Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra c150  (Luettu 24236 kertaa)

jep jep

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 218
Valtra c150
Minkälaisia kokemuksia c valtrasta?
Henri

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Valtra c150
Tekniikka perus luotettava hitech, 90l pumppu optiona, mut sen ohjaamon koko jakaa mielipiteet.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Valtra c150
3400 tuntia c130 ja ei moitteita .Ohjaamo riittää minulle 180/100  ihan hyvin kun ei ota akkaa völjyyn. :D

Kohta-Sippoolan Kaappoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 623
Vs: Valtra c150
Pikkupyörittelyyn, etukuormainkoneeksi ja esim. kylvötraktoriksi näppärä ja hyvän teho-paino -suhteen omaava, mutta tieajossa kamala ja raskaammissa hommissa paino loppuu kesken.

Ohjaamoon oon sopinu ja hallintalaitteetkin on kohdillaan, mutta sähkölohkot ovat aika tunnottomia ja esim. Massikan joystick on paljon parempi kuin Valtran.
"Tämä sääntö pätee aina: kaikissa mielipideasioissa vastustajamme ovat järjettömiä." -Mark Twain-

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Valtra c150
Pikkupyörittelyyn, etukuormainkoneeksi ja esim. kylvötraktoriksi näppärä ja hyvän teho-paino -suhteen omaava, mutta tieajossa kamala ja raskaammissa hommissa paino loppuu kesken.

Ohjaamoon oon sopinu ja hallintalaitteetkin on kohdillaan, mutta sähkölohkot ovat aika tunnottomia ja esim. Massikan joystick on paljon parempi kuin Valtran.
Kaappo se pitää C150:stä pikkupyörittelyssä ja itkee brotkon hintaa ...................  ;D ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Kohta-Sippoolan Kaappoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 623
Vs: Valtra c150
Pikkupyörittelyyn, etukuormainkoneeksi ja esim. kylvötraktoriksi näppärä ja hyvän teho-paino -suhteen omaava, mutta tieajossa kamala ja raskaammissa hommissa paino loppuu kesken.

Ohjaamoon oon sopinu ja hallintalaitteetkin on kohdillaan, mutta sähkölohkot ovat aika tunnottomia ja esim. Massikan joystick on paljon parempi kuin Valtran.
Kaappo se pitää C150:stä pikkupyörittelyssä ja itkee brotkon hintaa ...................  ;D ;D

Se on C130 ja se on vuokrakone, jota lainaan kiireaikoina mm. kylvinkoneen eteen!

Ittellä omistukses kaks Verkua, joiden keski-ikä 18v ja tunteja keskimäärin n.7000h.  8)

Ja siitä broiskun hinnasta. Missäs välis mä siitä itkin? Kehotin vaan kattomaan sitä JoHaRan lisäämän kuvan käppyrää.  :P

Oliko sulla taas huono päivä? Krapula? Et oo saanu? :P

Viimeksi muokattu: 29.08.12 - klo:23:02 kirjoittanut Kohta-Sippoolan Kaappoo

"Tämä sääntö pätee aina: kaikissa mielipideasioissa vastustajamme ovat järjettömiä." -Mark Twain-

+250

  • Vieras
Vs: Valtra c150
Pikkupyörittelyyn, etukuormainkoneeksi ja esim. kylvötraktoriksi näppärä ja hyvän teho-paino -suhteen omaava, mutta tieajossa kamala ja raskaammissa hommissa paino loppuu kesken.

Ohjaamoon oon sopinu ja hallintalaitteetkin on kohdillaan, mutta sähkölohkot ovat aika tunnottomia ja esim. Massikan joystick on paljon parempi kuin Valtran.
Kaappo se pitää C150:stä pikkupyörittelyssä ja itkee brotkon hintaa ...................  ;D ;D

Se on C130 ja se on vuokrakone, jota lainaan kiireaikoina mm. kylvinkoneen eteen!

Ittellä omistukses kaks Verkua, joiden keski-ikä 18v ja tunteja keskimäärin n.7000h.  8)

Ja siitä broiskun hinnasta. Missäs välis mä siitä itkin? Kehotin vaan kattomaan sitä JoHaRan lisäämän kuvan käppyrää.  :P

Oliko sulla taas huono päivä? Krapula? Et oo saanu? :P
Ketämies on niitä jonka mielestä senkin tarttis saada karkkia jos naapurin poikaki sai.Ja jos se saa karkkia,niin naapurinpojan karkki varmasti maistuu paremmalta ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Valtra c150
Moommalaaaaaaasten yhteisliittymä koittaa tykittää skännää.  ;D Nauttikaa te kesän kosteudesta nii minä nautin kuivasta ja aurinkoisesta syksystä KETÄ-kolleegoiden kanssa. Satoa tulee vaikka kuinka ja paljon ja syysviljojen kylvöt on parhaassa vauhdissa. Ei sade haittaa eikä laatuongelmat..... 8)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

erik

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1855
Vs: Valtra c150
skännällä on kyllä joku ylitsepääsemätön ongelma pohjanmaalaisten kanssa  ;D

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Valtra c150
skännällä on kyllä joku ylitsepääsemätön ongelma pohjanmaalaisten kanssa  ;D

ainoa?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Valtra c150
skännällä on kyllä joku ylitsepääsemätön ongelma pohjanmaalaisten kanssa  ;D

No kun ei uskalla Lapualle mennä baariin huutamaan että "PAINI ON HOMOJEN HOMMAA!"
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Valtra c150
Skn pelkää pohjalaisia se siinä on takana. ;D
Tunnen monta pohjalaista ja ovat ihmisiä siinä kuin muutkin .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Valtra c150
skännällä on kyllä joku ylitsepääsemätön ongelma pohjanmaalaisten kanssa  ;D

No kun ei uskalla Lapualle mennä baariin huutamaan että "PAINI ON HOMOJEN HOMMAA!"

On vai  :o :o :o

Olen luullut, että se on raavaiden uroiden mittelyurheilua  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra c150
skännällä on kyllä joku ylitsepääsemätön ongelma pohjanmaalaisten kanssa  ;D

No kun ei uskalla Lapualle mennä baariin huutamaan että "PAINI ON HOMOJEN HOMMAA!"

On vai  :o :o :o

Olen luullut, että se on raavaiden uroiden mittelyurheilua  ;D
Trikoissa toisiaan halaillen  :P

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Valtra c150
Skn pelkää pohjalaisia se siinä on takana. ;D
Tunnen monta pohjalaista ja ovat ihmisiä siinä kuin muutkin .
Jos en pelännyt ni nyt pelkään. Moommalaaaset tuloo.............. ;D ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159