Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yle Teema  (Luettu 8291 kertaa)

Aulis Anttila

  • Vieras
Paikallisradiot...
maassamme on loistavia paikallisradioita

Ei ole, on vain ketjutettuja ulkomaisessa omistuksessa olevia bulkkirönttöjä  :o :o :o :o

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8408
Vs: Paikallisradiot...
maassamme on loistavia paikallisradioita

Ei ole, on vain ketjutettuja ulkomaisessa omistuksessa olevia bulkkirönttöjä  :o :o :o :o
Valitettavasti noin on käynyt. Silloin paikallisradioiden alkuaikaan oli toisin.
Mystinen kesälaatumies

Aulis Anttila

  • Vieras
Vanhaan hyvään aikaan...
maassamme on loistavia paikallisradioita

Ei ole, on vain ketjutettuja ulkomaisessa omistuksessa olevia bulkkirönttöjä  :o :o :o :o
Valitettavasti noin on käynyt. Silloin paikallisradioiden alkuaikaan oli toisin.

Joo... joskus ne oli oikeesti  _paikallis_radioita... nyt jotain perkeleen "musiikki"automaatteja  >:( >:( >:( >:(

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22209
Vs: Yle Teema
eemelin kirjotus on ku vetteenputtoava lehemänpaska, uusi akrolaenen sanalasku
Tuossa einon sivulla onkin kuva einosta tulossa juuri paskalta, kuivattelee vielä housujaan.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Paikallisradiot...
maassamme on loistavia paikallisradioita

Ei ole, on vain ketjutettuja ulkomaisessa omistuksessa olevia bulkkirönttöjä  :o :o :o :o

Eikös kokkareiden linja ole ollut, että ulkomainen omistus ei sinänsä ole haitta, vai mikä on ollut perusteena kuin melkein kaikki mikä on saatu kaupaksi, on myös myyty ulkomaisille sijoittajille ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Paikallisradiot...
maassamme on loistavia paikallisradioita
Ei ole, on vain ketjutettuja ulkomaisessa omistuksessa olevia bulkkirönttöjä  :o :o :o :o
Eikös kokkareiden linja ole ollut, että ulkomainen omistus ei sinänsä ole haitta, vai mikä on ollut perusteena kuin melkein kaikki mikä on saatu kaupaksi, on myös myyty ulkomaisille sijoittajille ????

Mites toi ny tähä paikallisradiohommeliin liittyy... yksityinen omistaja myy, jos myy, ja myy kenelle haluaa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65759
Vs: Yle Teema
auts, nyt sattu>! täytyy olla aukin kanssa samaa mieltä !   huh , en ota tavaks.    tosi on nuo paikalliset on aika perseestä!  kunnellu joskus esim. etelä-savoa ja siinä on resurssien hukkaan heittoa!   rtk-s jyväskylästä on jollain lailla vielä siedettävämpi mutta kuiteski..... mutta minä enn todellakaan ymmärrä miten suomen kuulijoille tarjoama musa voi olla alle 20- sille tarjottua kun kuuntelijat on yli 60-vuotiaita!    taitais olla jungnerin klpopin aika vähän ottaa järkee käteen ( enkä tarkota sitä mikä roikkuu siellä.......)  ja ajatella ketkä oikein firmaa pitää pystyssä!   ei alle 25 vuotiaat mitään lupia maksa!    tiedän kun olen kysynyt!

Naturalis

  • Vieras
Vs: Paikallisradiot...
Mites toi ny tähä paikallisradiohommeliin liittyy... yksityinen omistaja myy, jos myy, ja myy kenelle haluaa.

Näin on! Mäkin myyn etätilan tämän vuoden aikana pois ja voi se menee sille joka eniten maksaa oli sitten vaikka venäläinen... ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kysymys...
Mites toi ny tähä paikallisradiohommeliin liittyy... yksityinen omistaja myy, jos myy, ja myy kenelle haluaa.
Näin on! Mäkin myyn etätilan tämän vuoden aikana pois ja voi se menee sille joka eniten maksaa oli sitten vaikka venäläinen... ;D

En oo neukku... mut missä se on, minkälainen... ja kokoinen... ??????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65759
Vs: Yle Teema
a' vot miäki oon kiinnostuna ,jos joku myy!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kysymys...
Mites toi ny tähä paikallisradiohommeliin liittyy... yksityinen omistaja myy, jos myy, ja myy kenelle haluaa.
Näin on! Mäkin myyn etätilan tämän vuoden aikana pois ja voi se menee sille joka eniten maksaa oli sitten vaikka venäläinen... ;D

En oo neukku... mut missä se on, minkälainen... ja kokoinen... ??????

Osta Aukki toinen tila, jostakin lohijoen varrelta, muut kalat on roskakaloja ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Lohijoki...
Mites toi ny tähä paikallisradiohommeliin liittyy... yksityinen omistaja myy, jos myy, ja myy kenelle haluaa.
Näin on! Mäkin myyn etätilan tämän vuoden aikana pois ja voi se menee sille joka eniten maksaa oli sitten vaikka venäläinen... ;D
En oo neukku... mut missä se on, minkälainen... ja kokoinen... ??????
Osta Aukki toinen tila, jostakin lohijoen varrelta, muut kalat on roskakaloja ....

Mulla on jo tutunkauppaa vakipaikka lohijoen varrella  :P :P
=
http://www.seitala.fi/

Aulis Anttila

  • Vieras
Vedätys...
a' vot miäki oon kiinnostuna ,jos joku myy!

Päätit sit vedättää hintaa  ::) ::)   :P :P   ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Vedätys...
a' vot miäki oon kiinnostuna ,jos joku myy!

Päätit sit vedättää hintaa  ::) ::)   :P :P   ;D ;D

Kiusa se on pienikin kiusa ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Juu juu...
a' vot miäki oon kiinnostuna ,jos joku myy!
Päätit sit vedättää hintaa  ::) ::)   :P :P   ;D ;D
Kiusa se on pienikin kiusa ....

 ::) ::) ::) ::)