Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mites tuosta vempeleestä tarkastetaan / vaihdetaan teräpalkin öljyt? Paljon öljyö?? Ja onkos siinä kulmavaihteessa omat öljynsä???
Mites terälappujen vaihto? Onkos sillä haarukkapäisellä seisontatuella joku osuus tässä?
Ja jos jollain sattuis olemaan käyttöohjekirja jossain muodossa niin olisin kovin kiinnostunut...
Onkos kellään tommosta levenevää alurauraa käytössä? Vastaako hyöty lisähintaa?
Jollain varmaan on letkut kohlimien sisällä. Onkos esim. 1/4" hydrauliletku sopivaa vai pitääkö olla löysempää?
Minkäskokoinen reikä on otsikossa mainitun laitteen terälapussa?
Mikähän olis semmonen järkevä yläraja tuolle? Haitekki nostaa pitemmässä siirtoajossa yli 90... 😮
Tänään 31.12.2019 Oksa on ohittanut SKN:n Agronetiin lähetettyjen viestien määrässä. Onnittelut!
Onko kellään muulla tullut autokaupassa vastaan tilannetta, että on ollut ihan välttämätöntä ostaa auto jonkun järkevästi ajatellen ei niin kauhean tärkeän asian takia?
Mulle tuli vaan jotenkin viikko sitten sellainen viba, että tää oli ihan pakko saada.
http://aijaa.com/IRFKuT
Pari kysymystä:
-isommassa maailmassa näkyy koneissa tuo lakokelan toiminta olevan erilainen kuin kotoSuomessa; piikkilavat kiertää ympäri kelan kun täällä ne pysyy koko ajan samassa asennossa pystysuunnassa. Joku maailmanmatkaaja vois avata vähän näiden eroa käytännössä, jos semmoista on.
-miksi pellolla ajaessa pitää olla majakat päällä koko ajan? Vai onko se vaan videolla rouheemman näköistä..?
Onkos tätä kenelläkään? Miltä vaikuttaa?
Tarvis 475 Natikan ohjaukseen 2 kpl tuumaisia messinkiheloja (1 5/8 * 1 1/2 * 5/8). Saako mistään vai tarviiko tehdä itse..?