Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe tundran väki sai käskyn siivota kokoomuksen työvoimapulahuutelun seoraamukset  (Luettu 1215 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
on siinä eemelillä taas selitteleemistä, kepulaiset tundran takana pistetään selevittämään soppaa mitä reseptin luoneet kokoomuslaeset ei tohdi enää hämmentää omalla tontillaan :o :o :o :o

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/17e7e0bb-1b7a-4ea3-a9b4-359777eb0bf9

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Taitaa olla kyllä kyse siitä, jos jäisivät kepulandiaan, saataisiin jalostettua pikkasen laadukaampaa väetsöä, eivätkä niin erotu kantaväestöstä.
Ja kuten tottuneet, kepulandian kutsuhuudon, mulle mulle mulle mulle nyt ja kaikki ja heti, saavat pakolaisetkin.
Kuten viime päivinä olemme saaneet lukea.
Jos muuallekin vähän investoidaan, kuin kepulandiaan, on se kepuloisten mielestä heti itäsuomen unohtamista.
Kuten maatalouspolitiikkakin on ollut, jos a/b tukialue saa vähän jotain, on se kepuloisten mielestä heidän rahaansa ja sekin on korvattava vähintäin täysimääräisesti.

Viimeksi muokattu: 18.11.23 - klo:05:06 kirjoittanut Eemeli

Syyllinen

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Never Trust a Hippy
Helsingin kokoomuspormestari Vartiainen on raivoissaan, kun Venäjältä saapuvat turvapaikanhakijat eivät pääse Hesaan nostamaan sen väkilukua. Kokoomuksen unelma Hesasta miljoonametropolina siirtyy.

Hesan väkilukuhan vähenisi ilman mamuja. Väkiluvun kasvu perustuu täysin maahanmuuttajiin.
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Onkiluoma

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Espoon väestönkasvusta ollut jo pitkään liki 100 % maahanmuuttajia. Putin tekee jumalan työtä, älkää laittako mitään puomia rajalle. ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
pikkasen laadukaampaa väetsöä,

Että semmosta...     ;)  :D  ;D  ::) 🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

putkikassilapsi on hää   ;) :D ;D ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle

putkikassilapsi on hää   ;) :D ;D ::)

Ja kassi taetaa olla jo puhki, siittä pääkopan kohalta...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."