Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe peuranpoika sairastaa vol. XII  (Luettu 12970 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
ja taas... On autopowr rikki, kehittää jostain syystä jarruille taas painetta enemmän kuin 30bar eli jarrut laahaa -> kuumensi peräöljyn kiehumispisteeseen. Lisäksi viikonloppuna lanatessa herkesi 3-lohko toimimasta, no ei mitään letkut neloseen se toimi sen illan mutta eilen sekin oli mykkä -> polttaa sulaketta selittämättä, askelmoottori???¨
Mitä hittoa tuon romun kanssa tekee? Vaihtaisiko paremman vai toivooko vaan että ongelmat jossain vaiheessa loppuu...

 Laatua...vai oliko se sittenkin "laatua" toiminnassa...vipulohkoinen vuotaa öljyä vaijerin sisään, toimiva hoito on reikä vaijerin kylkeen....väärän kokoisia o-renkaita laitelleet lohkoihin tehtaalla ja sitten vielä oikeen kokoiseen varaosapussiin niitä käymättömän kokoisia renkaita, kukaan niitä tiiä mitä missäkin...

antti-x

  • Vieras
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
Meillä on ollut jonnuja ainakin viimeiset 15 vuotta kahta kerralla, vajaa 1000 tuntia vuodessa per traktori, eikä isompia perushuoltojen ulkopuolisia remontteja (kokonaiskustannus ainakaan yli tonnin tai traktori ainakaan viikkoa pois vahvuudesta) sinä aikana. Yksi 20-sarjalainen autoquad (6420 premium) vaihtui aika nopeasti mutta sekään ei ehtinyt tehdä lakkoa, kunhan oli muuten vaan turha vehje. Toisaalta 6210 SE oli halpa ja soiva peli. Kaikkea pientä toki löytyy, toisessa AP:ssa on nytkin koukun lukituksessa jotain häikkää ja etuvoimanoton katkaisija rikki.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
No onkos timppa sulta lähtenyt jo perkinssin kyljestä syöttöpumppu menemään    Ja toimiiko ilmastointi miten? No entä jousitukset    Tuossa ne viat jotka ehdin 30h sisällä kokemaan kun dyna-vt massikalla lietettä levitin...


***Ei mun traktorissa mitään tuollaista. Tod näk zetkan kokema yksilö on jonkun täppärin käsistä päässyt huoltamaton ja runkattu yksilö.

No onneksi sain traktorin sentään siihen pytyn eteen niin ei mennyt hermot enää kertaakaan 

***Tässä ketjussa jutellaan nyt jonnun portaattoman ongelmista. Turha yrittää väistää aihetta.  ;D
No mitäs sä sitten massikkaasi kehut joka paikassa vaikka se on ihan samanlainen paska kuin kaikki muutkin  :D 

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
No onkos timppa sulta lähtenyt jo perkinssin kyljestä syöttöpumppu menemään    Ja toimiiko ilmastointi miten? No entä jousitukset    Tuossa ne viat jotka ehdin 30h sisällä kokemaan kun dyna-vt massikalla lietettä levitin...


***Ei mun traktorissa mitään tuollaista. Tod näk zetkan kokema yksilö on jonkun täppärin käsistä päässyt huoltamaton ja runkattu yksilö.

No onneksi sain traktorin sentään siihen pytyn eteen niin ei mennyt hermot enää kertaakaan 

***Tässä ketjussa jutellaan nyt jonnun portaattoman ongelmista. Turha yrittää väistää aihetta.  ;D
No mitäs sä sitten massikkaasi kehut joka paikassa vaikka se on ihan samanlainen paska kuin kaikki muutkin  :D 


Ei ole paska. DynaVt on maailman paras traktori. Piste.
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
No onkos timppa sulta lähtenyt jo perkinssin kyljestä syöttöpumppu menemään    Ja toimiiko ilmastointi miten? No entä jousitukset    Tuossa ne viat jotka ehdin 30h sisällä kokemaan kun dyna-vt massikalla lietettä levitin...


***Ei mun traktorissa mitään tuollaista. Tod näk zetkan kokema yksilö on jonkun täppärin käsistä päässyt huoltamaton ja runkattu yksilö.

No onneksi sain traktorin sentään siihen pytyn eteen niin ei mennyt hermot enää kertaakaan 

***Tässä ketjussa jutellaan nyt jonnun portaattoman ongelmista. Turha yrittää väistää aihetta.  ;D
No mitäs sä sitten massikkaasi kehut joka paikassa vaikka se on ihan samanlainen paska kuin kaikki muutkin  :D 


Ei ole paska. DynaVt on maailman paras traktori. Piste.
No kun sä sen noin muotoilet niin se on paskin traktori. Piste.  ;D Toivottavasti en joudu enää ikinä ajamaan  ;)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
No kun sä sen noin muotoilet niin se on paskin traktori. Piste.   Toivottavasti en joudu enää ikinä ajamaan 

**Ei sinua päästetä ajamaan. Olet niin vahinkoaltis ja perkeleen kroho. Kaikki hajoo mihin zetka koskee.  Oikea Midaksen kosketus käänteisesti.

Teet kullastakin romua.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
No kun sä sen noin muotoilet niin se on paskin traktori. Piste.   Toivottavasti en joudu enää ikinä ajamaan  

**Ei sinua päästetä ajamaan. Olet niin vahinkoaltis ja perkeleen kroho. Kaikki hajoo mihin zetka koskee.  Oikea Midaksen kosketus käänteisesti.

Teet kullastakin romua.

