N103 vois olla kiinnostava sen suhteen, että miten moottorin sais optimoitua takuuajan jälkeen. Mopohan se on vakiona, mutta kun turhat saastejutut sais rampsittua pois, niin alavääntö paranis mukavasti ja muunkin tehon saanee helposti kohdilleen. Nuo pikkulohkot on vielä ureattomia koneita, joten pieni helpotus siitäkin.
Turbiinilla ja 90l hydrauliikalla pitäis olla mukava ek-kone, ja nykysin välttämättömät koppijouset ja ilmastoinnin saa. Miinuksena että kopissa ei kyl penkki pyörähdä kuten vanhemmissa, mutta jotku pikkuhommat vois siellä ehkä kärvistellä. Esiohjattu hydrauliikka lienee metsävaunuun välttämätön, koska mekaaninen pöytä melko mahdoton sijoittaa.
Kai sinne kopin alle joku kyläseppä suojalevyn taikois, mut kahtoen näillä traktoreilla on muutenkin mehtään mentävä. Ajattaa pahat paikat ajokoneella tai jollain toisella urakoitsijalla.
Bäkkäri: ja mikä sen mukavempaa kuin suunnitella käyttöä
toisten rahoille