Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ratkaisu itärajan ongelmaan:  (Luettu 644 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4777
Vs: Ratkaisu itärajan ongelmaan:
Oon kyl spedy sebestä aika kaukana.  >:(

Sepolla on yritys kyllä kova. Sikäli olet älykkäämpi kuin Eemeli, hän kirjoitti samalla tyylillä Eemelinä ja Veetinä. Mut nyt sun "oon kyl spedy sebestä.."🤣 -yritys on aika epätoivoinen...🤣 Se taas poikkeaa 10000% siitä, millä tyylillä olet nimimerkkiä iiro.v kirjoitellut aiemmin...🤣


Orvokit Iiro v: lle, Siitarin Sepen yhdelle nimimerkeistä

 😺😺😺

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3756
Vs: Ratkaisu itärajan ongelmaan:
Oon kyl spedy sebestä aika kaukana.  >:(

Sepolla on yritys kyllä kova. Sikäli olet älykkäämpi kuin Eemeli, hän kirjoitti samalla tyylillä Eemelinä ja Veetinä. Mut nyt sun "oon kyl spedy sebestä.."🤣 -yritys on aika epätoivoinen...🤣 Se taas poikkeaa 10000% siitä, millä tyylillä olet nimimerkkiä iiro.v kirjoitellut aiemmin...🤣


Orvokit Iiro v: lle, Siitarin Sepen yhdelle nimimerkeistä

 😺😺😺

Onhan se säälittävää olla tuollainen. Pienet orvokit sille😺😺😺

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Ratkaisu itärajan ongelmaan:
Voisiko eläkellälläisSepeteus mennä itärajan tarkistuspisteille lumeen kirjoittamaan että "Tervetuloa"🤔

😺😺😺

Vai oliko se notta Terve tulua...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

jeep

  • Vieras
Vs: " Nuottikirjoitus "

Käsittääkseni, Suomi on sitoutunut noudattamaan kansainvälisiä sopimuksia.  Esim. Dublin - sopimus 2.10.2015 httpp://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/sipilan-hallituksen-tyhja-linja-en-ole-koskaan-ollut-nain-ymmallani/

Mene ja tiedä, mutta eiköhän se valta EU:n rajoista ole siellä http://fi.wikipedia.org/wiki/Euroopan_unioni ssa?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Ratkaisu itärajan ongelmaan:
nyt joutuu pete muuttamaan ratekiaa kun joku pelle pikkasen känähtää hommasta.   aika kynnetöntä..  ku kattoo mitä tuolla puolassa jne..  tehään..