Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.  (Luettu 11518 kertaa)

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Mukava episodi. Mulla on neljän hehtaarin vuokrapelto missä kasvaa heinää. Yksi hevosenheinäntekijä niittää ja paalaa sen itselleen. Nyt tämä heinäntekijä oli antanut luvan yhdelle heppanaiselle tehdä esteratsastusradan tälle minun vuokraamalle pellolle.

Huomasin asian tänään. Samoin oli huomannut maanomistaja. Maanomistaja käy pikkusen kuumana ja näyttää siltä että siihen loppui pellonvuokraus.

Mulla ei ole osaa eikä arpaa koko episodiin mutta kärsijäksi joudun.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
 ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

+250

  • Vieras
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.

;D

Mitäs siinä hirnut??
miksi loimaalla on hiukan jännän näköisille kauroille laitettu rusetti

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.

;D

Mitäs siinä hirnut??
miksi loimaalla on hiukan jännän näköisille kauroille laitettu rusetti

Kerroppa ihmeessä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Ei ole esteradan tekijä näköjään halukas vastaamaan minulle puhelimeen. Maanomistaja oli käynyt ovella ja käskenyt purkaa radan välittömästi.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Ei ole esteradan tekijä näköjään halukas vastaamaan minulle puhelimeen. Maanomistaja oli käynyt ovella ja käskenyt purkaa radan välittömästi.

Jos oot vaikka MTK jäsen, niin kysyppä millaisen laskun voi kirjoittaa sen pellon ennallistamisestaja ja roskien korjaamisesta ym. haitoista. Siinähän on luvaton käyttöönotto ja vahingonteko kyseessä. Tossa lista ko.puljun laki-ihmisistä:
Tommi Siivonen
lakimies

- luonnonsuojelun ja maankäytön lakiasiat, metsälainsäädäntö
- maankäyttö ja rakentaminen
- omaisuudensuoja
- MTK:n metsälinjan, metsänomistajien liittojen, metsänhoitoyhdistysten ja yhteismetsien lakiasiat
- tietosuoja-asiat

020 413 2420
040 525 3133
Leena Penttinen
lakimies

- ympäristönsuojelun ja maankäytön lakiasiat
- vesihuolto ja jätelainsäädäntö
- ravinteiden kierrätys
- lunastus- ja korvausasiat
- suositussopimukset

020 413 2390
040 507 4088

Minna Ojanperä
lakimies

- ympäristönsuojelun lakiasiat
- ympäristönsuojelulain kokonaisuudistus ja ympäristöluvat
- ilmastopolitiikka
- vesiensuojelu ja pohjavesiasiat
- ympäristövastuu

020 413 2469
040 671 9536

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Viime vuonna sama heppanainen teki meidän luonnonhoitopellolle (vuokramaa) hevoslaitumen ilman minun lupaa. En sitten vienyt asiaa sen pidemmälle kun maanomistaja oli antanut luvan  :o.

Meinasin ajaa autolla pusikkoon kun huomasin että pelto oli aidattu ja siellä oli hevosia.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Viime vuonna sama heppanainen teki meidän luonnonhoitopellolle (vuokramaa) hevoslaitumen ilman minun lupaa. En sitten vienyt asiaa sen pidemmälle kun maanomistaja oli antanut luvan  :o.

Meinasin ajaa autolla pusikkoon kun huomasin että pelto oli aidattu ja siellä oli hevosia.

Tässä on nyt tehty yksi alokasmaisimmista virheistä, että on menty luottamaan hevosmiehiin. >:(

Nyt alkaakin näyttää pahasti siltä, että Sheba tarvitsee A-netin likaisten töitten osaston  apua. Vaiheessa yksi aletaan levittää huhua Sheban yhteyksistä venäläisiin nahkatakkimiehiin, niin eiköhän ala löytyä palvelualttiutta massikankorjaajilta, ja hyviä tapoja hevosämmiltä. Mikäli vaihe yksi ei toimi, siirrytään vaiheeseen kaksi...
It ain't over till the fat lady sings

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Onkohan ko. heppanaisella annettavana jotain sellaista tavaraa jota Kissinruoka ei voi antaa  ???

Käys kaivamassa pelloille vähän "lapiotestikuoppia", selvittelet vähän maan rakennetta tms.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9829
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Mukava episodi. Mulla on neljän hehtaarin vuokrapelto missä kasvaa heinää. Yksi hevosenheinäntekijä niittää ja paalaa sen itselleen. Nyt tämä heinäntekijä oli antanut luvan yhdelle heppanaiselle tehdä esteratsastusradan tälle minun vuokraamalle pellolle.

Huomasin asian tänään. Samoin oli huomannut maanomistaja. Maanomistaja käy pikkusen kuumana ja näyttää siltä että siihen loppui pellonvuokraus.

Mulla ei ole osaa eikä arpaa koko episodiin mutta kärsijäksi joudun.

Onko tää nyt sitten sitä paljon puhuttua sosialismia? Ei kait niille ole väliä kuka omistaa tai hallitsee, riittää että itte hyötyy. Appiukko joskus naureskellen muisteli  miten naapuri oli aikoinaan tullut lainaamaan isältään hevosta. Oli vielä vannonut , että sekin aika vielä tulee jotta lupaa ei tartte kysellä vaan siihen on oikeus :o No nyt se aika vissin on tullut, saa tehdä esteradan omistajaa / haltijaa kuulemmatta. Taisi "hevosmies" kertoa hieman muunneltua totuutta sille heppanartulle ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Viime vuonna sama heppanainen teki meidän luonnonhoitopellolle (vuokramaa) hevoslaitumen ilman minun lupaa. En sitten vienyt asiaa sen pidemmälle kun maanomistaja oli antanut luvan  :o.

Meinasin ajaa autolla pusikkoon kun huomasin että pelto oli aidattu ja siellä oli hevosia.


http://www.youtube.com/watch?v=-rd32OirWkwshooting a sick horse
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Viime vuonna sama heppanainen teki meidän luonnonhoitopellolle (vuokramaa) hevoslaitumen ilman minun lupaa. En sitten vienyt asiaa sen pidemmälle kun maanomistaja oli antanut luvan  :o.

Meinasin ajaa autolla pusikkoon kun huomasin että pelto oli aidattu ja siellä oli hevosia.

Tässä on nyt tehty yksi alokasmaisimmista virheistä, että on menty luottamaan hevosmiehiin. >:(

Nyt alkaakin näyttää pahasti siltä, että Sheba tarvitsee A-netin likaisten töitten osaston  apua. Vaiheessa yksi aletaan levittää huhua Sheban yhteyksistä venäläisiin nahkatakkimiehiin, niin eiköhän ala löytyä palvelualttiutta massikankorjaajilta, ja hyviä tapoja hevosämmiltä. Mikäli vaihe yksi ei toimi, siirrytään vaiheeseen kaksi...
:) Aika keltanokan touhua  ;D ;D
Yritti latsiraasu päästä helpolla ja löi vähän käsille, tämmöstä lisää hyvä hyvä.. Nää "ilmaisten" heinien tekijät sais poistua alalta kokonaan..

turkki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1183
Vs: Vuokrapelto lähtee sivullisten takia.
Ei ole esteradan tekijä näköjään halukas vastaamaan minulle puhelimeen.

Monta kertaa joku "vastaamaton" onkin vastannut jos sille soittaa jostain toisesta numerosta, mieluiten sellaisesta joka ei ole yhdistettävissä edes numerotiedustelun perusteella alkuperäiseen välteltävään soittajaan.'
"Asialliset hommat suoritetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat."