten kyseessä auto , traktori yms. ) eikä tarvitse välittää siitä mikä kone naapurilla on ja mitä se sanoo siitä , että ostaa koneen joka ei olekaan myydyimpien koneiden listalla , silloin ostetaan saksalainen laatutuote !
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??
Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.
Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti... 8)
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??
Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.
Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti... 8)
Juha Veijonen ei ole samaa mieltä, 1.00 kohdalla: http://www.youtube.com/watch?v=6CwffnygQ28
Jos sillä autolla jotain leikkiä tarvii, niin takaveto pesee käsijarrun 6-0, kyynärnoja on taas mukavuustekijä.
-
Juha Veijonen ei ole samaa mieltä, 1.00 kohdalla: http://www.youtube.com/watch?v=6CwffnygQ28
Jos sillä autolla jotain leikkiä tarvii, niin takaveto pesee käsijarrun 6-0, kyynärnoja on taas mukavuustekijä.
Heh, satuolento Jussi Vares wanhalla kansanautolla... Painavaa argumentointia, joo... ::)
Juu, "siviiliautoni" on takapyörätyöntöinen, jossa on oikea käsijarru. Eikä mittään kyynärnojia haittana.
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??
Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.
Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti... 8)
Juha Veijonen ei ole samaa mieltä, 1.00 kohdalla: http://www.youtube.com/watch?v=6CwffnygQ28
Jos sillä autolla jotain leikkiä tarvii, niin takaveto pesee käsijarrun 6-0, kyynärnoja on taas mukavuustekijä.
Mä vaan kovasti ihmettelen että mitä sillä kyynärnojalla tekee autossa. Vai onko sitä nukuttu autokoulun tunneilla? Ajettaessa pidetään pääsääntöisesti KUMMATKIN kädet ohjauspyörällä. Kovin erikoinen ajoasento tulee jos samalla nojaa kyynärpäällä käsinojaan..
-
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja?????
Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.
Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).
Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia... 8)
W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??
Jalalla käytettävä "käsijarru" ei ole käsijarru. Ehkä semmosta vois sanua pysäköintijarruksi.
Ja oikea käsijarruhan on auton hallinnan oleellinen lisälaite, jota kaiken maaliman kyynärnojat haittaapi pirusti... 8)
Juha Veijonen ei ole samaa mieltä, 1.00 kohdalla: http://www.youtube.com/watch?v=6CwffnygQ28
Jos sillä autolla jotain leikkiä tarvii, niin takaveto pesee käsijarrun 6-0, kyynärnoja on taas mukavuustekijä.
Mä vaan kovasti ihmettelen että mitä sillä kyynärnojalla tekee autossa. Vai onko sitä nukuttu autokoulun tunneilla? Ajettaessa pidetään pääsääntöisesti KUMMATKIN kädet ohjauspyörällä. Kovin erikoinen ajoasento tulee jos samalla nojaa kyynärpäällä käsinojaan..
Driftingin harrastajatkin käyttää käsijarrua että auton saa luisuun ja sitten sillä kaasupolkimella säädetään loput ;D
-
Me premiumautoilijat emme käytä käsijarrua auton ohjailuun sivuluisun saamiseksi. Ajamme sivistyneesti kyynärnojiin nojaten rennosti sormenpäillä ohjaten hienoa autoamme.
-
Me premiumautoilijat emme käytä käsijarrua auton ohjailuun sivuluisun saamiseksi. Ajamme sivistyneesti kyynärnojiin nojaten rennosti sormenpäillä ohjaten hienoa autoamme.
Juuri näin, lisäksi vielä voisi säätää soitinta oikealla kädellä kyynärnojaan nojaten, puhua puhelua bluetoothilla, poltella sikaria vasemmalla kädellä ja ohjata polvella... ;D
-
Me premiumautoilijat emme käytä käsijarrua auton ohjailuun sivuluisun saamiseksi. Ajamme sivistyneesti kyynärnojiin nojaten rennosti sormenpäillä ohjaten hienoa autoamme.
Juuri näin, lisäksi vielä voisi säätää soitinta oikealla kädellä kyynärnojaan nojaten, puhua puhelua bluetoothilla, poltella sikaria vasemmalla kädellä ja ohjata polvella... ;D
Aaa te ootte niitä Tientukkoja joita silloin tällöin näkyy liikenteessä 8)
-
Tientukkoja tai,ajamme rajoitusten mukaan ja emme provosoidu Savotoijan tapaisista koheltajista ja annamme heidän mennä menojaan. Onhan se tietysti miehekästä ohitella revittelemällä mopoluokan autojaan. :D
-
Ei ole tarvetta ollut ohitella rajoitusten mukaan ajelevia autoja, mutta alinopeutta ajavista tulee kyllä ajettua ohi, jos hyvä ohituspaikka sattuu olemaan.
Mitä on nämä mopoluokan autot? :'(
-
kaikki jossa on kokonaispaino alle 3500 ;D
-
Me premiumautoilijat emme käytä käsijarrua auton ohjailuun sivuluisun saamiseksi. Ajamme sivistyneesti kyynärnojiin nojaten rennosti sormenpäillä ohjaten hienoa autoamme.
Juuri näin, lisäksi vielä voisi säätää soitinta oikealla kädellä kyynärnojaan nojaten, puhua puhelua bluetoothilla, poltella sikaria vasemmalla kädellä ja ohjata polvella... ;D
Aaa te ootte niitä Tientukkoja joita silloin tällöin näkyy liikenteessä 8)
http://www.youtube.com/watch?v=zk83HWV9wWw
-
Me premiumautoilijat emme käytä käsijarrua auton ohjailuun sivuluisun saamiseksi. Ajamme sivistyneesti kyynärnojiin nojaten rennosti sormenpäillä ohjaten hienoa autoamme.
Onko premium-autoissa vakiovarusteena myös sammutin... ??? ::)