Pauke väheni hitsailun myötä vaan ei loppunut. Lisää hitsailua takakulmiin, ilmeisesti jälkikäteen valmistajan puolesta laitetut "vahvikkeet" olivat myös täynnä halkeamia ja repeämiä. Joutui kyllä silmiä hieraisemaan kerran ja parikin kun runkorakennetta tarkemmin tutkin! Aivan käsittämätöntä että on pitänyt materiaalivahvuuksissa mennä noin olemattomaan, hyttiä kannattalevat osat 2mm peltiä! Ja kuten sanottu haljenneen 2mm päälle on laitettu vahvikkeeksi toinen 2mm pelti joka myös on rikki!!! Aiemmissa viesteissä mainittu hyttiä kannattava L-mallinen rauta on tukikumiin vastaavasta alareunasta hyvinkin vahvaa levyä, mutta pystyosa taas pokattu 2mm pellistä. Ilmeisesti näiden hitsausliitos on antanut periksi niin, että vahva pohjarauta ja kumityynyt ovat kallellaan. Voipi olla että Vakolan hyttitesteissä ei menestystä enää irtoaisi. Hytin etuosassa myös vastaava heikko paikka, lattiatasossa noin 20cm hytin reunasta keskelle löytyy halkeamaa... Vissiin käytettävä koko kajuutta irallaan ja tehtävä kannakkeisiin uudet vahvikkeet.
Jarrut tarttuvat monesti vasta siinä vaiheessa kun on saanut täyden vauhdin tiellä päälle, pihassa pyörittelyssä ei huomaa mitään. Ensiapuna käänsin jarrun säätöruuveja auki vajaan kierroksen, pitoa riittää ja tarttuminen lähes poistunut. Tutkikoon huoltomies tarkemmin.
Uusi "ominaisuus" on hydrauliikan hiipuminen. Eli kylmillä öljyillä kaikki pelaa normaalisti, mutta öljyn lämmettyä 40-50 asteiseksi alkavat kaikki lohkot etukuormaajaa myöten takkuilla ja toimia todella hitaasti. Työliikkeen puolella tuntuu ahdistavan, vapaa lasku toimii normaalisti. Välillä vaiva menee itsekseen ohi ja hetken kaikki toimii. Huoltoon on aika varattu maanataille, mutta pitäs viikonloppu pärjätä koneen kanssa. Oisko arvauksia mistä tutkia?