Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Premium luokka  (Luettu 17719 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Joillekkin auto on pyhälehmä. Meille se on väline jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

ei sen kummempaa. ensin määritetään tarve ja sen jälkeen katsotaan merkit ja mallit, joista valinta tehdään.
Ei siinä tämn  enempään tunteita tuskaa tarvii ;)

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Premium luokka
tuntuu että se kuuluisa maalaisjärki on  nyt kadoksissa  :o auto kun auto kunhan sillä pääsee eteenpäin ;)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5900
Vs: Premium luokka
Joillekkin auto on pyhälehmä. Meille se on väline jolla siirrytään paikasta A paikkaan B

ei sen kummempaa. ensin määritetään tarve ja sen jälkeen katsotaan merkit ja mallit, joista valinta tehdään.
Ei siinä tämn  enempään tunteita tuskaa tarvii ;)
Erittäin hyvin sanottu!

maximus

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 92
  • Krapulus panetus maximus
Vs: Premium luokka
Montaa merkkiä koittanu. Nyt Volvo D5 motorilla, tykkään. Ja on hyvä penkki ja kyynärnoja ;).

3070 E

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Eli missä japsi autossa on esimerkiksi kyynärnoja????

Josaki Crown-mallissa ainaki tais olla.

Mersuisa on muuten semmonen nolompi homma, ettei niisä ole palautuvaa ohjausta.
Eikä käsijarrua. (Paitsi W201).

Ja käsijarrulliseen autoonhan ei oteta/tarvita kyynärnojia...     8)

W202 on ihan toimiva jalalla käytettävä käsijarru ja jääpihän siihen keskelle seillainen sopiva lokero pikkutavaroita varten. Mikäs tossa viimeisessä kommentissa oli järkenä??

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Premium luokka
Olis viimenen puhelu pitäny jättää väliin,***** kun ei ikinä opi,jututtaa ja ennenkuin huomaatkaan,olet puhunut liikaa.On siinä ja "ystävä"... volvolla ja erityisesti 850 fiatilla ajavat ihmiset ovat jotenkin homoeroottisia.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Premium luokka
Yhteen mersuun joudut ostaan kolome jotaki riisikuppia. Idän ihimeet kestää jonku 300th ajella ja paaliin. Mersulla rullaat sen miljoonan.

Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?

Jos käytetystä autosta täytyy maksaa kovempi hinta niin ite maksan sen mieluummin mersusta kuin jostain riisiratsusta tai natisevasta volkkarista.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä  kansa tietää...  ;D  Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään.  ;D ;D
niin, jos laittaa noin 30 ke rahaa niin saa ihan kivan uuden auton jossa on  hyvät ajo-ominaisuudet huonollakin tiellä sivutuulessa, hyvät istuimet ja hyvät valot, ajaa tuolla semmoset 250000-300000 tuhatta ja vaihtaa uuteen ja rahaa on palanut sen verran kun se 1. uusi mersu on maksanu ja näin taas saa ajella kohtuu mukavia kilometrejä uudella tukevalla autolla kun se mersunlohnan autuaaksitevyyttä hehkuttava alkaa niitä ruostevaurioita korjaamaan ja kipeää selkäänsä hierotuttamaan


Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)

Ja onneksi ei nuo ruosteetkaan ainakaan viä ole vaivanneet ja jos vaivaa niin soitto kaverille niin se tekee automaalarina 500 eurolla tosi paljon uutta maalipintaa, kunnon pohjien kera... eli ei maalata ruosteen päälle...

Saatko sinä palkkaa autonajosta, vai miksi pitää ajaa paljon? Ajaminen on tylsää ja pidemmän päälle raskastakin puuhaa. Antaa toisten ajaa. Kun ei ole varaa yksityiskuljettajaan, kuljen junalla tai linja-autolla, muutaman kilometrin taipaleet polkupyörällä.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26176
  • vastustan
Vs: Premium luokka
Yhteen mersuun joudut ostaan kolome jotaki riisikuppia. Idän ihimeet kestää jonku 300th ajella ja paaliin. Mersulla rullaat sen miljoonan.

Ja siitä hinnottelun johdonmukasuudesta en menis niin mouhoamaan japsien puolesta, joistaki yhtä lailla vanahoista ja oikiasti jo ajat sitte loppuunajetuista tojotista pyydetään suhteessa paljon silmittömämpiä hintoja esim. 89 hilux 5900 eur?

