Tuossa ei kyllä ole mitään epäselvää. Hydrauliikan ulostulotkin voit ohjata toimimaan mistä tahansa hydrauliikkavivusta, tai vaikka joystickista. Tasauspyörästönlukon nappia ei esimerkiksi tarvitse kuin kahdesti, kun käyttää automaattipuolta, suurin osa noista kalvotetuista napeista on sellaisia joita painetaan kerran työn alkaessa ja toisen kerran kun vaihdetaan lokaatiota.
No mitä helvettiä ne turhaan siinä ovat. Kaikki harvoin käytetyt nappulat voisivat olla jossain muualla. Onhan se kivaa, kun kaikki on saatu känniväylän kautta hienosti toimimaan. Ja toisin sanoen hajoamaan. No joo, se on nykykoneiden ongelma.
Kaikki turha pois sieltä, mistä ohjataan jotain työkonetta. Työvaloille omat katkaisijat, koska hytissä tilaa riittää.
Mitä järkeä on käyttää känniä joka paikassa, kun tiedetään ettei se sovi kaikkialle? Se kännijännite on aivan liian pieni toimiakseen luotettavasti paskaoloissa.