Unipointin pistin tänään kiinni ja kyllä se latausjännite siitä korjaantui. Kaikki valot ja penkinlämmitin päällä kopin virtapistokkeella 13,5V, mutta akulta mitatessa 14,0V. Ilman kuormitusta 14,4V. Tuo puolisen volttia hukkuu siis johtoihin. Pitää vetää virtapistokkeelle suora piuha akulta, jos ongelmat ruiskutusurien teossa jatkuu. No, sai viime keväänäkin urat tehtyä, kun ajoi ilman valoja. Pakkas vain tulla vähä ylimääräisiäkin uria, kun iltasella kylvi
Lisäksi positiivinen yllätys oli, että nyt lähtee lataamaan heti kun käynnistyy, eikä tarvi herätellä niinkuin Iskraa.
Kierroslukumittari vain alkasi näyttämään jo tyhjäkäynnillä 150 rpm liian vähän, joten siimapyörä taisi sittenkin olla hiukan isompi kun vanhassa. Pitää vissiin se vielä vaihtaa vanhasta, jos jaksaa.