Lainaus käyttäjältä: Köntys - 01.09.15 - klo:23:06Ihme kun ei kukaan vielä ole ehdottanut uusien ostamista! Mää ostan aina uuden traktorin kun paripyöränketjuista menee jengat
Ihme kun ei kukaan vielä ole ehdottanut uusien ostamista!
Lainaus käyttäjältä: ER - 31.08.15 - klo:13:33Morjes,pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.Kiitoksia.Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä?
Morjes,pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.Kiitoksia.
Lainaus käyttäjältä: Köntys - 01.09.15 - klo:06:43Lainaus käyttäjältä: ER - 31.08.15 - klo:13:33Morjes,pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.Kiitoksia.Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä? Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.
Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.09.15 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Köntys - 01.09.15 - klo:06:43Lainaus käyttäjältä: ER - 31.08.15 - klo:13:33Morjes,pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.Kiitoksia.Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä? Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 02.09.15 - klo:08:39Lainaus käyttäjältä: BACKSPACE - 02.09.15 - klo:07:26Lainaus käyttäjältä: Köntys - 01.09.15 - klo:06:43Lainaus käyttäjältä: ER - 31.08.15 - klo:13:33Morjes,pitäisi hommata kierteentekovälineet Raju-merkkisille levikepyörien kiinnitysketjupulteille ja muttereille. Mikähän on noiden millikoko?Tuppaavat kierteet aina vähän kärsimään kauden aikana kiinnityksessä ja poisotossa, ja mietin josko kierteentekovehkeillä saisi niitä vähän tuunattua paremmiksi, jos sattuu kolhuja tulemaan.Kiitoksia.Mikä työvaihe ne kierteet mahtaa rääsiä? Se että yksi vaihe jätetään välistä. Eli se kun se pyörä laitetaan oikealle kohdalle ennen mutterien kiristämistä mutterimopolla.Suuri tietäjä Rantala jakaa "viisaita"neuvojaan .Onko sulla parempaa tietoa?
Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.
Mielestäni ketjun aloitus oli asiallinen mutta Rantala, Nieminen group väänsi senkin .Huomaa et molemmilla ikäloput koneet eikä varaa ole uusia joten huonommuuttaan puretaan tällä palstalla .
Lainaus käyttäjältä: vms1 - 02.09.15 - klo:08:54Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.Nyt kyllä on kaukaa haettua... Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan?
Lainaus käyttäjältä: SKN - 02.09.15 - klo:08:57Lainaus käyttäjältä: vms1 - 02.09.15 - klo:08:54Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.Nyt kyllä on kaukaa haettua... Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan?Ei se nyt kovin ihmeellistä ole että levypyörät ei ole kovin tiukat ja pienikin hierova liike on aika paha juttu. Siitä kun kiristää mutterin kierroksella niin kierteet kiittää. Toisaalta hyvin monta paripyöräraktoria on uitettu hyvinkin syvällä suonsilmässä ja sen jälkeen kierteet tuskin ln kovin kliiniset. Kaiken kukkuraksi isäntätyylinen ylikiristys päälle niin ennemmin tai myöhemmin kierteet ottaa itteensä. Joskus jopa hieman ruostettakin esiintyy kun ne paripyörät unohtuu kuusen alle talveksi.
Lainaus käyttäjältä: SKN - 02.09.15 - klo:08:57Lainaus käyttäjältä: vms1 - 02.09.15 - klo:08:54Kyllä noi "kierretangot" saa siipeensä kahdesta syystä eli joskus kun ketju on vähän löysä niin kierteet hakkautuu vähän rikki mutterin takana ja sitten erilainen maa- aines mikä aina välillä pyörii vanteen päällä hakkaa kierteeseen nystyröitä. Tähän kun lisätään että mutteria pyöritellään niitä paskkoja kierteitä auki ja kiinni niin ennemmin tai myöhemmin mutteri ja kierretanko otta itteensä. Sillä holkilla ja Mutterin ja paripyörän välissä sekä kierteet peittävillä lisämuttereilla näistä ongelmista pääsisi.Nyt kyllä on kaukaa haettua... Miten ketju on niin löysällä että pääsee hakkaamaan mutterin takaa? Ja louhikossako sitä ajellaan?Skänän paripyörät on luokkaa etuparipyörä.Sellaiset pikkupyörät pysyy pienillä kettingeillä kiinni ne molemmat päivät.Vaikka kiristäis sormin mutterit