Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kokoomuslaisten lattekahvit  (Luettu 958 kertaa)

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
kokoomuslaisten lattekahvit
ja  wannabe kokoomuslaisten  kultakatriinat ja munkkipossut paestaa asumistukea nauttiva henkilö :o :o :o :o

itse hieman ihmettelen että kokoomus on poistamassa tuet mutta ei markkinatalouden nimeen vannovana puolueena hiiskahda laesinkaan siitä että lattesta ja munkkipossusta pitäisi saada semmoinen hinta että työntekijä pystyy asumaan ilman tukea.

itse epäilen että jopa kokoomuslainen eemelikin on sitä mieltä että hinta pitää olla sellainen että työntekijä pystyy asumaan ilman tukea ja viljnviljelijällekkin jää sen verran että veholla voi kävästä aina tuhkakupin täytyttyä :-\ :-\ :-\ :-\

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9c00439-1310-48d2-8d54-7698f8df86cb
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

seegeri

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: kokoomuslaisten lattekahvit
Ajakoon taksia. Jollekin ryhmälle tätä ehdotettii jo vuosia sitten.

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
ei liene kokoomuslaisten  etu että asuntojen hinnat romahtaa yhä pahemmin ja vieläpä kasvukeskuksissa :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja  wannabe kokoomuslaisten  kultakatriinat ja munkkipossut paestaa asumistukea nauttiva henkilö :o :o :o :o

itse hieman ihmettelen että kokoomus on poistamassa tuet mutta ei markkinatalouden nimeen vannovana puolueena hiiskahda laesinkaan siitä että lattesta ja munkkipossusta pitäisi saada semmoinen hinta että työntekijä pystyy asumaan ilman tukea.

itse epäilen että jopa kokoomuslainen eemelikin on sitä mieltä että hinta pitää olla sellainen että työntekijä pystyy asumaan ilman tukea ja viljnviljelijällekkin jää sen verran että veholla voi kävästä aina tuhkakupin täytyttyä :-\ :-\ :-\ :-\

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c9c00439-1310-48d2-8d54-7698f8df86cb

Ajatusmaailmasi on päiväkotilapsen tasoa, jos sitäkään.
Itkenyt kuukausia, ettei kepulandiaan riitä kaikki rahat kun pääkaupunkiseudulle maksetaan asumistukia.
Nyt kun niitä ollaan pienentämässä, ei sekään ole mielestäsi hyvä.
Samanlainen vinkuja kuin turhakekin.
Parkuu sotesäästöistä, vaikka osa laskettu toiminnan tehostumiesta johtuviksi, mutta ainahan se kepuloiselle on ollut punainen vaate, jos tarvitsisi itse tehdä jotain.