laassien rempat onin sitten oikein teollista hommaa. luullakseni jokainen kone pitää laittaa oikein pajalle jossa tunteja kertyy ennen kuin kuintoon oikein saa. nyt on mulle tarjottu kunnostettua 46sta jossa silppuri ja alle kympin lupas. mitähän tekis?
Mitä tuollaisessa kunnostuksessa tuon ikäiselle todella tehdään? Katsotaan että kaikki toimii ? Mä olen hyvin tyytyväinen kun vakuutusyhtiö halus aikanaan mun 46:n vaikka se oli mun mielestä todella hyvä, siisti, varmatoiminen, nätti kattella, vähän paalattu jne. Tosin olihan se saanut "kolhuja", kun itteleen halusivat. Meinasin jopa ostaa takaisin ja olisin sen rempannut kuntoon, mutta onneksi hinta pompsahti kipurajan yli
Muutama satanen vakuutuskorvauksen päälle ja sain paljon (15000 silloin) paalatun Welgerin 235 Suomen. Onhan paalaaja 46RC:n jälkeen , vaikka noukinkin on halpis malli. Remontit helppoja , kun ei niitä oo
Ei vaiskaan ... onhan tuohonkin heti mulle tultua pari laakeria vaihdettu toisen vaihdoin itte ja toisen siellä K-huollos, missä meinattiin että olipas helppo homma
Niin ja tuon Welgerin hinta ketjunvaihtoineen ja laakeri remppoineen ei taida vieläkään nousta siihen kymppiin - verolla.