 ;D
Ei oo muut koneet juuri hajonneet mutta massikka ei näköjään töitä kestä  :P   Jonnikat ja deutsit on mun rääkkiä kestäneet paljon paremmin niin ja jopa valmetit eli ne on ilmiselvästi parempia   ;)  Massikoilla ei siis voi ajaa kuin isäntä itse kauniina päivänä mutta varovasti....

Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo:21:58 kirjoittanut zetor8045

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
"Massikoilla ei siis voi ajaa kuin isäntä itse kauniina päivänä mutta varovasti.... "


Ihan kuin minä meillä!   Liikutuin.  :D
Kui mää ain olen paras?

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
Pitää vissiin käydä lottoamassa, kun käynyt niin satumainen tuuri. Autopower pelaa kuin ajatus ja keppilootaista on saanut sepittää. Toki ensimmäisessä vasta 1800 h ja jälkimmäisessä 4400 h.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
ja taas... On autopowr rikki, kehittää jostain syystä jarruille taas painetta enemmän kuin 30bar eli jarrut laahaa -> kuumensi peräöljyn kiehumispisteeseen. Lisäksi viikonloppuna lanatessa herkesi 3-lohko toimimasta, no ei mitään letkut neloseen se toimi sen illan mutta eilen sekin oli mykkä -> polttaa sulaketta selittämättä, askelmoottori???¨
Mitä hittoa tuon romun kanssa tekee? Vaihtaisiko paremman vai toivooko vaan että ongelmat jossain vaiheessa loppuu...

Kyllä mä sanoosin että vaihda iliman muuta heti pois ku saat nuo viat edes joinki pois... Itse suosin kyllä sellaasta asiaa et mahdollisimman paljon on saman merkkistä konetta pihas, on paljo mukavee teherä huolto hommia ku se et vaikka taloos on 5 eri traktoria ja kaikki eri merkkiä... sitä en ymmärrä! Mut eikös sulla jontikkaa ole pääasias mut portaaton ei ny oikeen käy siltä puolen eli merkin vaihto ja mieluiten hommaat sen sakemannien maalla valmistetun traktorin tämän jontikan tilalle 8)

realisti

  • Vieras
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
ja taas... On autopowr rikki, kehittää jostain syystä jarruille taas painetta enemmän kuin 30bar eli jarrut laahaa -> kuumensi peräöljyn kiehumispisteeseen. Lisäksi viikonloppuna lanatessa herkesi 3-lohko toimimasta, no ei mitään letkut neloseen se toimi sen illan mutta eilen sekin oli mykkä -> polttaa sulaketta selittämättä, askelmoottori???¨
Mitä hittoa tuon romun kanssa tekee? Vaihtaisiko paremman vai toivooko vaan että ongelmat jossain vaiheessa loppuu...

Kyllä mä sanoosin että vaihda iliman muuta heti pois ku saat nuo viat edes joinki pois... Itse suosin kyllä sellaasta asiaa et mahdollisimman paljon on saman merkkistä konetta pihas, on paljo mukavee teherä huolto hommia ku se et vaikka taloos on 5 eri traktoria ja kaikki eri merkkiä... sitä en ymmärrä! Mut eikös sulla jontikkaa ole pääasias mut portaaton ei ny oikeen käy siltä puolen eli merkin vaihto ja mieluiten hommaat sen sakemannien maalla valmistetun traktorin tämän jontikan tilalle 8)

kyllä pientä deere uskollisuutta on talossa, nytkin toisena on 6900 vm.97 ja pelaa kuin ajatus vaikka on kovissa hommissa. taitaa 6 jonnua olla yhteensä talossa ollut, tuo ap on ainoa riesa paitsi ei siinäkään laatikossa ole meillä mitään ollut.
Dyna-vt:stä ollut tähän saakka vain positiivista kerrottavaa.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: peuranpoika sairastaa vol. XII
ja taas... On autopowr rikki, kehittää jostain syystä jarruille taas painetta enemmän kuin 30bar eli jarrut laahaa -> kuumensi peräöljyn kiehumispisteeseen. Lisäksi viikonloppuna lanatessa herkesi 3-lohko toimimasta, no ei mitään letkut neloseen se toimi sen illan mutta eilen sekin oli mykkä -> polttaa sulaketta selittämättä, askelmoottori???¨
Mitä hittoa tuon romun kanssa tekee? Vaihtaisiko paremman vai toivooko vaan että ongelmat jossain vaiheessa loppuu...

Kyllä mä sanoosin että vaihda iliman muuta heti pois ku saat nuo viat edes joinki pois... Itse suosin kyllä sellaasta asiaa et mahdollisimman paljon on saman merkkistä konetta pihas, on paljo mukavee teherä huolto hommia ku se et vaikka taloos on 5 eri traktoria ja kaikki eri merkkiä... sitä en ymmärrä! Mut eikös sulla jontikkaa ole pääasias mut portaaton ei ny oikeen käy siltä puolen eli merkin vaihto ja mieluiten hommaat sen sakemannien maalla valmistetun traktorin tämän jontikan tilalle 8)

kyllä pientä deere uskollisuutta on talossa, nytkin toisena on 6900 vm.97 ja pelaa kuin ajatus vaikka on kovissa hommissa. taitaa 6 jonnua olla yhteensä talossa ollut, tuo ap on ainoa riesa paitsi ei siinäkään laatikossa ole meillä mitään ollut.
Dyna-vt:stä ollut tähän saakka vain positiivista kerrottavaa.
Meikän kaikista verkuista vain pelkkää positiivista kerrottavaa!   8)