Jos käytetystä autosta täytyy maksaa kovempi hinta niin ite maksan sen mieluummin mersusta kuin jostain riisiratsusta tai natisevasta volkkarista.
no miksei joku mersu meekkin sen miljoonan, mutta minusta on sairasta aiheuttaa kanssa-autoillijoille mielipahaa ja lisääntynyt syövän riski sillä saatannallisella moottoriöljyn polttamisella >:(
ja jos ajo-ominaisuuksista puhutaan niin esimerkiksi wv bora pesee kyllä joka mersun polanteisella tiellä....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Premium luokka
Ollaan myö sitten varmaan emännän kanssa sitten tosi sairasta sakkia  ;D
Eilen joku uudempi c-kompressori ehätti edelle roiskuttamaan vettä kiihdytyskaistalla, niin seuraavassa liittymässä korjattiin tilanne vähän ripeämmällä liittymisellä nelikaistaiselle. Syncropassatin 200hp/350 nm voima ei synny nimittäin tyhjästä vaikka tuntia aiemmin savutusmittauksessa sai hyväksytyt paperit. Vähä tais tupsauttaa nokea takanatulevien silmille.

Ps. 390 tkm ajettu ja katsastuksesta läpi heittämällä, mitään en jaksanut tarkistella ennen katsastukseen menoa. Kilometrejä n. 45 tkm vuodessa.

Ja kesäautona minulla on diesel W124, talvella quattro Audi. Olen tuota Audia harkinnut vaihtaa kun on jo 23 vuotta vanha, mut piru kun ei ole mieleisempääkään Autoa yksinkertaisesti löytynyt näille ajoille.

Japseja kun joskus joutuu ajamaan, niin välillä pitää ihan varmistaa, että olihan se oikeasti 2000 luvun auto ? Se mahdollinen luotettavuus ei kompensoi alkuunkaan alustageometrian puutteita ja yleistä laaduttomuudentunnetta.

Viimeksi muokattu: 25.11.11 - klo:07:53 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day
Vs: Premium luokka
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä  kansa tietää...  ;D  Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään.  ;D ;D
[/quote]


Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Premium luokka
Ajetaanko jollain muulla henkilöautolla JÄRJESTELMÄLLISESTI semmosia kilometrejä kuin MB:llä? Kyllä  kansa tietää...  ;D  Ainakun 500 tkm ajettu Mersu tulee vaihtoon asiansa osaavalle jobbarille, niin siittä vedetään 200 tkm pois ja matka jatkuu...ja niin on tehty aina ja tullaan tekemään.  ;D ;D


Meillä on ollu ainakin tapana et mersuilla ajetaan se 600000km mittariin ja vaihtoon ;D Mersu on vasta hätinä sisään ajettu 300000km kohdalla ainakin mun kokemusten perusteella... nyt autot on 2005 vm c-sarja 350000 ajettu, ostettaessa 180000km ja e-malli 2003 vm ja nyt mittarissa 400000km ja ostettaessa 220000km ;D Hyvin on pelannu, kumpaankin eteen alatukivarret uusittu ja taakse narskut... muuta huoltoa ei alusta ole tarvinnut ;)

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/nain-syntyvat-suomiautot
[/quote]

Hahaaaa juuri näin  ;D

Ennen oli talossa pelkkiä mersuja mutta vaihtuivat volkkareihin eikä paluuta ole
Miten kukaan haluaa kiduttaa itseään ajamalla mersua?  :o Laiva mitä ohjastat helvetinmoisella ruorilla saamatta kuitenkaan minkäänlaista tuntumaa tiehen.... Varsinainen lemmenlaiva ku huojuu ja vaappuu jokasuuntaan  ;D  ;D  ;D

meikäläinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Premium luokka

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875


Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D

brotofobia

  • Vieras
Vs: Premium luokka
Sitää mää ihmettelen noissa klonkswageneissa että kui ne tehdään kumilenkkimottorilla. Jakohihnoja paukkuu ja saa vaihtaa niinko Sampossa remmejä. Ja sitte ihmetellään kui venttiilit ja männät ei sopineetkaan samaan aikaan sinne palotilaan.  ;D  ;D

fds

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 122
Vs: Premium luokka

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4423875


Ei tule luja maine turhasta: Vanessakin kirnunnut mersullaan viidessä vuodessa melkein 6 milj.kilometriä.... ;D ;D ;D

Paljon on ajettu , eikä yhtään kilometriä työajoa . Paljonko lienee ajettu työautolla vai vähänkö ??? ?